Nissan GTR

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

ODPOWIEDZ
Patyk
Młodszy Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 2009-08-08, 22:05

Post autor: Patyk » 2010-07-19, 16:14

AluStar pisze:Deftronic, Co komputer tam pokazuje przy tym drifcie ??
Strzelam, że przeciążenia wyrażane w G ;)



Awatar użytkownika
Adam_Ch
Forumowicz
Posty: 530
Rejestracja: 2010-05-10, 16:22
Kontakt:

Post autor: Adam_Ch » 2010-07-20, 22:08

AluStar jest prawie nowy GTR w salonie Nissana w Warszawie :)


Pozdrawiam,
Adam

Obrazek

HAJ$u
Forumowicz
Posty: 243
Rejestracja: 2010-06-19, 13:54
Kontakt:

Post autor: HAJ$u » 2010-07-29, 23:50

Witam,
z pozdrowieniami dla Deftronica, Magdy, Alustara i Doroty

ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

Wrażenia z jazdy bezcenne :hyhy:
Dziękuję za możliwość sfotografowania samochodu :)


Kiedy pędzisz 270 km/h to co jest przed Tobą jest już historią...

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-03, 00:22

Sorki ze to tu wrzucam - ale uwazam ze pasuja do siebie .

http://www.wgrane.pl/film/928e0a60d9694 ... 13d0b669f4

- i te porównania ......



HAJ$u
Forumowicz
Posty: 243
Rejestracja: 2010-06-19, 13:54
Kontakt:

Post autor: HAJ$u » 2010-08-03, 00:32

Też pozwolę sobie wrzucić jeden link. Switzer vs Veyron.



Kiedy pędzisz 270 km/h to co jest przed Tobą jest już historią...

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-08-03, 11:08

Piękny jest ten GTR :loveye:



Patyk
Młodszy Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 2009-08-08, 22:05

Post autor: Patyk » 2010-08-03, 11:31

AluStar pisze:Sorki ze to tu wrzucam - ale uwazam ze pasuja do siebie .

http://www.wgrane.pl/film/928e0a60d9694 ... 13d0b669f4

- i te porównania ......
To ja podrzucę jeszcze materiał z 15 serii TG (najnowszej)




Awatar użytkownika
Szuba
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
Model: GT 1996r
Silnik: V8 4.6
Kolor: Royal Blue
Kontakt:

Post autor: Szuba » 2010-08-03, 17:52




Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-08-11, 23:48

Wrzuciłem filmik z przejazdu po torze w Kielcach.

Drugi przejazd - moim zdaniem - był optymalny i najlepszy w ogóle w moim wykonaniu. Niestety ten na czas został przeze mnie zepsuty o czym już wspominałem. Gdybym pojechał tak jak za drugim razem na filmie, czas byłby lepszy. Do połowy pętli jechałem na dwójce i wysokich obrotach, dopiero potem, w "środku" toru dla kartów kiedy kierowałem się na wylot na "zewnętrzny" tor (ten długi zakręt w prawo, gdzie niektórych uczestników spotykała "przygoda"), wrzucałem trójkę, a potem redukcja znowu na 2kę i wjazd na niej w ten długi zakręt...

Niestety w jeździe na czas dałem ciała i zaraz po starcie w pierwszy zakręt wjechałem na trójce.
To rozwaliło mi tempo i przejazd nie był już płynny. Oprócz wybicia z rytmu przez "przerwę obiadową", chyba nie wytrzmałem presji (teksty typu - "Masz już wygrane", "Nie żartuj, na pewno wygrasz" :) ). Jest to dobra nauczka dla mnie na przyszłość. :)



http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2010-08-12, 00:25

ale widze ze dlugi zakret wchodzil wasc zupelnie inna trajektorią jak proponowali instruktorzy



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-08-16, 17:39

Madasek pisze:ale widze ze dlugi zakret wchodzil wasc zupelnie inna trajektorią jak proponowali instruktorzy
Zgadza się, miałem z tym problem. :) Na szczeście to auto pozwala na "duzo więcej" jeśli chodzi o pokonywanie zakrętów, więc bez większych problemów GTR akceptował "moją trajektorię". :D Guciem tak by się chyba nie dało...


