Ford Thunderbird

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Ford Thunderbird

Post autor: rick » 2011-11-21, 00:40

stngr pisze:
Alexander25 pisze:Niestety roznie bywa. Wiesz z tymi przodami tez jest taka rzecz ze czasem platwiej calosc przelozyc by lampy na EU z przodu wymienic.
Ja uwazam, ze ma byc seria a nie jakies sklejki w stylu mojego ulubionego przykladu - firemaro (przod firebird, tyl camaro) - ja mam lampy US i czerwone kierunki - a co tam - je**c biede :super:

a pytanie bylo o trase - fajnie sie jezdzi na dlugie trasy, ale nudno - tempomat i do przodu :-) Co warte dodania Tbird jako jedno z niewielu aut z tamtych lat ma niezalezne zawieszenie na tyl
więc zeby podróż nie byl nudny, to co musisz zrobić z T-bird :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: Alexander25 » 2011-11-21, 01:57

Rick Holly crap what have you done..... Man If you made it and it runs and body didnt broke ok with fracture toughness(i dont know is it ok spelling) then You are like FoMoCo from 1950-1995 but in one person..... I though that you made civic or some lame ford like contour or 1995 mustang from that tbird ew taurus or sable but fastback:D 1gen nice work....

Co do tych taurusow jest tak:
licznik jest do 99tys i zazwyczaj w milach. Wiec jak auto ma przejechane 10000001mil to w Polsce na allegro bedzie uwaga taurus okazja tylko 1mila przebiegu.
Trzeba sprawdzic skrzynie biegow i polosie przednie bo naped jest na przod by woz malo palil. Masz do wyboru wersje golca czyli automat w kierownicy i 2 kanapy 3+3 lub automat z dzwignia jak w mustangu i 2+3. Wazne by wybrac auto z el szybami i zeby poduchy byl ok no i klimatyzacja bo nie masensu sie w to potem bawic . Najwazniejesze to oczywiscie dobra skrzynia biegow. jak mi padla skrzynia AXOD to kupilem drugiego taurusa za 900zl i dalem znajomemu do przelozenia on przelozyl i ze wszystkim wyszlo mnie to 2200 reszte oddalem na szrot na Strazackiej gdzie pozostalosc po dawcy jeszcze miesiac dwa temu stala.
odradzam taurusa 1996+ bo choc skrzynia juz sie tak nie sypie(w tych kolo 2000) to wyglada to jak kupa jezdzi podobnie.
Czesci wnetrza np kierownica niektore przeciski pasuja wymiennie do mustanga wiec jak cos sie zlamie w kobyle to wiesz skad brac:D
Malo jest taurusowo w dobrym stanie na allegro jest jeden za 4900 ae to syf. Ew moge Ci dac namiary na dwie sztuki ponizej 3tys ktore warto wziac i wytrzymaja zime bez remontu.
Kupowac radze silnik 3.0 byl 2.5 v6 we wczesniejszych 1986-1992 ale pali duzo i nie ma sily ciagnac budy, 3.0 SHO pali jak smok i w pl nie ma czesci 3,2 SHO to co mam czyli Rolka do paska szla z japonii do Kanady zeby przyszla do PL wogole w to nie wchodz, 3.8 v6 150KM pali 2-3litry wiecej a ma 10KM wiecej wiec po kiego to . 3.0 v6 140KM jest ok
jak cos trafisz to nie wychodz poza 110-120km/h To auto zaprojektowano do v max 10-20km ponizej max wartosci na predkosciomierzu wyjedziesz poza to wczesniej czy pozniej ale raczje wczesniej padnie skrzynia no ale da sie rozpedzic sporo za skale predkosciomierza.
Plusy auta to: wygodny, masywny , swietne strefy zgniotu bezpieczny prawie jak Sklasa (zobacz testy zderzeniowe) , tanie czesci jak do matiza, duzo gratów na szrotach np w Przeźmierzowie znajdziesz wszystko na szrocie pod kolor swojego nadwozia. Podjezdza pod kazdy kraweznik
Minuchy- SKRZYNIA!!!!! rdza na nadkolach i progach. Tryb serwisowy ktory unieruchamia auto-trzeba zrobic reset kompa wtedy nic innego nie pomaga
To tyle jak cos to moge popytac o taurusa ew podjechac moge cos zobaczyc ale w nast tygodniu bo po operacji jestem i zatoki mnie bola.Dzis pierwszy raz wsiadlem za kierownice mojego krazownika i bylo ok ale narazie to spokojnie i na male dystanse wiec jakby co to sobota niedziela


302 HOooooo

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: Alexander25 » 2011-11-21, 02:17

Za tego kombi z gazem dalem 1200zl 2 3 lata temu
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Taurus/73229" onclick="window.open(this.href);return false;
Do tej pory kolega nim smiga

TO jest tez dobry woz ale drogie ma czesci a do tego silnik ma kiepskie panewki i przy wiekszych przebiegiach rozlatuje sie silnik
http://polskajazda.pl/Samochody/Eagle/Vision/33397" onclick="window.open(this.href);return false;


302 HOooooo

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Ford Thunderbird

Post autor: rick » 2011-11-21, 02:20

żadnych zmartwień jest idealna. było w warstatcie na miesiąca na maszyna ramki upewniając się, że podłoga, body i panele sa 100% w pozycji. Teraz spi.
http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?f=80&t=2977" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: Dezo » 2011-11-21, 15:35

odiss pisze:Wow, ile odpowiedzi przez jeden dzień :D tak myślałem że Alex się dużo wypowie i nie zawiodłem się :)))
Dzięki :)

