[stang67] 1967 coupe

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: stang67 » 2012-04-15, 09:28

Parę nowych fotek...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Chefofrats
Forumowicz
Posty: 221
Rejestracja: 2011-07-09, 17:43
Model: 2006 V6
Silnik: V6 4.0
Kolor: Vista Blue Metallic

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: Chefofrats » 2012-04-15, 09:31

Przepiękny. Umacniam się w postanowieniu o kupnie klasyka w przyszlości - wcale nie trzeba się napinać na fastbacka by samochód wyglądał rewelacyjnie.



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: Deftronic » 2012-04-15, 19:53

Super. :ok:


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Kamgil
Młodszy Forumowicz
Posty: 29
Rejestracja: 2011-04-12, 13:32

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: Kamgil » 2012-04-15, 22:45

Pięknie się prezentuje :) Czy to nie Galeria Krakowska ;) Już za 2 tygodnie będę miał okazję zobaczyć to cudo i się nim przejechać :) Już nie mogę się doczekać :)



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: stang67 » 2012-04-16, 21:47

Kilka zdjęć z sobotniego wesela...tzn pstryknąłem samochód pod kościołem :D Sesja z Państwem młodym też będzie, ale czekam na zdjęcia ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: stang67 » 2012-04-30, 22:38

Coś z sobotniego wesela...

Obrazek
Obrazek
Obrazek


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: MAX » 2012-04-30, 22:42

Śliczna bestia :super:


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: stang67 » 2012-07-04, 17:05

Czas odświeżyć... Otóż chyba każdy już wie co mi się ostatnio przytrafiło to się nie rozpisuję...
Silnik już wyjęty i rozebrany i co się okazało... sworzeń jednego tłoka się zatarł i tłok chodził pod skosem, więc trochę się powycierał i tłok i cylinder... :/
I teraz pytanie do ekspertów: Czy tulejować cylinder i zostawić stare tłoki, czy może zrobić szlif wszystkich cylindrów i kupić nowe tłoki na nadwymiar?? A może poszukać całego bloku w dobrym stanie??
I druga rzecz, muszę kupić wszystko do remontu tego silnika, czyli panewki, pierścienie, wszystkie możliwe uszczelki (nie wiem co jeszcze??) polecicie jakieś dobrej jakości graty?? ;) Silnik to A-code 289, czyli wyższa kompresja i płaskie tłoki, nie ruszany od nowości. Wszystko w środku wygląda prawie jak nowe, oprócz tego jednego dość mocno przytartego cylindra i uszczelek które się rozleciały...


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: 6t07t » 2012-07-04, 17:42

Czy mierzone były pozostałe cylindry?? Na pewno mają już jakieś zużycie. Jak duże jest uszkodzenie ścianki tego jednego przytartego cylindra?

Gdyby ten jeden cylinder nie był uszkodzony i miał wymiary jak pozostałe można by szukać jednego tłoka choć nie łatwo jest trafić nowy fabryczny tłok w określonym wymiarze i sorcie. Ja mialem na jednym tłoku pękniecie ale cylinder nie był uszkodzony lub bardziej zużyty i udało mi się kupić nowy oryginalny tłok FoMoCo a reszta została oryginalna. U ciebie jednak najlepiej zrobić szlif wszystkich na nadwymiar. Tulejowanie to ostateczność kiedy nie da się robić szlifu.
Tu masz przykładowy zestaw:
http://www.ebay.com/itm/140702999250?ss ... 1423.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: rick » 2012-07-04, 18:37

Muszę przypominać wam aby przeczytać całą reklamę. Jest to linia w reklamie. Mają oni prawo do zmiany części. to się zdarzylo do mnie i nie byłem zadowolony. Dostałem niższe jakości części. porównać cenę tego zestawu z coś od DSS lub C.H.P. oni daja ci dokładnie, to, czego zamówiles

These kits are supplied by EngineTech. Any manufacturer(s) listed above are what we usually have in stock and are provided in these rebuild kits. Due to engine part turnover in the warehouses being so quick, we hold the right to substitute the manufacturer(s) listed with one of equal or greater quality.

Engine tech używa "Redline" części. Są jak numer 3 dla jakości



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: 6t07t » 2012-07-04, 18:43

Tak, zgadza się, można dostać różne czesci. Dałem to tylko jako przykład zestawu i jego zawartosci.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: Piotrek86skc » 2012-07-04, 21:53

Nie doradzę ci za dużo, ale zobacz tą stronkę. Jeśli uszkodzenie nie jest zbyt duże może zaproponują ci jakiś sposób regeneracji tego cylindra.
Warto spróbować. Wyślij im maila ze zdjęciami.
http://krasnobrodzka-racing.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Morał z tego jest, że jak coś zaczyna stukać w silniku to laweta i do mechanika bo można gorszych szkód narobić;/
Współczuję:(



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: rick » 2012-07-04, 22:40

Muszę sprawdzić, ale może mam jeszcze 7 nowych 302 tłoki. Są one takie same wymiary jak 289. Daj mi znać



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: stang67 » 2012-07-06, 17:40

rick pisze:Muszę sprawdzić, ale może mam jeszcze 7 nowych 302 tłoki. Są one takie same wymiary jak 289. Daj mi znać
Ale 7 mi nic nie da :P

Ścianka cylindra ma taki zmatowiały ślad wzdłuż gdzieś 0.5/3cm ja się nie znam ale mech. mówi że jest mocno uszkodzony...

Ustaliliśmy że robimy na drugi szlif (??) 20 over, czyli 0.020"
Rick, doradzisz jakiś konkretny już zestaw, bo coś nie mogę się odnaleźć...?? :/ Nie wiem jakich firm szukać, na co patrzeć itd... coś dobrej jakości, ale żeby cena mnie nie zabiła... może być lekko performace... :) Dzięki ;)


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [stang67] 1967 coupe

Post autor: rick » 2012-07-07, 03:47

Myślałem, że jest potrzebny tylko jeden tłok

:D ...możesz mi powiedzieć dokładnie, co chcesz zrobić



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”