[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
jacpocz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 390
Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
Model: COUPE 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: jacpocz » 2016-03-12, 10:56

Masakraaaaaaa.... chwilę mnie to nie było a tu Przemek64 robi małą rewolucje :szok:
trzymam kciuki za efekt końcowy :ok:Jak się uda to wpadnę na OZM zobaczyć efekty waszej pracy. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-03-12, 14:14

jacpocz pisze:Masakraaaaaaa.... chwilę mnie to nie było a tu Przemek64 robi małą rewolucje :szok:
trzymam kciuki za efekt końcowy :ok:Jak się uda to wpadnę na OZM zobaczyć efekty waszej pracy. Pozdrawiam
Mam nadzieje że Kuniem :ok: . niech rówieśnicy staną obok siebie po 52 latach (oczywiście jeśli ja dam radę :mur: )


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-03-16, 13:56

Następny problem się pojawił którego nikt się nie spodziewał. :kwasny:
Podczas składania bloku z korbowodami i wałkiem okazało się że wałek rozrządu jest krzywy o 0.15 mm a podobno dopuszczalne jest 0.03
Na szczęście okazało się że w Mustang-Shop chłopaki mają nowy na miejscu i na jutro będzie razem z nowymi panewkami wałka. :super: :super: :super: :super:
Jaka mogła być tego przyczyna?
Prawdopodobnie to także mogło być przyczyną stukania :zly:
Tu filmik z pomiaru

" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MAKU
Stowarzyszenie MKP
Posty: 380
Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
Model: GT500KR
Silnik: inny V8
Kolor: Black
Lokalizacja:: Końskie
Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: MAKU » 2016-03-16, 14:02

Oj dokładasz roboty :)


1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR,GT500, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-03-16, 16:20

maku06 pisze:Oj dokładasz roboty :)
Tym sposobem z małych poprawek w silniku został zrobiony prawie całkowity remont. Przynajmniej teraz wiem co mam i będzie na lata :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: CzyTyTez » 2016-03-17, 08:38

heh, tak jak u mnie,
miało być rozebrać, pomalować, złożyć
a obecnie to: nowe pierścienie, panewki, koniki, zawory, zamki a na finał nowy wał korbowy...

ale my robimy je dla siebie :)

powodzenia!



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: veeefour » 2016-03-17, 10:34

Przemek64 pisze:Następny problem się pojawił którego nikt się nie spodziewał. :kwasny:
Podczas składania bloku z korbowodami i wałkiem okazało się że wałek rozrządu jest krzywy o 0.15 mm a podobno dopuszczalne jest 0.03
Na szczęście okazało się że w Mustang-Shop chłopaki mają nowy na miejscu i na jutro będzie razem z nowymi panewkami wałka. :super: :super: :super: :super:
Jaka mogła być tego przyczyna?
Prawdopodobnie to także mogło być przyczyną stukania :zly:
Tu filmik z pomiaru

" onclick="window.open(this.href);return false;
Z reguly przy skladaniu sie krzywi - ktorys zawor/dzwigna moze dociskal. Klasycznie go na srodku zbananilo.



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: yoozeq » 2016-03-17, 10:41

Z wałkami to ciekawa sprawa jest bo na trzy które wyciągałem z używanych bloków wszystkie miały bicie... i zawsze kończyło się wymianą na nowy... Ale to dobrze bo nowy wałek i nowe popychacze to już na plus :) Jedno ale.... panewki wymień:)
Oj dokładasz roboty :)
Maku no wiesz... nie będę przypominał ale miała być komora silnika :P To taka mała prywata ;)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
MAKU
Stowarzyszenie MKP
Posty: 380
Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
Model: GT500KR
Silnik: inny V8
Kolor: Black
Lokalizacja:: Końskie
Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: MAKU » 2016-03-17, 17:11

Ta :) teraz będę się bał podjechać do ciebie na wymianę oleju ;)


1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR,GT500, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-03-18, 12:35

Wczoraj dotarł nowy wałek i panewki do wałka
I tu zaskoczenie bo nowy wałek nie jest idealnie prosty ale jest lepszy bo stary miał 0.16 a nowy ma 0,06 czyli jest lepiej choć spodziewałem się że będzie idealny :/
Oczywiście poszedł nowy :super:
1) Nowy wałek
2) nowe popychacze
3) nowe wszystkie panewki korbowe
4) nowe panewki wałka
5) Honowanie cylindrów
6) Dopasowanie łańcucha rozrządu (podkładki)
7) Planowanie powierzchni bloku
8) Planowanie głowicy
9) Utwardzenie gniazd
10) Docieranie zaworów
11) wymiana jednego z pierścieni (był nadłamany )
12) Obrucenie niektórych tłoków (dziwne były odwrotnie wcześniej :szok: )

To prace do tej pory wykonane a to jeszcze nie koniec bo trzeba to wszystko poskładać i pomalować tym razem na czarny tak jak było w 1964 r.

RESZTA W RĘKACH KRYSTIANA :super:
Załączniki
IMG_2521.jpg
Nowy wałek
Ostatnio zmieniony 2016-03-18, 13:33 przez Przemek64, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-03-18, 12:59

Tak to w tej chwili wygląda ;)
Załączniki
IMG_2523.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Dezo » 2016-03-18, 14:45

Przemek64 pisze:
maku06 pisze:Oj dokładasz roboty :)
Tym sposobem z małych poprawek w silniku został zrobiony prawie całkowity remont. Przynajmniej teraz wiem co mam i będzie na lata :ok:
No i bardzo dobrze. Od razu Ci mówiłem, że to jedyna sensowna droga. :ok:


Samotny Wilk

Adrian89
Stowarzyszenie MKP
Posty: 13
Rejestracja: 2016-02-02, 19:03
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Deep Forest Green

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Adrian89 » 2016-03-18, 19:59

Nareszcie dziadek ożyje :D chwilę go z nami nie było... Ale nie ma tego złego - młody rumak miał się gdzie odświeżyć ;)



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-04-01, 12:05

W poniedziałek ciąg dalszy renowacji silnika :ok:
Krystian do tej pory musiał zakończyć Blacharkę Macha i silnik Artura (Naszego pechowca z MUstki)
Mam obiecane że Dziadziuś będzie brykał do czwartku ostatecznie piątku. Ciekawe jak on to zrobi? :cwaniak: Ale obiecał :D (czyszczenie,składanie,malowanie i regulacje silnika nie wspominając o tym że trzeba go jeszcze wsadzić na swoje miejsce) Zobaczymy czy tym razem da radę :P (relacja będzie na bierząco :szok: )

Robimy zakłady?

W piątek mam umówionego lakiernika na maskę :wsciekly:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Pavulon_ » 2016-04-01, 14:18

te terminy z oddaniem auta w ręce właściciela przypominają mi programy z discovery gdzie "remontują" auta w 2 tygodnie :D

no i oczywiście jestem z Tobą w tym gronie - na Mustang Race 2011 wyjeżdżałem 28 czerwca o godz. 19tej nieprzetestowanym autem, trasa Poznan-Sandomierz w mega ulewie.

Auto po 2 latach renowacji przyjechało do mnie dzień wcześniej o 23tej :D i od rana tablice rejestracyjne i przegląd :D więc da radę hehe



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”