czy da sie zdjac ogranicznik predkosci ??

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Anonymous

czy da sie zdjac ogranicznik predkosci ??

Post autor: Anonymous » 2008-12-30, 13:06

hi,
czy da sie cos z tym zrobic zeby mozna jechac szybciej -))), bo odcina skubaniec a czuje ze jeszcze by pojechal, probowaliscie cos z tym zrobic czy sprawa jest beznadziejna,
a nie chce sam eksmerymentowac, podobno idzie jakis kabel od predkosciomierza do komputera i odcina paliwo albo wtryski, czekam na jakies wypowiedzi w tej sprawie
pozdrawiam i trzymajcie sie cieplo



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Re: czy da sie zdjac ogranicznik predkosci ??

Post autor: RedHornet » 2008-12-30, 13:46

[quote:b81ad37b45="shaki"]hi,
czy da sie cos z tym zrobic zeby mozna jechac szybciej -))), bo odcina skubaniec a czuje ze jeszcze by pojechal, probowaliscie cos z tym zrobic czy sprawa jest beznadziejna,
a nie chce sam eksmerymentowac, podobno idzie jakis kabel od predkosciomierza do komputera i odcina paliwo albo wtryski, czekam na jakies wypowiedzi w tej sprawie
pozdrawiam i trzymajcie sie cieplo[/quote:b81ad37b45]

Potrzebny ci programator, który m.in ściąga ograniczenie prędkości i przesuwa wyżej max dopuszczalne obroty. Taki programator to ok 400$ w USA. Jest tutaj kilka wątków na ten temat.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-01-01, 19:51

dzieki, ale czy moze nie znasz kogos w Polsce co cos takiego ma i chetnie
udostepni za jakas oplata ??
chetnie bym skorzystal z tego
pozdrawiam



Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2009-01-01, 19:55

pisaliśmy juz o tym wcześniej ... poszukaj w poradach technicznych


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-01-02, 12:53

dzieki kolego, wlasnie znalazlem i przeczytalem, nie obejdzie sie bez odpowiedniego
sprzetu, moze pogadam z kims i skorzystam z czyjegos za oplata,
( a ciekawy jestem o ile moze sie zwiekszyc max predkosc po uzyciu tego sprzetu ??)
pozdrawiam ;)



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-01-02, 12:58

Wszystkie sprzęty które tutaj ludzie mają, mają ograniczenie że możesz używać tylko w jednym aucie, a swojego Ci raczej nikt nie odstąpi.

Thomas ma do sprzedania superchipa (chyba jeszcze mam) jakbyś był zainteresowany.



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-01-02, 13:08

dzieki kolego za informacje,napisze do niego moze sie odezwie, a czy jest wogole
sens poprawiac to ?? bedzie spora roznica w uzyskanej pozniej predkosci ??



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-01-02, 13:09

Nie wiem, ale też mnie to zastanawia ale jeszcze nikt nie bawił się chyba w samo odblokowanie, zawsze to było powiązane także z innymi operacjami, ewentualnie wymianą dolotu np.



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-01-02, 13:14

bo teraz poprostu juz nie wiem czy w to sie bawic, jak nie bedzie to spora roznica,
w reszte zmian nie chce kombinowac, to mi wystarcza co mam, poczekam moze ktos napisze jakie sa zmiany po zastosowaniu tego urzadzenia



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-01-02, 13:16

No to Ci napiszą że lepiej chodzi ;) ale mnie interesuje konkret, na dyno przed i po + jakaś długa prosta żeby zmierzyć vmax, a nie że "lepiej chodzi" albo "trochę kręci"



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-01-02, 13:29

dokladnie masz racje , bo co innego moga napisac jak juz to zrobili ;)
mysle ze chyba dam sobie spokoj z tym, bo i tak ta moc mi w zupelnosci wystarcza
na nasze piekne drogi,a teraz mustang i tak stoi w garazu bo snieg a ja nie inwestuje w oponki zimowe bo po co, bym musial kupowac cale kola bo na 20" nic nie zaloze :D ,
dzieki kolego za informacje a nie wiesz moze przypadkiem czy sa organizowane jakies zloty mustangow, chetnie bym pojechal poogladac te inne cuda :D



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-01-02, 13:35

http://mustangklub.pl/forum/viewforum.php?f=28" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2009-01-02, 13:38

u mnie przed zmianą programu przez Predatora Diablo , jechałem około 185 km/h i załączał sie kaganiec , po wgraniu programu , jedzie równiez 185 ale duzo lepiej się rozpędza , inaczej zmienia biegi i spadło mu zużycie paliwa .... po zdjęciu kagańca jedzie wg nawigacji 230 ... może pojechałby jeszcze troche , ale brakło mi drogi , Pawelos ma racje ze urządzenie jest powiązane z jednym autem , tzn , ze nie ma mozliwości wgrania tego programu do innego auta , chyba ze ... wycofam u siebie wgrany program i przywrócę ustawienia fabryczne ,


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-01-02, 13:42

[quote:4ea7a289b7="Pawellos"]No to Ci napiszą że lepiej chodzi ;) ale mnie interesuje konkret, na dyno przed i po + jakaś długa prosta żeby zmierzyć vmax, a nie że "lepiej chodzi" albo "trochę kręci"[/quote:4ea7a289b7]

+12KM, poprawiona reakcja przepustnicy bo w mustangach 2005 jest elektroniczna a nie mechaniczna i ta oryginalna ma opóźnienie programowe to główne zalety, a i jeszcze przesunięcie odcięcia obrotów i przestawienie na nasze wyższe oktanowo paliwo to są 4 podstawowe zalety tego urządzenia. Jak ktoś planuje zmianę przełożenia w moście tez jest tam kilka ustawień.

To tyle. Jak ja hamowałem auto po zmianach wyrzuciło mi na hamowni 330 KM czyli o 26 więcej niż fabryczna norma. W planach mam kolejne drobne modyfikacje i będę hamował auto ponownie na wiosnę na bardziej profesjonalnej hamowni - to dam znać - cel to GT350 nie doładowane.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-01-02, 13:57

[quote:ffbc2d4844="celibad"]po wgraniu programu , jedzie równiez 185 ale duzo lepiej się rozpędza , inaczej zmienia biegi i spadło mu zużycie paliwa .... po zdjęciu kagańca jedzie wg nawigacji 230 [/quote:ffbc2d4844]

To co masz na myśli mówiąć "po zdjęciu kagańca" jeśli nie modyfikacje przez Diablo?

[quote:ffbc2d4844="SeaBiscuit"]+12KM[/quote:ffbc2d4844]
[quote:ffbc2d4844="SeaBiscuit"]wyrzuciło mi na hamowni 330 KM czyli o 26 więcej niż fabryczna norma.[/quote:ffbc2d4844]

Czegoś tutaj nie rozumiem, czy w pierwszej wypowiedzi jako KM masz na myśli kliometry, czy też w drugiej miałeś więcej niż chip?

Jeśli na v6 zmienia się z 185 na 230, to w v8 z 280 pojedzie? ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”