k-member różnica fox-sn95?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
k-member różnica fox-sn95?
Witam.
Czy są jakieś istotne różnice między k-member robionym do mustanga z lat 79-93 a 94-95 z V8 silnikiem?
czy k-member zrobione do fox-a da się zamontować w SN95,o to mi chodzi
Czy są jakieś istotne różnice między k-member robionym do mustanga z lat 79-93 a 94-95 z V8 silnikiem?
czy k-member zrobione do fox-a da się zamontować w SN95,o to mi chodzi
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
Re: k-member różnica fox-sn95?
Widziałem gdzieś coś takiego na forum w US, można zamontowac k member z Foxa w sn95, ale nie do końca pasuje tylne mocowanie, trzeba przerabiać.
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: k-member różnica fox-sn95?
tak V8 k-members będe działać bez problemu. 4cyl k-member jest węższy. Lower control arms są dluże na Sn95
http://forums.corral.net/forums/94-95-t ... -sn95.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.corral.net/forums/94-95-t ... -sn95.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
Re: k-member różnica fox-sn95?
czyli różnica pewnie jest tylko w długości wahacza, jak dobrze rozumiem fox ma krótsze,
czytałem też,że niektóre k-member przesówają koło do przodu o 1"-2" dlatego konieczne jest mocowanie coil-over i camber plates do ustawienia zbierzności, czy idzie to jakoś obejść? nie zależy mi na coil-over, wolałbym mieć sprężyny na wahaczu, chcę k-member dla zmniejszenia wagi auta i nic poza tym QA1,UPR czy Granelli to dobry towar?
czytałem też,że niektóre k-member przesówają koło do przodu o 1"-2" dlatego konieczne jest mocowanie coil-over i camber plates do ustawienia zbierzności, czy idzie to jakoś obejść? nie zależy mi na coil-over, wolałbym mieć sprężyny na wahaczu, chcę k-member dla zmniejszenia wagi auta i nic poza tym QA1,UPR czy Granelli to dobry towar?
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: k-member różnica fox-sn95?
jak temat poruszony to pytanie czy k-member do sn95 pasuję do silnika V6 bo we wszystkich opisach jest tylko dla V8 


- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2134
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: k-member różnica fox-sn95?
To musisz wybrać taki wachacz z poprzeczką na sprężynę, bo o ile kojarzę to można do k-mamber wybrać wachacz z poprzeczką lub bez.michal@ pisze:nie zależy mi na coil-over, wolałbym mieć sprężyny na wahaczu, chcę k-member dla zmniejszenia wagi auta i nic poza tym QA1,UPR czy Granelli to dobry towar?

- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
Re: k-member różnica fox-sn95?
najlepsze to maximum motorsports ale cena ! qa1 montują np tu jest opis http://sn95forums.com/showthread.php?42 ... ht=kmember" onclick="window.open(this.href);return false;michal@ pisze:czyli różnica pewnie jest tylko w długości wahacza, jak dobrze rozumiem fox ma krótsze,
czytałem też,że niektóre k-member przesówają koło do przodu o 1"-2" dlatego konieczne jest mocowanie coil-over i camber plates do ustawienia zbierzności, czy idzie to jakoś obejść? nie zależy mi na coil-over, wolałbym mieć sprężyny na wahaczu, chcę k-member dla zmniejszenia wagi auta i nic poza tym QA1,UPR czy Granelli to dobry towar?
redukcja wagi to chyba jak zrobisz całość z coiloverem i to daje 50-60 kg
tu jest ciekawa strona o redukcji wagi http://www.modularrevolutiontech.com/Weight.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaka masz teraz wagę? ja ostatnio ważyłem-1470 kg, nie mam ABS, maska Cobra R, ale cięższe tarcze z przodu i cale wyposażenie.
Ostatnio zmieniony 2011-11-13, 21:04 przez witekz, łącznie zmieniany 1 raz.
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
Re: k-member różnica fox-sn95?
z tego co zdążyłem sam się dowiedzieć to,że kilku producentów robi k-member z możliwością zostawienia seryjnej sprężyny i wahacza nie stosując za razem camber-plates do ustawienia kątów zawieszenia, firmy te to AJERacing i QA1 oczywiście w obu przypadkach pasuje do V6
k-member tych firm to koszt 260-300$ dość tanio zważywszy na zysk wagi w stosunku do serii około 15kg. i naprawdę piękny dostęp do silnika
wada to przesunięcie się koła przedniego o cal do przodu co przy dużym kole może rodzić problemy.
przenosząc sprężynę na amortyzator do całego biznesu trzeba doliczyć wahacze 200$,camber 150%,coil over+sprężyny 170$, oczywiście tanich firm bo lepszej np. maximum motor sport to koszt 1800$ zestaw

k-member tych firm to koszt 260-300$ dość tanio zważywszy na zysk wagi w stosunku do serii około 15kg. i naprawdę piękny dostęp do silnika

przenosząc sprężynę na amortyzator do całego biznesu trzeba doliczyć wahacze 200$,camber 150%,coil over+sprężyny 170$, oczywiście tanich firm bo lepszej np. maximum motor sport to koszt 1800$ zestaw


