MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
hehee
dzięki
Właśnie przygotowuję się do zrobienia od podstaw wydechu, już kupiłem tig-a do spawania stali nierdzewnej.
Niebawem będę dodawał kolejne wpisy
dzięki
Właśnie przygotowuję się do zrobienia od podstaw wydechu, już kupiłem tig-a do spawania stali nierdzewnej.
Niebawem będę dodawał kolejne wpisy
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2123
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Jestem ciekaw jak uda ci sie zrobic te cat back aby ładnie wpasowac się nad mostem
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
side exit!
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
to jest dobre pytanie ??? Też się nad tym zastanawiałem
Chyba najpierw zrobię wyjście do łuku w górę a następnie wstawię stare duże kolano . Jak już zmontuję wszystko to zajmę się wpasowywaniem tych pałąków nad mostem
A na razie to wygląda tak:
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Rezor, też o tym myślałem, nawet już zacząłem się wpasowywać ale zrezygnowałem, no może jak bym miał dodatkowe nakładki progów do pocięcia to jakieś druciarstwo bym zrobił
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Chcesz moje?
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2020-06-13, 09:09
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: dolnośląskie
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Rewelacyjny projekt! Piękna odbudowa! Nie mogę się napatrzeć! Wydechy miodzio. Ja u siebie ostatnio przerabiałem końcową część ... tak to wyglądało w czasie pasowania... oczywiście rury jeszcze do odróbki. Jak będę miał auto w górze zrobie foty efektu końcowego.
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Czekam
A tak na marginesie to łuki nad mostem robiłeś sam czy kupione ?
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
No wydech skończony,.... no tak na 80-90 %
A dokładnie nie zrobiłem jeszcze łuków nad mostem, po prostu wspawałem stare 2.5 cala
A dokładnie nie zrobiłem jeszcze łuków nad mostem, po prostu wspawałem stare 2.5 cala
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2020-06-13, 09:09
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: dolnośląskie
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Kolana nad mostem spawane z kolanek 11,25’ z lekkimi przeróbkami i dopasowywaniem - ogólnie nie polecam tego rozwiązania .... strasznie dużo roboty. Jak jest możliwość ściągnięcia gotowego elementu to brałbym bez zastanowienia. Ja swój zrobiłem do katalizatorów i zostawiłem tłumiki środkowe flowmaster. Końcówki są jak widać „wolne” ;-).
Może po tym sezonie będę bawił się dalej.
Może po tym sezonie będę bawił się dalej.