
[S197] olej w dyfrze z LSD
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
-
- Forumowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
- Model: Mustang GT Bullitt '08
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: highland green
[S197] olej w dyfrze z LSD
Czy ktoś z Was używał oleju Royal Purple do dyfra z LSD? Czy to prawda, że nie wymaga on dodawania modyfikatora tarcia? Chodzi mi o to, jak jest naprawdę, bo to, co podaje producent, to już wiem. 

Ostatnio zmieniony 2009-11-16, 18:22 przez egonw3, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
- Model: Mustang GT Bullitt '08
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: highland green
Żeby to było takie proste... 
Cytat z http://mustangforums.com/forum/2005-201 ... itive.html
I've been using RP Max-Gear 75w140 with "built in limited-slip additive" and have always HATED going around corners and shifting at low RPM's. The clunking sounded like little gremlins banging on my suspension with ball-peen hammers! I thought it wasall in my 12 piece driveshaft, and thought I'd live with it until I got a 1 pc. However, after reading some posts that suggested to put the additive in anyway, I tried it out this morning. I picked up some TRANS-X (CRC) from Advance Auto. The bottle says that it meets OEM recommendations for limited slip differentials GM#1052358, Ford#M2C118-A, Chrysler#4318060, and most imports.
The clunking is gone, and shifts don't make noise anymore. Seems like traction is breaking much easier as well.
The RPMax-Gear was absolutely clean, and I believe it does a very good job...just needs the additive. I had about a 1/8" thick gray "grease-like" build-up on the magnet fill plug, but this was from the OEM fluid. There must have beensome microscopicbreak-in particles suspended in that graycrap that Ford uses, cause the magnet plug caught the small amount that was left after theoil change. I put a hose down to the bottomof the differential housing to draw out 4 oz. before adding 4 oz. of the Trans-x and it was crystal clearRP Max-Gear and very smooth with no particles.
Ciekaw jestem Waszych doświadczeń. Domyślam się, że dodajecie, ale czego i ile?

Cytat z http://mustangforums.com/forum/2005-201 ... itive.html
I've been using RP Max-Gear 75w140 with "built in limited-slip additive" and have always HATED going around corners and shifting at low RPM's. The clunking sounded like little gremlins banging on my suspension with ball-peen hammers! I thought it wasall in my 12 piece driveshaft, and thought I'd live with it until I got a 1 pc. However, after reading some posts that suggested to put the additive in anyway, I tried it out this morning. I picked up some TRANS-X (CRC) from Advance Auto. The bottle says that it meets OEM recommendations for limited slip differentials GM#1052358, Ford#M2C118-A, Chrysler#4318060, and most imports.
The clunking is gone, and shifts don't make noise anymore. Seems like traction is breaking much easier as well.
The RPMax-Gear was absolutely clean, and I believe it does a very good job...just needs the additive. I had about a 1/8" thick gray "grease-like" build-up on the magnet fill plug, but this was from the OEM fluid. There must have beensome microscopicbreak-in particles suspended in that graycrap that Ford uses, cause the magnet plug caught the small amount that was left after theoil change. I put a hose down to the bottomof the differential housing to draw out 4 oz. before adding 4 oz. of the Trans-x and it was crystal clearRP Max-Gear and very smooth with no particles.
Ciekaw jestem Waszych doświadczeń. Domyślam się, że dodajecie, ale czego i ile?
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
Osobiście mam sam MaxGear 75w140.. Dyfer dostaje po dupie, bo przecież niebędę jeździł jak pierdoła bo się wkońcu Check Engine zapali
..I w gruncie rzeczy - nie wiem co z tymi mostami u tych kolesi jest.. u mnie wszystko hula i żadne dziwne rzeczy/dzwięki niewystępują

..I w gruncie rzeczy - nie wiem co z tymi mostami u tych kolesi jest.. u mnie wszystko hula i żadne dziwne rzeczy/dzwięki niewystępują

