[S197] olej w dyfrze z LSD

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

[S197] olej w dyfrze z LSD

Post autor: egonw3 » 2009-11-16, 17:58

Czy ktoś z Was używał oleju Royal Purple do dyfra z LSD? Czy to prawda, że nie wymaga on dodawania modyfikatora tarcia? Chodzi mi o to, jak jest naprawdę, bo to, co podaje producent, to już wiem. :)
Ostatnio zmieniony 2009-11-16, 18:22 przez egonw3, łącznie zmieniany 1 raz.



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2009-11-16, 18:23

Royal Purple nie wymaga modyfikatora, ma już go w sobie.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

Post autor: egonw3 » 2009-11-16, 18:37

Żeby to było takie proste... :)
Cytat z http://mustangforums.com/forum/2005-201 ... itive.html

I've been using RP Max-Gear 75w140 with "built in limited-slip additive" and have always HATED going around corners and shifting at low RPM's. The clunking sounded like little gremlins banging on my suspension with ball-peen hammers! I thought it wasall in my 12 piece driveshaft, and thought I'd live with it until I got a 1 pc. However, after reading some posts that suggested to put the additive in anyway, I tried it out this morning. I picked up some TRANS-X (CRC) from Advance Auto. The bottle says that it meets OEM recommendations for limited slip differentials GM#1052358, Ford#M2C118-A, Chrysler#4318060, and most imports.

The clunking is gone, and shifts don't make noise anymore. Seems like traction is breaking much easier as well.

The RPMax-Gear was absolutely clean, and I believe it does a very good job...just needs the additive. I had about a 1/8" thick gray "grease-like" build-up on the magnet fill plug, but this was from the OEM fluid. There must have beensome microscopicbreak-in particles suspended in that graycrap that Ford uses, cause the magnet plug caught the small amount that was left after theoil change. I put a hose down to the bottomof the differential housing to draw out 4 oz. before adding 4 oz. of the Trans-x and it was crystal clearRP Max-Gear and very smooth with no particles.

Ciekaw jestem Waszych doświadczeń. Domyślam się, że dodajecie, ale czego i ile?



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-11-17, 01:58

Osobiście mam sam MaxGear 75w140.. Dyfer dostaje po dupie, bo przecież niebędę jeździł jak pierdoła bo się wkońcu Check Engine zapali :P
..I w gruncie rzeczy - nie wiem co z tymi mostami u tych kolesi jest.. u mnie wszystko hula i żadne dziwne rzeczy/dzwięki niewystępują :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Axle Reservoir

Post autor: AluStar » 2010-06-03, 11:01

Wczoraj zobaczylem cos niepokojacego :
Otorz patrząc na prawa stronę dyfra jest tam odpowietrznik:
Sluzy on do odprowadzania ciepła ( powietrza ) jak olej w dyfsze sie zagrzeje . ( dochodzi u mnie do 110 C) U mnie napewno przy ostrym ruszaniu wystąpił efekt wyrzucania niewielkich ilosci tego oleju 75W140, co spowodowalo zabrudzenie olejem. T6rzeba zwracac uwage czy za duzo tego oleju nie wywali na zewnatrz. Wersje SS maja specjalny zbiorniczek.

Obrazek

http://www.shelbystore.com/product-p/8r3v-4022-kr.htm



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2010-06-03, 11:39

No u mnie też wyrzuca olej odpowietrznikiem :) nic niepokojącego, musi gdzieś wywalić jak ciśnienie wzrośnie :) u siebie zmienię na royal purple ale jak kupie jakąś funkcjonalną i fajną pokrywę, żebym mógł w razie czego uzupełniać i wymieniać beż jej ściągania ;)



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-06-03, 12:06

Jak by ktos chcial takie cos montowac to :
Axle Reservoir

http://www.teamshelby.com/forums/index. ... reservoir/

http://www.svtperformance.com/forums/sh ... rvoir.html

Obrazek


prowizorka - ale dziala :D
Obrazek



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-11-24, 20:50

Cześć.Musze zmienić olej w moście,to co dzisiaj zobaczyłem to jakiś koszmar,widac że olej nie był nigdy zmieniany(przebieg 55tyś.km),po prostu czarny i na korku widac opiłki,poziom oleju niski.Pytanko zna ktoś może tą firme http://allegro.pl/millers-oil-motorspor ... 46082.html Musze na szybko zamówić jakiś olej a w Innochem brak Royala 75w140 ,będzie za 5 tygodni a za ten czas dyfer mi powie papa.Dzięki za opinie



Awatar użytkownika
bart.knop
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Windveil Blue

Post autor: bart.knop » 2010-12-09, 10:00

panowie,
ten olej do dyfra bedzie ok, bo nikt sie nie wypowiedzial?
no chyba ze ktos poleci cos innego ale dostepnego od reki, bo mam nadzieje ze w koncu wyjade przed swietami swoim konikiem....................... urad celny w gdyni serdecznie pozdrawiam!! :zdziwko:

ile tego oleju wchodzi?

dzieki
bartek



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-12-09, 19:06

Ten olej z allegro niby ma potrzebna normę i nie potrzebuje dodatków, ale jak to wygląda w eksploatacji to nie wiem czy ktoś Ci powie. Lepiej zadzwoń do innochemu i zapytaj kiedy będa mieli RoyayPurple 75W140 i bedziesz wiedział co masz. Na wymiane bedziesz potrzebował dwie kwarty (~2litry).


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-12-09, 20:47

Ja wlałem w końcu Royal Purple75w/140 nie wymaga dodatku ,po wymianie jest cisza a wcześniej lekko było słychać dyfer.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-12-09, 21:08

Bolek pisze:Ja wlałem w końcu Royal Purple75w/140 nie wymaga dodatku ,po wymianie jest cisza a wcześniej lekko było słychać dyfer.
Bo zalales bardzo dobrym olejem :-)
Ja tez go uzywam i mam takie same odczucia .



majer
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2012-06-24, 22:19
Silnik: V6 3.7
Kolor: Biały

Re: [S197] olej w dyfrze z LSD

Post autor: majer » 2016-04-07, 13:49

Witam.
Czy ktoś z Was orientuje się czy olej do dyfra ELF 75-W140 może być stosowany do dyfra w Mustangu? Ja mam 3.7 2012 rok. Muszę wymienić simering na dyfrze, przez to napewno cos sie wyleje i będę musiał uzupełnić. Tylko czy mogę uzupełnić tym Elfem? :)



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: [S197] olej w dyfrze z LSD

Post autor: Magic » 2016-04-07, 16:21

majer pisze:Witam.
Czy ktoś z Was orientuje się czy olej do dyfra ELF 75-W140 może być stosowany do dyfra w Mustangu? Ja mam 3.7 2012 rok. Muszę wymienić simering na dyfrze, przez to napewno cos sie wyleje i będę musiał uzupełnić. Tylko czy mogę uzupełnić tym Elfem? :)
zalej nowy olej to prawie 2 litry Motul 75w140 ma w sobie specjalny dodatek LSD a jest dostępny w Polsce


Obrazek

majer
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2012-06-24, 22:19
Silnik: V6 3.7
Kolor: Biały

Re: [S197] olej w dyfrze z LSD

Post autor: majer » 2016-04-12, 12:52

Dzięki za podpowiedź!!! Ja mam w koniu przebieg koło 25 tys km i czy przy tym przebiegu wymieniać caly olej? Przy jakim przebiegu jest zalecane?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”