k-member różnica fox-sn95?

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

k-member różnica fox-sn95?

Post autor: michal@ » 2011-11-13, 15:25

Witam.
Czy są jakieś istotne różnice między k-member robionym do mustanga z lat 79-93 a 94-95 z V8 silnikiem?
czy k-member zrobione do fox-a da się zamontować w SN95,o to mi chodzi


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: k-member różnica fox-sn95?

Post autor: witekz » 2011-11-13, 16:25

Widziałem gdzieś coś takiego na forum w US, można zamontowac k member z Foxa w sn95, ale nie do końca pasuje tylne mocowanie, trzeba przerabiać.



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: k-member różnica fox-sn95?

Post autor: rick » 2011-11-13, 17:15

tak V8 k-members będe działać bez problemu. 4cyl k-member jest węższy. Lower control arms są dluże na Sn95
http://forums.corral.net/forums/94-95-t ... -sn95.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Re: k-member różnica fox-sn95?

Post autor: michal@ » 2011-11-13, 17:53

czyli różnica pewnie jest tylko w długości wahacza, jak dobrze rozumiem fox ma krótsze,
czytałem też,że niektóre k-member przesówają koło do przodu o 1"-2" dlatego konieczne jest mocowanie coil-over i camber plates do ustawienia zbierzności, czy idzie to jakoś obejść? nie zależy mi na coil-over, wolałbym mieć sprężyny na wahaczu, chcę k-member dla zmniejszenia wagi auta i nic poza tym QA1,UPR czy Granelli to dobry towar?


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: k-member różnica fox-sn95?

Post autor: Magic » 2011-11-13, 19:04

jak temat poruszony to pytanie czy k-member do sn95 pasuję do silnika V6 bo we wszystkich opisach jest tylko dla V8 :kwasny:


Obrazek

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: k-member różnica fox-sn95?

Post autor: stang232 » 2011-11-13, 20:23

michal@ pisze:nie zależy mi na coil-over, wolałbym mieć sprężyny na wahaczu, chcę k-member dla zmniejszenia wagi auta i nic poza tym QA1,UPR czy Granelli to dobry towar?
To musisz wybrać taki wachacz z poprzeczką na sprężynę, bo o ile kojarzę to można do k-mamber wybrać wachacz z poprzeczką lub bez.


Obrazek

Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: k-member różnica fox-sn95?

Post autor: witekz » 2011-11-13, 20:51

michal@ pisze:czyli różnica pewnie jest tylko w długości wahacza, jak dobrze rozumiem fox ma krótsze,
czytałem też,że niektóre k-member przesówają koło do przodu o 1"-2" dlatego konieczne jest mocowanie coil-over i camber plates do ustawienia zbierzności, czy idzie to jakoś obejść? nie zależy mi na coil-over, wolałbym mieć sprężyny na wahaczu, chcę k-member dla zmniejszenia wagi auta i nic poza tym QA1,UPR czy Granelli to dobry towar?
najlepsze to maximum motorsports ale cena ! qa1 montują np tu jest opis http://sn95forums.com/showthread.php?42 ... ht=kmember" onclick="window.open(this.href);return false;
redukcja wagi to chyba jak zrobisz całość z coiloverem i to daje 50-60 kg

tu jest ciekawa strona o redukcji wagi http://www.modularrevolutiontech.com/Weight.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Jaka masz teraz wagę? ja ostatnio ważyłem-1470 kg, nie mam ABS, maska Cobra R, ale cięższe tarcze z przodu i cale wyposażenie.
Ostatnio zmieniony 2011-11-13, 21:04 przez witekz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Re: k-member różnica fox-sn95?

