Fastback 66 V8 4.7 l
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2020-06-11, 11:21
- Model: Fastback
- Silnik: V8 4.6
- Lokalizacja:: Góra Kalwaria
Fastback 66 V8 4.7 l
Witajcie. Jakiś czas temu kupiłem auto Ford Mustang 1966 rok w wersji Fastback.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2020-06-11, 11:21
- Model: Fastback
- Silnik: V8 4.6
- Lokalizacja:: Góra Kalwaria
Re: Fastback 66 V8 4.7 l
Wczoraj rozbieraliśmy. Myślałem, że będzie większa tragedia. Na codzień nie zajmuję się klasykami, ale wydaje mi się, że jest nawet przyzwoicie. Auto nie było za dużo robione w USA. Tylny prawy błotnik, próba przespawania + podszybie, próba przespawania, jakaś wstawka w wewnętrznym nadkolu. Nie wiem jak podszybie od wewnątrz. Ten projekt jest jako dodatek dla mnie, także będzie robiony w chwilach wolnych:)
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2020-06-11, 11:21
- Model: Fastback
- Silnik: V8 4.6
- Lokalizacja:: Góra Kalwaria
Re: Fastback 66 V8 4.7 l
Oczywiście po piaskowaniu wyjdzie stan faktyczny, ale dostał już trochę młotków i np. progi rewelacja, komora silnika w świetnym stanie.
Auto będę chciał robić pod tabliczkę. Silnik ma w oryginale 289 V8 4.7l. Lakier na aucie nie zmieniony dotychczas. Zostaje taki jak był.
Auto będę chciał robić pod tabliczkę. Silnik ma w oryginale 289 V8 4.7l. Lakier na aucie nie zmieniony dotychczas. Zostaje taki jak był.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2020-06-11, 11:21
- Model: Fastback
- Silnik: V8 4.6
- Lokalizacja:: Góra Kalwaria
Re: Fastback 66 V8 4.7 l
Mam nadzieję, że uda mi się od kolegów/koleżanek uzyskać pomoc/wiedzę przy odbudowie. Choć już i tak sporo udało mi się z forum wyczytać.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Fastback 66 V8 4.7 l
Powodzenia i wytrwałości w renowacji. Ładne auto.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2020-06-11, 11:21
- Model: Fastback
- Silnik: V8 4.6
- Lokalizacja:: Góra Kalwaria
Re: Fastback 66 V8 4.7 l
Czy wzmocnienie poprzeczne z przodu powinno być jedno zgrzane drugie na śruby? Czy oba zgrzane na stałe?
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Fastback 66 V8 4.7 l
Zgrzane.
Możliwe, że puściło i ktoś dodał śrubę.
Możliwe, że puściło i ktoś dodał śrubę.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2020-06-11, 11:21
- Model: Fastback
- Silnik: V8 4.6
- Lokalizacja:: Góra Kalwaria
Re: Fastback 66 V8 4.7 l
Po piaskowaniu.
Najbardziej upierdliwe było usuwanie piasku po piaskowaniu. Już myślisz, że wszytko, obracasz i znowu się sypie...
Najbardziej upierdliwe było usuwanie piasku po piaskowaniu. Już myślisz, że wszytko, obracasz i znowu się sypie...
Ostatnio zmieniony 2020-07-28, 19:17 przez Andrzej_Z, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2020-06-11, 11:21
- Model: Fastback
- Silnik: V8 4.6
- Lokalizacja:: Góra Kalwaria
Re: Fastback 66 V8 4.7 l
Obecnie w tymczasowy podkład antykorozyjny od NFCC. Bo trochę poczeka na wolną chwilę.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2020-06-11, 11:21
- Model: Fastback
- Silnik: V8 4.6
- Lokalizacja:: Góra Kalwaria
Re: Fastback 66 V8 4.7 l
Spora część podłogi która poszła w podkład i tak będzie wycięta, ale nie chciałem już wybierać co zostanie, a co do wyrzucenia.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2020-06-11, 11:21
- Model: Fastback
- Silnik: V8 4.6
- Lokalizacja:: Góra Kalwaria
Re: Fastback 66 V8 4.7 l
Mam pytanie ws. wycięcia błotników i podłogi. Czy wzmacniacie ramę szprosami przy wyciętych tych elementach? Podłoga nie będzie robiona oczywiście na obrotnicy, tylko na płaskim. Zastanawiam się może nie tyle ,,czy", tylko raczej ,,gdzie".
Chciałem z początku wyciąć do piaskowania podstawy pod fotele, ale czułem, że konstrukcja już się zaczęła bujać, więc wspawałem z powrotem.
Chciałem z początku wyciąć do piaskowania podstawy pod fotele, ale czułem, że konstrukcja już się zaczęła bujać, więc wspawałem z powrotem.