Osłona silnika

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Osłona silnika

Post autor: Kuba » 2010-12-22, 14:18

Orientuje się ktoś może jak z angielskiego nazywa się dolna osłona silnika zaczynająca się od spodu zderzaka? Patrzę na ford parts, przegryzłem stronkę i nie znalazłem - zna ktoś może numer tej części?

Ze starej zostały strzępy :D



Piotrek
Forumowicz
Posty: 187
Rejestracja: 2010-10-17, 22:25
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: wiśniowy

Post autor: Piotrek » 2010-12-22, 19:19

tutaj masz ...

http://allegro.pl/ford-mustang-05-09-os ... 57036.html


Piotrek

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-12-22, 20:10

Piotrek pisze:tutaj masz ...

http://allegro.pl/ford-mustang-05-09-os ... 57036.html
nie polecam od tego kolesia..CZASEM CZESCI NIE PASUJA :kwasny: CHINY TOTALNE



Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2010-12-22, 21:53

Bolek - widziałem tą aukcję i części które są oferowane na allegro niestety mnie nie satysfakcjonują. Albo są używki za jakieś chore pieniądze albo chińskie podróbki, które często nie pasują.
Przyjąłem taktykę, że częsci mają być oryginalne i nowe a i tak jak ściągne to będą tańsze.

Auto ok, tylko osłona na zaspie poszła :wstyd:



Piotrek
Forumowicz
Posty: 187
Rejestracja: 2010-10-17, 22:25
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: wiśniowy

Post autor: Piotrek » 2010-12-22, 23:10

Jakbyś sprowadzał to może dałoby się 2 sztuki ?
ja w sumie też potrzebuję ;-)


Piotrek

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Re: Osłona silnika

Post autor: Dark Red » 2010-12-22, 23:37

Kuba pisze:Orientuje się ktoś może jak z angielskiego nazywa się dolna osłona silnika zaczynająca się od spodu zderzaka? Patrzę na ford parts, przegryzłem stronkę i nie znalazłem - zna ktoś może numer tej części?

Ze starej zostały strzępy :D
Taniej będzie dorobić osłonę, np z blachy aluminiowej niż kupowac w USA.
Ja nie mam tej osłony bo mi odpadła jak jechałem 180 km/h na niemieckiej autostradzie.
W USA chłopaki zdejmują osłonę i montują na belce gdzie jest chłodnica, spoiler który odchyla strumien powietrza spod zderzaka na chłodnicę, jak znajdę zdjęcie do wkleję.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Re: Osłona silnika

Post autor: Kuba » 2010-12-23, 11:05

Dark Red pisze:
Kuba pisze:Orientuje się ktoś może jak z angielskiego nazywa się dolna osłona silnika zaczynająca się od spodu zderzaka? Patrzę na ford parts, przegryzłem stronkę i nie znalazłem - zna ktoś może numer tej części?

Ze starej zostały strzępy :D
Taniej będzie dorobić osłonę, np z blachy aluminiowej niż kupowac w USA.
Ja nie mam tej osłony bo mi odpadła jak jechałem 180 km/h na niemieckiej autostradzie.
W USA chłopaki zdejmują osłonę i montują na belce gdzie jest chłodnica, spoiler który odchyla strumien powietrza spod zderzaka na chłodnicę, jak znajdę zdjęcie do wkleję.
Koniecznie poszukaj i dawaj znać jak znajdziesz!
Dzięki.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-12-23, 23:25

Kuba, Pamietasz ja tak arobilem soebie z alu.



Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2010-12-24, 14:32

AluStar pisze:Kuba, Pamietasz ja tak arobilem soebie z alu.
A został Ci gdzieś wzór wykrojnika?


Tylko tak sobie kuchnia teraz myśle, że jak będzie metalowa jak u Ciebie to jak znowu w coś przywale to mi wyrwie pół zderzaka takie to będzie mocne. A tak to tylko plastyk osłony pójdzie w drobny mak. Bogate doświadczenie mnie nauczyło, że chyba wolę mieć tą część MIĘNTKĄ. :rotfl:



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-12-24, 15:07

Kuba, masz racje - stanowi dobra oslone podwozia - wada jest wzrost tem oleju w upalne dni - alu jak sie nagrzeje to dlugo trzyma cieplo .. itd itd..
( Dlatego doloty wykonane ABS-u daja wiecej KM niz aluminiowe na pokaz ) . Kup plastikowa i juz - jak bedizesz chcial to prezesle ci plik w CAD-e .dwg pod laser - potem tylko gietarka i juz masz



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2010-12-24, 23:30

AluStar, jeśli to nie problem, umieść plik na forum co by inni też mogli z niego skorzystać.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-12-28, 20:47

W USA montują coś takiego "Belly Pan"

http://media.photobucket.com/image/2005 ... llyPan.jpg

Zmniejsza to drgania maski, bo część stumienie powietrza jest wyprowadzane pod podwozie.

Można zastosować inne rozwiązanie, zdjęcie co prawda jest z innego rocznika mustanga. ale na belce można go zamontować.

http://www.uprproducts.com/mustang-radi ... or-93.html

taki spoiler odchyla strumien powietrza, przez co więcej powietrza wlatuje do silnika, przy takim rozwiązaniu, będą przydatne otwory wentylacujne na masce silnika aby wyprowadzić powietrze z komory silnika. Taki spoiler łatwo uszkodzić przy najechaniu na przeszkodę.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-12-28, 22:48

Ja mam taki fabrycznie - wiec to sie sprawdza chyba ..



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-12-29, 00:33

AluStar pisze:Ja mam taki fabrycznie - wiec to sie sprawdza chyba ..
który ?


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2011-01-09, 01:45

Znalazłem zamiennik tej osłony

http://www.cjponyparts.com/FORD-AIR-DEF ... 009/p/AD4/

to jest fabryczny nr części

http://www.fordparts.com/Commerce/PartD ... el=Mustang


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”