Post autor: michal@ » 2011-11-13, 20:59

z tego co zdążyłem sam się dowiedzieć to,że kilku producentów robi k-member z możliwością zostawienia seryjnej sprężyny i wahacza nie stosując za razem camber-plates do ustawienia kątów zawieszenia, firmy te to AJERacing i QA1 oczywiście w obu przypadkach pasuje do V6
k-member tych firm to koszt 260-300$ dość tanio zważywszy na zysk wagi w stosunku do serii około 15kg. i naprawdę piękny dostęp do silnika :P wada to przesunięcie się koła przedniego o cal do przodu co przy dużym kole może rodzić problemy.

przenosząc sprężynę na amortyzator do całego biznesu trzeba doliczyć wahacze 200$,camber 150%,coil over+sprężyny 170$, oczywiście tanich firm bo lepszej np. maximum motor sport to koszt 1800$ zestaw :zdegustowany:

Obrazek


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: k-member różnica fox-sn95?

Post autor: Magic » 2011-11-13, 21:27



Obrazek

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Re: k-member różnica fox-sn95?

Post autor: michal@ » 2011-11-13, 21:28

no mój będzie mniej ważył nie wiem dokładnie coś między 1280-1320kg.,ale ostatnio założyłem przednie zaciski z mustanga po 1999roku bo są z aluminium i ważą od seryjnych żeliwnych 2,5kg mniej ;) więc to już pewnego rodzaju choroba :]
myślę,że z listy weight reduction którą dałeś do niej linka zostało mi max 2-3 pozycje do zrobienia (poważnie) :rotfl:

oczywiście samochodem mogę jeżdzić normalnie po drodze, bezpiecznie i przejdzie przegląd


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: k-member różnica fox-sn95?

Post autor: rick » 2011-11-13, 22:39

AJE jest dobry

team z tez
http://www.teamzmotorsports.net/Mustang ... 179-93.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

racecraft tez
http://www.racecraft.com/index.php?main ... Path=54_63" onclick="window.open(this.href);return false;

musicie zapoznac się z tą firmą. Dobra jakość, dobre ceny. Używamy ich często
http://www.racecraft.com/index.php?main ... Path=54_63" onclick="window.open(this.href);return false;


przeczytać o każdym. Niektóre z nich działają tylko z ich części. niektóre są tylko na wyścig, a nie na ulicy. Niektóre z nich maje spring perches, niektóre są tylko coil over

zrobić swoją pracę domową i zdecydować się na Twoich potrzeb. Każda z nich ma dobrą reputację, UPR wydaje się mieć bardziej negatywny niż inni



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Re: k-member różnica fox-sn95?

Post autor: michal@ » 2011-11-14, 08:12

chyba część niepochlebnych opini na temat UPR jest stąd,że to wyrób Chiński, tak samo jak QA1 o którym w ogóle nie wspomniałeś....pewnie dlatego,że jest najtańszy i chyba najbardziej kontrowersyjny pod względem jakości :kwasny: choć sporo osób chwali sobie QA1 sam nie jestem za bardzo za Chinskimi wyrobami bo miałem już shifter i korbowody niby eagle ale zrobione w chinach które z resztą bardzo żle skończyły :zly:

Rick
Wszystkie firmy które dałeś link wyglądają naprawde dobrze,ale cena spora, chyba na ich tle najkorzystniej wychodzi AJE Anthony Jones i z tego co wyczytałem może współpracować z seryjnymi wahaczami.

ps. Rick jaka to firma co miała być polecana przez ciebie bo dałeś link 2 razy do tej samej racecraft


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Re: k-member różnica fox-sn95?

Post autor: escalar » 2011-11-14, 12:29

ja uzywam u siebie elementow zawieszenia produkcji BMR Suspension:
http://www.bmrsuspension.com/
na stronie nie maja K-Member do rocznika 1979'-2004 ale moga go wykonac... ja jestem b. zadowolony z ponizszego zestawu:
http://www.bmrsuspension.com/?page=prod ... ductid=199



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: k-member różnica fox-sn95?

Post autor: rick » 2011-11-14, 15:23

OOOOPS.....sorry :ups:

sa maximum motorsports
http://www.maximummotorsports.com/store/" onclick="window.open(this.href);return false;

QA1 i UPR są wbudowane więcej do wyścigów. Dlatego budowane są lżejsze. Mogą one pęknac na ulicy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”