czy da sie zdjac ogranicznik predkosci ??
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
czy da sie zdjac ogranicznik predkosci ??
hi,
czy da sie cos z tym zrobic zeby mozna jechac szybciej -))), bo odcina skubaniec a czuje ze jeszcze by pojechal, probowaliscie cos z tym zrobic czy sprawa jest beznadziejna,
a nie chce sam eksmerymentowac, podobno idzie jakis kabel od predkosciomierza do komputera i odcina paliwo albo wtryski, czekam na jakies wypowiedzi w tej sprawie
pozdrawiam i trzymajcie sie cieplo
czy da sie cos z tym zrobic zeby mozna jechac szybciej -))), bo odcina skubaniec a czuje ze jeszcze by pojechal, probowaliscie cos z tym zrobic czy sprawa jest beznadziejna,
a nie chce sam eksmerymentowac, podobno idzie jakis kabel od predkosciomierza do komputera i odcina paliwo albo wtryski, czekam na jakies wypowiedzi w tej sprawie
pozdrawiam i trzymajcie sie cieplo
Re: czy da sie zdjac ogranicznik predkosci ??
[quote:b81ad37b45="shaki"]hi,
czy da sie cos z tym zrobic zeby mozna jechac szybciej -))), bo odcina skubaniec a czuje ze jeszcze by pojechal, probowaliscie cos z tym zrobic czy sprawa jest beznadziejna,
a nie chce sam eksmerymentowac, podobno idzie jakis kabel od predkosciomierza do komputera i odcina paliwo albo wtryski, czekam na jakies wypowiedzi w tej sprawie
pozdrawiam i trzymajcie sie cieplo[/quote:b81ad37b45]
Potrzebny ci programator, który m.in ściąga ograniczenie prędkości i przesuwa wyżej max dopuszczalne obroty. Taki programator to ok 400$ w USA. Jest tutaj kilka wątków na ten temat.
czy da sie cos z tym zrobic zeby mozna jechac szybciej -))), bo odcina skubaniec a czuje ze jeszcze by pojechal, probowaliscie cos z tym zrobic czy sprawa jest beznadziejna,
a nie chce sam eksmerymentowac, podobno idzie jakis kabel od predkosciomierza do komputera i odcina paliwo albo wtryski, czekam na jakies wypowiedzi w tej sprawie
pozdrawiam i trzymajcie sie cieplo[/quote:b81ad37b45]
Potrzebny ci programator, który m.in ściąga ograniczenie prędkości i przesuwa wyżej max dopuszczalne obroty. Taki programator to ok 400$ w USA. Jest tutaj kilka wątków na ten temat.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
dokladnie masz racje , bo co innego moga napisac jak juz to zrobili
mysle ze chyba dam sobie spokoj z tym, bo i tak ta moc mi w zupelnosci wystarcza
na nasze piekne drogi,a teraz mustang i tak stoi w garazu bo snieg a ja nie inwestuje w oponki zimowe bo po co, bym musial kupowac cale kola bo na 20" nic nie zaloze
,
dzieki kolego za informacje a nie wiesz moze przypadkiem czy sa organizowane jakies zloty mustangow, chetnie bym pojechal poogladac te inne cuda

mysle ze chyba dam sobie spokoj z tym, bo i tak ta moc mi w zupelnosci wystarcza
na nasze piekne drogi,a teraz mustang i tak stoi w garazu bo snieg a ja nie inwestuje w oponki zimowe bo po co, bym musial kupowac cale kola bo na 20" nic nie zaloze

dzieki kolego za informacje a nie wiesz moze przypadkiem czy sa organizowane jakies zloty mustangow, chetnie bym pojechal poogladac te inne cuda

- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
u mnie przed zmianą programu przez Predatora Diablo , jechałem około 185 km/h i załączał sie kaganiec , po wgraniu programu , jedzie równiez 185 ale duzo lepiej się rozpędza , inaczej zmienia biegi i spadło mu zużycie paliwa .... po zdjęciu kagańca jedzie wg nawigacji 230 ... może pojechałby jeszcze troche , ale brakło mi drogi , Pawelos ma racje ze urządzenie jest powiązane z jednym autem , tzn , ze nie ma mozliwości wgrania tego programu do innego auta , chyba ze ... wycofam u siebie wgrany program i przywrócę ustawienia fabryczne ,
[quote:4ea7a289b7="Pawellos"]No to Ci napiszą że lepiej chodzi
ale mnie interesuje konkret, na dyno przed i po + jakaś długa prosta żeby zmierzyć vmax, a nie że "lepiej chodzi" albo "trochę kręci"[/quote:4ea7a289b7]
+12KM, poprawiona reakcja przepustnicy bo w mustangach 2005 jest elektroniczna a nie mechaniczna i ta oryginalna ma opóźnienie programowe to główne zalety, a i jeszcze przesunięcie odcięcia obrotów i przestawienie na nasze wyższe oktanowo paliwo to są 4 podstawowe zalety tego urządzenia. Jak ktoś planuje zmianę przełożenia w moście tez jest tam kilka ustawień.
To tyle. Jak ja hamowałem auto po zmianach wyrzuciło mi na hamowni 330 KM czyli o 26 więcej niż fabryczna norma. W planach mam kolejne drobne modyfikacje i będę hamował auto ponownie na wiosnę na bardziej profesjonalnej hamowni - to dam znać - cel to GT350 nie doładowane.

+12KM, poprawiona reakcja przepustnicy bo w mustangach 2005 jest elektroniczna a nie mechaniczna i ta oryginalna ma opóźnienie programowe to główne zalety, a i jeszcze przesunięcie odcięcia obrotów i przestawienie na nasze wyższe oktanowo paliwo to są 4 podstawowe zalety tego urządzenia. Jak ktoś planuje zmianę przełożenia w moście tez jest tam kilka ustawień.
To tyle. Jak ja hamowałem auto po zmianach wyrzuciło mi na hamowni 330 KM czyli o 26 więcej niż fabryczna norma. W planach mam kolejne drobne modyfikacje i będę hamował auto ponownie na wiosnę na bardziej profesjonalnej hamowni - to dam znać - cel to GT350 nie doładowane.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Pawellos
- Forumowicz
- Posty: 299
- Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
- Model: 2009 Mustang GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Candy Apple Red
[quote:ffbc2d4844="celibad"]po wgraniu programu , jedzie równiez 185 ale duzo lepiej się rozpędza , inaczej zmienia biegi i spadło mu zużycie paliwa .... po zdjęciu kagańca jedzie wg nawigacji 230 [/quote:ffbc2d4844]
To co masz na myśli mówiąć "po zdjęciu kagańca" jeśli nie modyfikacje przez Diablo?
[quote:ffbc2d4844="SeaBiscuit"]+12KM[/quote:ffbc2d4844]
[quote:ffbc2d4844="SeaBiscuit"]wyrzuciło mi na hamowni 330 KM czyli o 26 więcej niż fabryczna norma.[/quote:ffbc2d4844]
Czegoś tutaj nie rozumiem, czy w pierwszej wypowiedzi jako KM masz na myśli kliometry, czy też w drugiej miałeś więcej niż chip?
Jeśli na v6 zmienia się z 185 na 230, to w v8 z 280 pojedzie?
To co masz na myśli mówiąć "po zdjęciu kagańca" jeśli nie modyfikacje przez Diablo?
[quote:ffbc2d4844="SeaBiscuit"]+12KM[/quote:ffbc2d4844]
[quote:ffbc2d4844="SeaBiscuit"]wyrzuciło mi na hamowni 330 KM czyli o 26 więcej niż fabryczna norma.[/quote:ffbc2d4844]
Czegoś tutaj nie rozumiem, czy w pierwszej wypowiedzi jako KM masz na myśli kliometry, czy też w drugiej miałeś więcej niż chip?
Jeśli na v6 zmienia się z 185 na 230, to w v8 z 280 pojedzie?
