Od jakiegoś czasu, w naszym M. coś "cyka" w silniku - gdy jest zimny. Po lekkim rozgrzaniu, przejechaniu paru kilometrów odgłos znika. Im szybsze obroty tym szybciej cyka. Wiem, że opis problemu jak z d... wzięty, ale nie wiem jak to inaczej opisać
[S197] coś "cyka" w zimnym silniku
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
-
kaes
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
[S197] coś "cyka" w zimnym silniku
Hej
Od jakiegoś czasu, w naszym M. coś "cyka" w silniku - gdy jest zimny. Po lekkim rozgrzaniu, przejechaniu paru kilometrów odgłos znika. Im szybsze obroty tym szybciej cyka. Wiem, że opis problemu jak z d... wzięty, ale nie wiem jak to inaczej opisać
A że jeszcze w Krakowie nie mam wypróbowanego żadnego mechanika z tym autem, zacznę szukać porady tutaj.
Od jakiegoś czasu, w naszym M. coś "cyka" w silniku - gdy jest zimny. Po lekkim rozgrzaniu, przejechaniu paru kilometrów odgłos znika. Im szybsze obroty tym szybciej cyka. Wiem, że opis problemu jak z d... wzięty, ale nie wiem jak to inaczej opisać
Ostatnio zmieniony 2009-07-15, 17:04 przez kaes, łącznie zmieniany 1 raz.
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

-
kaes
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
pasek pasuje do częstotliwości, im większe obroty i pasek szybciej się obraca tym częściej słychać. Patrzyłem w Haynesie, macałem cały ten pasek tak jak tam opisane, ale nie ma żadnych uszkodzeń, pęknięć itd. Na mój gust jak nowy.
Auto ma przejechane niecałe 5 tyś km.
Auto ma przejechane niecałe 5 tyś km.
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

-
Alexander25
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
-
kaes
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
Na razie czekam na weekend żeby podjechać i wymienić olej i filtr oleju.
Może będzie mocno ujemna temperatura, i będzie "cykać" jeszcze jak dojade do mechanika
A jak nie to go kiedyś przywiozę rano do garażu niech na zimnym sam posłucha
Może będzie mocno ujemna temperatura, i będzie "cykać" jeszcze jak dojade do mechanika
A jak nie to go kiedyś przywiozę rano do garażu niech na zimnym sam posłucha
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

-
Alexander25
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
- Pawellos
- Forumowicz
- Posty: 299
- Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
- Model: 2009 Mustang GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Candy Apple Red
Ale to tylko na zimnym tak .. ;)Alexander25 pisze:Sprawdz czy rolki nie sa wytarte rolki od alternatora i napinacza. ode powoduja cykanie stukanie i inne niepokojace dzwieki. Acha do mustanga z 1994-1998 pasuja czesci (paski rolki uszczelki przelaczniki)od taurusa z lat 1993-1995 to tak na marginesie:)
- Dakota
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 2008-11-06, 19:11
- Model: 1996
- Silnik: inny V8
- Kolor: zielony plamisty
Kurde... już się cieszyliśmy, że mamy problem z głowy. Wczoraj odebraliśmy Mustanga od mechanika. I dziś znowu cykał
Mech zmienił olej i sprawdził rolki i napinacze, powiedział, że w jednym miejscu musiał musnąć smarem i tyle. Powiedział, że silnik i samochód ok.
A dziś rano znowu cykał
Wzięliśmy go na mały spacer, zanim dojechaliśmy od garażu do głównej ulicy (400m) to przestał...
Wredny ten nasz ogr no.
A dziś rano znowu cykał
Wredny ten nasz ogr no.
YA RLY!
-
kaes
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
ok. Więc cyka podobno rolka. Cośtam nasmarował w weekend i mu przestało. Ale w niedziele rano znowu. Dzwoniłem mówi, żeby wymienić rolkę. I teraz pytanie oczywiste - jeśli mam wymienić rolkę to skąd ją wziąć? Trzeba zamówić w usa? Czy jest do dostania w Polsce? Czy może podchodzi od innego auta i w każdym sklepie się kupi? Czy (ostatnia opcja) samemu można utoczyć? 
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

-
alfatech
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
samemu raczej nie bo tam powinno być łożysko - trza kupić i najlepiej w USA ........ tak mi sie wydajekaes pisze:ok. Więc cyka podobno rolka. Cośtam nasmarował w weekend i mu przestało. Ale w niedziele rano znowu. Dzwoniłem mówi, żeby wymienić rolkę. I teraz pytanie oczywiste - jeśli mam wymienić rolkę to skąd ją wziąć? Trzeba zamówić w usa? Czy jest do dostania w Polsce? Czy może podchodzi od innego auta i w każdym sklepie się kupi? Czy (ostatnia opcja) samemu można utoczyć?
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/