Zmiana wydechu w Mustangu GT

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: veeefour » 2016-09-02, 17:55

SoSo pisze:Zamówiłem dziś cat-backa remusa
A jednak :]



kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: kkk » 2016-09-03, 11:54

Zrobmy spota po 19.09 to i ja przyjade. Wyjezdzam dzis na 2 tygodnie.



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: deeboy » 2016-09-08, 15:16

Dzisiaj mój układ wydechowy Axleback Magnaflow Competition zamieniłem na Catback. Szczerze mówiąc myślałem, że będzie jeszcze głośniej.

Wzrost głośności wewnątrz oceniam na jakieś 10% przy wysokich obrotach i 20% przy niskich (podczas obciążenia). Na zewnątrz wydaje mi się że jest głośniej o jakieś 20% podczas przygazówek.
Jazda z otwartymi szybami pośród zabudowań jest genialna, dźwięk z CB ma w sobie "więcej mięsa" niż w AB, słychać czasami taki metaliczny dźwięk z xpipa.

Prędkość autostradowa powyżej 170kmh to piękny pomruk, zupełnie nie męczący, nie jest głośny ale wyrazisty i przyjemny.

Niestety główną wadą jest buczenie na niskich obrotach przy przyspieszaniu, jest jakieś 20% głośniej niż w AB, który też buczy ale tu została przekroczona pewna granica akceptowalności tego zjawiska. Tak jak do buczenia w Axlebacku można się jakoś przyzwyczaić tak w Catbacku w skrajnych przypadkach jest wręcz bolesne dla uszu. Mam wrażenie, że od rezonansu popękają szyby i odpadną wszystkie plastiki. Można jechać tak - szczególnie manualem, że nie buczy ale trzeba go trzymać powyżej 2300 rpm zawsze. Oczywiście da się, jak chce się poza.pier.dalać ale na rodzinny wyjazd auto już się nie nadaje.

Na wolnych obrotach, na postoju, genialny bulgot - można poprostu stać i słuchać.
Przy hamowaniu silnikiem z 6000rpm do 3000rpm cały czas słychać bulgot, tak przyjemny, że najlepiej nie używać hamulcy :)

Pierwsze co zauważyłem po zmianie to silnik szybciej się wkręca na obroty podczas przygazówek i czuć pare koni więcej na kołach, nie jest to jakiś drastyczny wzrost ale jest delikatnie wyczuwalny pod nogą.

Przez to buczenie rzadziej jedzie się na wolnych obrotach, po założeniu Axleback spalanie średnio wzrosło mi z 15 na 17l/100 w porównaniu ze stockowym układem. Teraz na catbacku mam wrażenie że wzrośnie jeszcze bardziej bo wysokie obroty to wręcz wymóg.

Myślę, że polatam jeszcze z tydzień i testowo założę zestaw xpipe + stockowe tłumiki :)
Ostatnio zmieniony 2016-09-09, 17:43 przez deeboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Kusza85

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: Kusza85 » 2016-09-08, 16:23

deeboy pisze:Dzisiaj mój układ wydechowy Axleback Magnaflow Competition zamieniłem na Catback. Szczerze mówiąc myślałem, że będzie jeszcze głośniej.

Wzrost głośności wewnątrz oceniam na jakieś 10% przy wysokich obrotach i 20% przy niskich (podczas obciążenia). Na zewnątrz wydaje mi się że jest głośniej o jakieś 20% podczas przygazówek.
Jazda z otwartymi szybami pośród zabudowań jest genialna, dźwięk z CB ma w sobie "więcej mięsa" niż w AB, słychać czasami taki metaliczny dźwięk z xpipa.

Prędkość autostradowa powyżej 170kmh to piękny pomruk, zupełnie nie męczący, nie jest głośny ale wyrazisty i przyjemny.

Niestety główną wadą jest buczenie na niskich obrotach przy przyspieszaniu, jest jakieś 20% głośniej niż w AB, który też buczy ale tu została przekroczona pewna granica akceptowalności tego zjawiska. Tak jak do buczenia w Axlebacku można się jakoś przyzwyczaić tak w Catbacku w skrajnych przypadkach jest wręcz bolesne dla uszu. Mam wrażenie, że od rezonansu popękają szyby i odpadną wszystkie plastiki. Można jechać tak - szczególnie manualem, że nie buczy ale trzeba go trzymać powyżej 2800 rpm zawsze. Oczywiście da się, jak chce się poza.pier.dalać ale na rodzinny wyjazd auto już się nie nadaje.

