Potencjał silnika 4.6 V8 bez dodawania kompressora

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-10-25, 11:16

Jaki walek polecacie ( moze link wkleic )ktory daje odpowiednia moc 35-40 HP..oraz jaki koszt jest takiego waleczka :D



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-10-25, 12:06

Jezeli nie chcesz zmieniac przelozen w moscie i sprezyn to te beda dobre http://www.americanmuscle.com/mustang-c ... -2005.html Chyba RedHornet ma takie zalozone i nie bylo z nimi zadnego problemu.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Przepis na 430 KM przy 7200 obr/min

Post autor: Dark Red » 2010-12-17, 20:58

Przepis na 430 KM przy 7200 obr/min


1 ) kolektor dolotowy Ford Racing Performance Parts nr M-9424-463V* w cenie 600 USD


2) Głowice obrabiana CNC Stage 3 w cenie 2400 USD
http://www.summitracing.com/parts/FMS-M6049-463VP3/

3) Wałki Hot Rod Ford Racing Performance Parts nr M-6550-3V* w cenie 800 USD

Razem 3800 USD do tego widzę że były długie kolektory i stożek.
Kompressor też kosztuje 3800 usd i łatwiej go zamontować i moc bę dzie większa.

Uzyskana moc jest przy wysokich obrotach 7200 rpm, a jak wiadomo wysokie obroty to ogromne przespieszenia działające na układ korbowo tłokowy co za tym idzie większe ryzyko ukszodzenia niż przy użyciu kompressora gdzie moc maksymalna jest przy niż szych obrotach i dysponujemy większym momentem z kompressorem.

Obrabiane głowice to mus aby mieć 400 koni bez doładowania.

dokładne wyniki testu tutaj:

http://www.musclemustangfastfords.com/t ... index.html


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-12-17, 21:35

tez uwazam ze kompresor jest najlepszym rozwiazaniem, no chyba ze ktos chce startowac w niedoladowanych na 1/4mili- innego argumentu lacznie z tym o wiekszej masie z przodu nie widze..bo na tor czy do driftu to te 330KM bez problemu wystarcza, na torze wazniejsze sa hamulce i zawieszenie niz zdolnosc przyspieszania..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”