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: k-member różnica fox-sn95?
lepiej kupić odrazu zestaw http://www.uprproducts.com/mustang-qa1- ... it-94.html

- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
Re: k-member różnica fox-sn95?
no mój będzie mniej ważył nie wiem dokładnie coś między 1280-1320kg.,ale ostatnio założyłem przednie zaciski z mustanga po 1999roku bo są z aluminium i ważą od seryjnych żeliwnych 2,5kg mniej
więc to już pewnego rodzaju choroba
myślę,że z listy weight reduction którą dałeś do niej linka zostało mi max 2-3 pozycje do zrobienia (poważnie)
oczywiście samochodem mogę jeżdzić normalnie po drodze, bezpiecznie i przejdzie przegląd

![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
myślę,że z listy weight reduction którą dałeś do niej linka zostało mi max 2-3 pozycje do zrobienia (poważnie)

oczywiście samochodem mogę jeżdzić normalnie po drodze, bezpiecznie i przejdzie przegląd
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: k-member różnica fox-sn95?
AJE jest dobry
team z tez
http://www.teamzmotorsports.net/Mustang ... 179-93.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
racecraft tez
http://www.racecraft.com/index.php?main ... Path=54_63" onclick="window.open(this.href);return false;
musicie zapoznac się z tą firmą. Dobra jakość, dobre ceny. Używamy ich często
http://www.racecraft.com/index.php?main ... Path=54_63" onclick="window.open(this.href);return false;
przeczytać o każdym. Niektóre z nich działają tylko z ich części. niektóre są tylko na wyścig, a nie na ulicy. Niektóre z nich maje spring perches, niektóre są tylko coil over
zrobić swoją pracę domową i zdecydować się na Twoich potrzeb. Każda z nich ma dobrą reputację, UPR wydaje się mieć bardziej negatywny niż inni
team z tez
http://www.teamzmotorsports.net/Mustang ... 179-93.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
racecraft tez
http://www.racecraft.com/index.php?main ... Path=54_63" onclick="window.open(this.href);return false;
musicie zapoznac się z tą firmą. Dobra jakość, dobre ceny. Używamy ich często
http://www.racecraft.com/index.php?main ... Path=54_63" onclick="window.open(this.href);return false;
przeczytać o każdym. Niektóre z nich działają tylko z ich części. niektóre są tylko na wyścig, a nie na ulicy. Niektóre z nich maje spring perches, niektóre są tylko coil over
zrobić swoją pracę domową i zdecydować się na Twoich potrzeb. Każda z nich ma dobrą reputację, UPR wydaje się mieć bardziej negatywny niż inni
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
Re: k-member różnica fox-sn95?
chyba część niepochlebnych opini na temat UPR jest stąd,że to wyrób Chiński, tak samo jak QA1 o którym w ogóle nie wspomniałeś....pewnie dlatego,że jest najtańszy i chyba najbardziej kontrowersyjny pod względem jakości
choć sporo osób chwali sobie QA1 sam nie jestem za bardzo za Chinskimi wyrobami bo miałem już shifter i korbowody niby eagle ale zrobione w chinach które z resztą bardzo żle skończyły
Rick
Wszystkie firmy które dałeś link wyglądają naprawde dobrze,ale cena spora, chyba na ich tle najkorzystniej wychodzi AJE Anthony Jones i z tego co wyczytałem może współpracować z seryjnymi wahaczami.
ps. Rick jaka to firma co miała być polecana przez ciebie bo dałeś link 2 razy do tej samej racecraft


Rick
Wszystkie firmy które dałeś link wyglądają naprawde dobrze,ale cena spora, chyba na ich tle najkorzystniej wychodzi AJE Anthony Jones i z tego co wyczytałem może współpracować z seryjnymi wahaczami.
ps. Rick jaka to firma co miała być polecana przez ciebie bo dałeś link 2 razy do tej samej racecraft
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
Re: k-member różnica fox-sn95?
ja uzywam u siebie elementow zawieszenia produkcji BMR Suspension:
http://www.bmrsuspension.com/
na stronie nie maja K-Member do rocznika 1979'-2004 ale moga go wykonac... ja jestem b. zadowolony z ponizszego zestawu:
http://www.bmrsuspension.com/?page=prod ... ductid=199
http://www.bmrsuspension.com/
na stronie nie maja K-Member do rocznika 1979'-2004 ale moga go wykonac... ja jestem b. zadowolony z ponizszego zestawu:
http://www.bmrsuspension.com/?page=prod ... ductid=199
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: k-member różnica fox-sn95?
OOOOPS.....sorry
sa maximum motorsports
http://www.maximummotorsports.com/store/" onclick="window.open(this.href);return false;
QA1 i UPR są wbudowane więcej do wyścigów. Dlatego budowane są lżejsze. Mogą one pęknac na ulicy.

sa maximum motorsports
http://www.maximummotorsports.com/store/" onclick="window.open(this.href);return false;
QA1 i UPR są wbudowane więcej do wyścigów. Dlatego budowane są lżejsze. Mogą one pęknac na ulicy.