Położyły mnie ceny Taurusa o których mówiłeś - to możliwe żeby było tak tanio ? Zaraz przekopuje allegro :) I jak możliwe żeby T-bird i Mustang SN95 podobnie jeździły ? Wynika z tego że mam do wywalenia zawieszenie bo mi już kręgosłup zmienia się w kamienną piramidę na każdym wyboju. Wciąż podejrzewam że poprzedni właściciel coś zmienił bo nie dosyć że auto niskie jak szlag, to jeszcze na byle szynach czy wyboju prowadzi się..no fatalnie. I tyłkiem wciąż zamiata przy byle podskoku. Na dłuższą metę (500 km) to jest męczące. Marzy mi się coś takiego co wsiadam, wrzucam DRIVE, i jadę, a raczej płynę.... i coś co nie nazywa się Citroen

Odiss, jeżeli wrażenia z jazdy Twoim SN95 V6 są takie jak opisujesz, to coś jest nie tak z tym wozem. Miałem SN95 V6 2001r. i auto prowadziło się pieknie, na trasie było bardzo komfortowe, a tył nigdzie nie uciekał (wiadomo, na mokrym lub sypkim trzeba uważać). Miałem lekko obniżone zawieszenie na sprężynach i twardsze amortyzatory, ale i tak jazda była czystą przyjemnością (co potwierdza teraz nowy właściciel). Także zamiast szukać wynalazków, ustal co jest zgrzebane w Twoim aucie.
Pozdrawiam


Samotny Wilk

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: Alexander25 » 2011-11-21, 15:47

#.8 v6 wychodzilo z pakietem sportowym. Dotyczyl on hamulcow i zawieszenia. Moze byc wszystko ok z autem a sie bedzie twardo prowadzic jak np moj v6 zielony mustang. W 1999 jest inne zawieszenie niz w tymz pakietem sportowym. Moj 1994 mial serie to byl miekki a drugi twardy ze sie jezdzic nie dalo. Podobnie teraz moj mustang jest strasznie twardy zielony v8 i plecy bola jk diabli po dluzszej jezdzie. Wszystko ma nowe sworznie wahacze sprezyny amortyzatory. Tbird v6 i v8 tez sie moze trafic taki jak chcesz mam do sprzedania mercurego grand marquisa dwie kanapy sprezyny z makaronu wygodny jak duza kanapa w salonie:) Sam jednak nie jestem jeszcze przekonany do sprzedazy w 100% bo dzis nim jezdzilismy i kurcze az zal bylo pod domem z niego wysiadac:D
Zdjecie z soboty:)
Załączniki
a.JPG
Ostatnio zmieniony 2011-11-21, 18:03 przez Alexander25, łącznie zmieniany 1 raz.


302 HOooooo

Awatar użytkownika
stngr
Młodszy Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 2010-11-18, 20:57
Model: 94 Tbird
Silnik: V8 4.6

Re: Ford Thunderbird

Post autor: stngr » 2011-11-21, 17:44

rick pisze: więc zeby podróż nie byl nudny, to co musisz zrobić z T-bird :D
Rick - you're one, crazy Canuck :D



odiss

Re: Ford Thunderbird

Post autor: odiss » 2011-11-22, 00:51

Dezo, masz racje.

To chyba najpierw dla porównania muszę się przejechać czyimś SN95, i porównamy te furki. Jakby co niedaleko mnie jest SN95 w stanie "stoję od 5 lat" do kupienia, podejrzewam żę za psie pieniądze, można zawieche wyszarpać.

No to rozpoczynam poszukiwania kogoś z SN95 :) Tylko kurde, akurat zima, dziś o mało nie odjeb..em 180 stopni poślizgu.



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Ford Thunderbird

Post autor: rick » 2011-11-22, 01:35

odiss- mój brat ma 94 mustang 3.8. On jest 51 i on kocha go. Jezdzi nim cały czas, nawet w zimie i wycieczki długie



stngr- dziękuję I AM CANADIAN :D
Obrazek



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: Magic » 2011-11-22, 10:05

odiss pisze:Tylko kurde, akurat zima, dziś o mało nie odjeb..em 180 stopni poślizgu.
To musisz do mnie wpaść na zimowy trening driftu ;)


ps. pewnie masz w tylnich wahaczach tuleje wyjechanie i ten tył ci lata jak chce już to przerabiałem


Obrazek

odiss

Re: Ford Thunderbird

Post autor: odiss » 2011-11-22, 11:50

rick, ja też nie wytrzymam długo i pewnie nawet w zimie będę musiał trochę pojezdzić bo mnie rozsadzi :D Mnie cholera bierze gdy musze do pracy Focusem dojechać, i żeby wykrzesać odpowiednią ilość mocy z silnika 1.6 muszę machać lewarkiem zmiany biegów jakbym jajka ubijał.

killer, już raz sie wybierałem do Oleśnicy i widzisz jak mnie rozłożyło :D żołądek kuruję do dzisiaj. No ale jak zapraszasz to chętnie :)

Evening, auto stoi przy serwisie aut amerykańskich przy ul. Opolskiej (teraz ni cholery nie moge tego w goole znaleźć, ale stoi tam kilka cadillaców, Firebird, i innnych rozbitków lub z wysadzonym w powietrze silnikiem) SToi żółty 5.0 GT SN95, i z tego co wiem jest do sprzedania. Moge podjechać kiedyś i się zorientować. W ostateczności możemy go rozkręcić i na allegro puscić na czesci ;)



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Ford Thunderbird

Post autor: Magic » 2011-11-22, 19:27

to ja też może bym się dołożył do kupna jak ma skrzynie manualną i może most.


Obrazek

odiss

Re: Ford Thunderbird

Post autor: odiss » 2011-11-22, 23:15

Zorientuje się i napiszę.

@edit
sprawdziłem tego stanga: dalsze informacje na jego temat tutaj:

http://mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=4250" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”