You can never have too much power, just not enough traction.
Axle Reservoir
Wczoraj zobaczylem cos niepokojacego :
Otorz patrząc na prawa stronę dyfra jest tam odpowietrznik:
Sluzy on do odprowadzania ciepła ( powietrza ) jak olej w dyfsze sie zagrzeje . ( dochodzi u mnie do 110 C) U mnie napewno przy ostrym ruszaniu wystąpił efekt wyrzucania niewielkich ilosci tego oleju 75W140, co spowodowalo zabrudzenie olejem. T6rzeba zwracac uwage czy za duzo tego oleju nie wywali na zewnatrz. Wersje SS maja specjalny zbiorniczek.
http://www.shelbystore.com/product-p/8r3v-4022-kr.htm
Otorz patrząc na prawa stronę dyfra jest tam odpowietrznik:
Sluzy on do odprowadzania ciepła ( powietrza ) jak olej w dyfsze sie zagrzeje . ( dochodzi u mnie do 110 C) U mnie napewno przy ostrym ruszaniu wystąpił efekt wyrzucania niewielkich ilosci tego oleju 75W140, co spowodowalo zabrudzenie olejem. T6rzeba zwracac uwage czy za duzo tego oleju nie wywali na zewnatrz. Wersje SS maja specjalny zbiorniczek.

http://www.shelbystore.com/product-p/8r3v-4022-kr.htm
Jak by ktos chcial takie cos montowac to :
Axle Reservoir
http://www.teamshelby.com/forums/index. ... reservoir/
http://www.svtperformance.com/forums/sh ... rvoir.html

prowizorka - ale dziala

Axle Reservoir
http://www.teamshelby.com/forums/index. ... reservoir/
http://www.svtperformance.com/forums/sh ... rvoir.html
prowizorka - ale dziala


Cześć.Musze zmienić olej w moście,to co dzisiaj zobaczyłem to jakiś koszmar,widac że olej nie był nigdy zmieniany(przebieg 55tyś.km),po prostu czarny i na korku widac opiłki,poziom oleju niski.Pytanko zna ktoś może tą firme http://allegro.pl/millers-oil-motorspor ... 46082.html Musze na szybko zamówić jakiś olej a w Innochem brak Royala 75w140 ,będzie za 5 tygodni a za ten czas dyfer mi powie papa.Dzięki za opinie
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Ten olej z allegro niby ma potrzebna normę i nie potrzebuje dodatków, ale jak to wygląda w eksploatacji to nie wiem czy ktoś Ci powie. Lepiej zadzwoń do innochemu i zapytaj kiedy będa mieli RoyayPurple 75W140 i bedziesz wiedział co masz. Na wymiane bedziesz potrzebował dwie kwarty (~2litry).
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Re: [S197] olej w dyfrze z LSD
Witam.
Czy ktoś z Was orientuje się czy olej do dyfra ELF 75-W140 może być stosowany do dyfra w Mustangu? Ja mam 3.7 2012 rok. Muszę wymienić simering na dyfrze, przez to napewno cos sie wyleje i będę musiał uzupełnić. Tylko czy mogę uzupełnić tym Elfem?
Czy ktoś z Was orientuje się czy olej do dyfra ELF 75-W140 może być stosowany do dyfra w Mustangu? Ja mam 3.7 2012 rok. Muszę wymienić simering na dyfrze, przez to napewno cos sie wyleje i będę musiał uzupełnić. Tylko czy mogę uzupełnić tym Elfem?

- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: [S197] olej w dyfrze z LSD
zalej nowy olej to prawie 2 litry Motul 75w140 ma w sobie specjalny dodatek LSD a jest dostępny w Polscemajer pisze:Witam.
Czy ktoś z Was orientuje się czy olej do dyfra ELF 75-W140 może być stosowany do dyfra w Mustangu? Ja mam 3.7 2012 rok. Muszę wymienić simering na dyfrze, przez to napewno cos sie wyleje i będę musiał uzupełnić. Tylko czy mogę uzupełnić tym Elfem?

Re: [S197] olej w dyfrze z LSD
Dzięki za podpowiedź!!! Ja mam w koniu przebieg koło 25 tys km i czy przy tym przebiegu wymieniać caly olej? Przy jakim przebiegu jest zalecane?