Na wolnych obrotach, na postoju, genialny bulgot - można poprostu stać i słuchać.
Przy hamowaniu silnikiem z 6000rpm do 3000rpm cały czas słychać bulgot, tak przyjemny, że najlepiej nie używać hamulcy :)

Pierwsze co zauważyłem po zmianie to silnik szybciej się wkręca na obroty podczas przygazówek i czuć pare koni więcej na kołach, nie jest to jakiś drastyczny wzrost ale jest delikatnie wyczuwalny pod nogą.

Przez to buczenie rzadziej jedzie się na wolnych obrotach, po założeniu Axleback spalanie średnio wzrosło mi z 15 na 17l/100 w porównaniu ze stockowym układem. Teraz na catbacku mam wrażenie że wzrośnie jeszcze bardziej bo wysokie obroty to wręcz wymóg.

Myślę, że polatam jeszcze z tydzień i testowo założę zestaw xpipe + stockowe tłumiki :)
Czekam na wrażenia z zestawu xpipe + stockowe tłumiki :)



Awatar użytkownika
B0kiem
Forumowicz
Posty: 406
Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
Model: S550 GT
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Białystok
Kontakt:

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: B0kiem » 2016-09-08, 17:20

testuj testuj :) ja czekam aż ktoś założy flowmastera, podobno 'mięso' jest jeszcze lepszej jakości :hyhy:



kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: kkk » 2016-09-09, 23:57

deeboy pisze:Dzisiaj mój układ wydechowy Axleback Magnaflow Competition zamieniłem na Catback. Szczerze mówiąc myślałem, że będzie jeszcze głośniej.

Wzrost głośności wewnątrz oceniam na jakieś 10% przy wysokich obrotach i 20% przy niskich (podczas obciążenia). Na zewnątrz wydaje mi się że jest głośniej o jakieś 20% podczas przygazówek.
Jazda z otwartymi szybami pośród zabudowań jest genialna, dźwięk z CB ma w sobie "więcej mięsa" niż w AB, słychać czasami taki metaliczny dźwięk z xpipa.

Prędkość autostradowa powyżej 170kmh to piękny pomruk, zupełnie nie męczący, nie jest głośny ale wyrazisty i przyjemny.

Niestety główną wadą jest buczenie na niskich obrotach przy przyspieszaniu, jest jakieś 20% głośniej niż w AB, który też buczy ale tu została przekroczona pewna granica akceptowalności tego zjawiska. Tak jak do buczenia w Axlebacku można się jakoś przyzwyczaić tak w Catbacku w skrajnych przypadkach jest wręcz bolesne dla uszu. Mam wrażenie, że od rezonansu popękają szyby i odpadną wszystkie plastiki. Można jechać tak - szczególnie manualem, że nie buczy ale trzeba go trzymać powyżej 2300 rpm zawsze. Oczywiście da się, jak chce się poza.pier.dalać ale na rodzinny wyjazd auto już się nie nadaje.

Na wolnych obrotach, na postoju, genialny bulgot - można poprostu stać i słuchać.
Przy hamowaniu silnikiem z 6000rpm do 3000rpm cały czas słychać bulgot, tak przyjemny, że najlepiej nie używać hamulcy :)

Pierwsze co zauważyłem po zmianie to silnik szybciej się wkręca na obroty podczas przygazówek i czuć pare koni więcej na kołach, nie jest to jakiś drastyczny wzrost ale jest delikatnie wyczuwalny pod nogą.

Przez to buczenie rzadziej jedzie się na wolnych obrotach, po założeniu Axleback spalanie średnio wzrosło mi z 15 na 17l/100 w porównaniu ze stockowym układem. Teraz na catbacku mam wrażenie że wzrośnie jeszcze bardziej bo wysokie obroty to wręcz wymóg.

Myślę, że polatam jeszcze z tydzień i testowo założę zestaw xpipe + stockowe tłumiki :)
Troche przycichnie po 1k km,ale i tak bedzie kosmos :)
Zrobilem juz 10k km na tym zestawie.
Trasa 300km troche daje po uszach.



