
trzymam kciuki za efekt końcowy

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
Mam nadzieje że Kuniemjacpocz pisze:Masakraaaaaaa.... chwilę mnie to nie było a tu Przemek64 robi małą rewolucje![]()
trzymam kciuki za efekt końcowyJak się uda to wpadnę na OZM zobaczyć efekty waszej pracy. Pozdrawiam
Tym sposobem z małych poprawek w silniku został zrobiony prawie całkowity remont. Przynajmniej teraz wiem co mam i będzie na latamaku06 pisze:Oj dokładasz roboty
Z reguly przy skladaniu sie krzywi - ktorys zawor/dzwigna moze dociskal. Klasycznie go na srodku zbananilo.Przemek64 pisze:Następny problem się pojawił którego nikt się nie spodziewał.![]()
Podczas składania bloku z korbowodami i wałkiem okazało się że wałek rozrządu jest krzywy o 0.15 mm a podobno dopuszczalne jest 0.03
Na szczęście okazało się że w Mustang-Shop chłopaki mają nowy na miejscu i na jutro będzie razem z nowymi panewkami wałka.![]()
![]()
![]()
![]()
Jaka mogła być tego przyczyna?
Prawdopodobnie to także mogło być przyczyną stukania![]()
Tu filmik z pomiaru
" onclick="window.open(this.href);return false;
Maku no wiesz... nie będę przypominał ale miała być komora silnikaOj dokładasz roboty
No i bardzo dobrze. Od razu Ci mówiłem, że to jedyna sensowna droga.Przemek64 pisze:Tym sposobem z małych poprawek w silniku został zrobiony prawie całkowity remont. Przynajmniej teraz wiem co mam i będzie na latamaku06 pisze:Oj dokładasz roboty