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-08-16, 20:27

Jak guciem się nie da, jak bez gucia się da... :rotfl: jednak dalej nawet kosmiczna elektronika nie zastąpi kierowcy co mnie bardzo cieszy. Szkoda ze mojego przejazdu niema, bo ja zamiast zwalniać przed zakrętem to wprowadzałem tył w poślizg co w efekcie dało zero niepotrzebnego zwalniania a ciągle jechałem jednym tempem.

Co do gt-r to możesz w tym aucie wogule zawinąć na ręcznym ?? bo na pierwszym nawrocie sporo traciłeś bo na wyjściu do drugiego nie po tej stronie byłeś i cały łuk poszedł za wolno, niestety na niektórych zakrętach nie da się pospieszyć i lepiej się prawie zatrzymać by potem dało się znacznie szybciej jechać dalej.


Obrazek

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-08-17, 14:08

dr.killer pisze:Jak guciem się nie da, jak bez gucia się da... :rotfl:
Znaczy co, też wchodziłeś w zakręt nie po tej trajektori co trzeba? :)

Miałem namyśli to, że gdybym wchodził tak w zakręt Guciem to raczej by mnie obróciło/zarzuciło tyłem. :)
jednak dalej nawet kosmiczna elektronika nie zastąpi kierowcy co mnie bardzo cieszy. Szkoda ze mojego przejazdu niema, bo ja zamiast zwalniać przed zakrętem to wprowadzałem tył w poślizg co w efekcie dało zero niepotrzebnego zwalniania a ciągle jechałem jednym tempem.
Wiadomo, że kierowca jest najważniejszy - jednak kosmiczna technika przydaje się bardzo na co dzień. W sobotę odwoziliśmy Pluzz'a na lotnisko Guciem i właśnie zaczął padać deszcz. :) Przyspieszanie pod górę i już uślizg tylnych kół. Pewnych spraw się nie przeskoczy. W GTR nie odczułbyś że pada deszcz (przynajmniej ja nie odczuwałem do predkości 240-250 w gęstej ulewie). To była nasza 1sza jazda Shelby po jakimś miesiącu (przez ten cały czas jeździliśmy GTRem) i Magda tylko jękneła - "Ale róznica w prowadzeniu". No jest różnica - kolosalna. Na korzyść Nissana.
Co do gt-r to możesz w tym aucie wogule zawinąć na ręcznym ?? bo na pierwszym nawrocie sporo traciłeś bo na wyjściu do drugiego nie po tej stronie byłeś i cały łuk poszedł za wolno, niestety na niektórych zakrętach nie da się pospieszyć i lepiej się prawie zatrzymać by potem dało się znacznie szybciej jechać dalej.
Nie wiem, nigdy nie próbowałem. :) Ostatni raz ręcznym bawiłem się chyba 20 lat temu w Maluchu :). Oboje uczymy się jeździć Yoshim zawsze z wszystkimi systemami włączonymi (po to one są) i zawsze w trybie Race. Dzięki temu poruszamy się nim bardzo szybko, sprawnie i bezpiecznie. :) A o to przecież chodzi, nie? :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-17, 17:22

Wlasnei kolega Kupil nowke Audi R8 ( biale ) . I mialem okazje sie nim przejechac - ale werdykt na korzyść GT-r. sam mowie ze i tak bedzi emial GTR-a .
Pierwsze wrażenie - GTR wydaje mi sie ładniejszy w srodku i jezdzi tez lepiej ..
R8 super wyglada w nim ten silnik i jest podswietlany w nocy ++



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-08-23, 21:04

Odebraliśmy dzisiaj Yoshiego z serwisu i mimo przekroczenia o 2600 mil "terminu" przeglądu, Nissan nie zrobił nam żadnych problemów z gwarancją. Ufff... Był mały stres z tego powodu :).

Ogólnie usłyszeliśmy że samochód jest bardzo dobrze użytkowany i w doskonałym stanie technicznym. Super. :D

Jedynie opony są już trochę zużyte. :)

Przy okazji spotkaliśmy tam "praprzodka" sportowych Nissanów. :)

Obrazek

A jak ktoś chce więcej zdjęć, to zapraszam tutaj:

http://exoticcars.pl/forum/viewtopic.ph ... 610#228610


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”