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: deeboy » 2016-09-10, 00:40

Po dzisiejszej wyprawie 300km nie mam wątpliwości - catback MF jest dla mnie zbyt męczący. W przyszłym tygodniu kolejne zmiany :)



Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1260
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: siara » 2016-09-10, 02:41

Podniecacie sie, jesli pamiec mnie nie myli to Bokiem pisala najlepiej o wydechu...

Jednemu sie podoba fabryka i jest zachwycony innemu axel backi innemu caly itd.

Tak naprawde widze ze najlepiej jak by z osob ktore sie tu udzielaja spotkaly sie czlowieki i kazdy z kazdym wsiadl i runde zrobil: przyspieszanie, wolne obroty, jakas mini trasa, tunel, parking podziemny itd i dopiero mozna oceniac konkretnie bo kazdy ma inne odczucia i oczekiwania.

Moja propozycja spotkania sie gdzies w newralgicznym miejscu ja chetnie tez poslucham i przewioze...

Rozwieje to wiele watpliwosci, zaoszczedzi wydanych $ itd i najistotniejsze - niezadowolenie z zakupu.



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: bart » 2016-09-10, 08:51

dobrze siara mowi, polac mu!
ja lubie wydech u siebie, mimo ze mnie glowa boli, ale moje dzieci tez daly rade do rumuni i spowrotem. kwestia gustu, wiec nie ma co sie lamac i raczej kazdy z nas pokaze co ma pogrzebane.
co do milicji tez nie ma duzego strachu - jeszcze bo ja jezdze juz chyba 6 lat...... :P


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: deeboy » 2016-09-12, 10:38

Nagrałem mojego MF Catbacka, wklejam poniżej porównanie catback i axleback:





Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: Volver » 2016-09-12, 21:55

Nawet na filmie słychać różnicę... :przestraszony: wywaliłeś cataback i wróciłeś do rezonatora?



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: deeboy » 2016-09-12, 22:49

Volver pisze:Nawet na filmie słychać różnicę... :przestraszony: wywaliłeś cataback i wróciłeś do rezonatora?
Odwrotnie, będę testował xpipe + stockowe tłumiki :)



Awatar użytkownika
lukas220
Forumowicz
Posty: 143
Rejestracja: 2014-12-07, 22:20
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: magnetic gray

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: lukas220 » 2016-09-13, 21:52

Deeboy, ile km przejechałeś na konfiguracji MF Competition Axleback? Mój został zainstalowany przy przebiegu 60 km-teraz mam około 1500 i ciągłe wrażenie, że puchy są coraz cichsze :znudzony: Ciekawe czy głośność pójdzie w drugą stronę, bo już sobie nie wyobrażam łagodniejszego dźwięku niż ten ;) :] No i ten widok z tyłu... rewelacja względem serii


GT magnetic -> odebrany 23.08 Ford Store Opole

Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: deeboy » 2016-09-13, 22:48

lukas220 pisze:Deeboy, ile km przejechałeś na konfiguracji MF Competition Axleback? Mój został zainstalowany przy przebiegu 60 km-teraz mam około 1500 i ciągłe wrażenie, że puchy są coraz cichsze :znudzony: Ciekawe czy głośność pójdzie w drugą stronę, bo już sobie nie wyobrażam łagodniejszego dźwięku niż ten ;) :] No i ten widok z tyłu... rewelacja względem serii
To nie puchy cichsze tylko uszy głuchną ;) tak poważnie to po prostu przyzwyczajasz się do niego a gada cały czas tak samo.
Ja zrobiłem na nim jakieś 4 tys. Mam za to inny problem, po przebiegu 5200 z tyłu mam już zjechane opony :/ dramat - nie dotrwam na nich do zimy :(



Awatar użytkownika
lukas220
Forumowicz
Posty: 143
Rejestracja: 2014-12-07, 22:20
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: magnetic gray

Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT

Post autor: lukas220 » 2016-09-14, 06:54

:ok: :super: Seryjne Pirelli P Zero uchodzą za twarde-wytrzymałe gumy :szok:


GT magnetic -> odebrany 23.08 Ford Store Opole

ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”