[S197] Problemy z tankowaniem

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Thomas
Posty: 0
Rejestracja: 2008-07-08, 17:50
Model: Mustang GT premium 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czarna czerń
Kontakt:

Post autor: Thomas » 2008-12-08, 17:18

To ja tego problemu nie mam. Tzn tylko na jednej stacji LOTOS tak mi się działo. A tak STATOIL czy SHELL na każdej jednej ładuję bez problemu.


A z pocałunkiem póki co zaczekamy - powiedział piękny książę złażąc ze Śpiącej Królewny.

pozdrawiam
Tomek

Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2008-12-08, 17:20

Szczęściarz ;)


Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006

I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2008-12-08, 21:42

ciekawe co ma wspólnego z tankowaniem włączony zapłon ?


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2008-12-08, 22:38

Są dwa odpowietrzniki z elektrozaworami. O ile pamietam przekrecenie zaplonu otwiera ten drugi, co pomaga w tankowaniu. Taka jest teoria. Praktyka - znalazlem wątek gdzie ktoś rzucił, aby tankować przy zapłonie i 90% odpowiedzi było, że to pomaga. Chyba coś w tym jest.


Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006

I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-12-08, 22:52

[quote:f766c9d6eb="Little Pony"]Są dwa odpowietrzniki z elektrozaworami. O ile pamietam przekrecenie zaplonu otwiera ten drugi, co pomaga w tankowaniu. Taka jest teoria. Praktyka - znalazlem wątek gdzie ktoś rzucił, aby tankować przy zapłonie i 90% odpowiedzi było, że to pomaga. Chyba coś w tym jest.[/quote:f766c9d6eb]
Jeśli to pomoże, to daruję Tobie zabicie moich marzeń :rotfl:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2008-12-09, 01:06

A ja nie miałem jeszcze ani razu takich problemu (tak mi się wydaje) zawsze tankuje jak mi się odzywa żyd że 80km do końca i wtedy mi wchodzi ładnie jakieś 47 do 50 litrów.
Tankuje prawie zawsze na statoil koło mnie, ale tankowąłem też wiele razy na śląsku i nie było problemu 2009 r0x ;P



maksdj
Posty: 8
Rejestracja: 2008-10-23, 07:44
Model: Mustang 2013
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Post autor: maksdj » 2008-12-09, 08:23

:zawstydzony: a ja się regularnie zalewam paliwem i mnei trafia... musze spróbować z tym zapłonem...
pozdr
marcin



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-12-09, 11:15

[quote:3ef18c55d3="Pawellos"]A ja nie miałem jeszcze ani razu takich problemu (tak mi się wydaje) zawsze tankuje jak mi się odzywa żyd że 80km do końca i wtedy mi wchodzi ładnie jakieś 47 do 50 litrów.
Tankuje prawie zawsze na statoil koło mnie, ale tankowąłem też wiele razy na śląsku i nie było problemu 2009 r0x ;P[/quote:3ef18c55d3] Ty masz świeżutki model i najprawdopodobniej ten problem jest u Ciebie fabrycznie usunięty - chyba od roku 2007 ( nie wiem ) który miesiąc - jest to poprawione


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2008-12-09, 14:13

[quote:e28095d123="maksdj"]:zawstydzony: a ja się regularnie zalewam paliwem i mnei trafia... musze spróbować z tym zapłonem...
pozdr
marcin[/quote:e28095d123]

Paliwem? Alkoholem chyba ;)

Ktoś już próbował?


Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006

I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!

Awatar użytkownika
lowrider
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
Model: FORD MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny
Kontakt:

Post autor: lowrider » 2010-02-20, 17:25

mi pomagają jedynie stare stacje, mogę się założyć z każdym, że jak pojedzie na stary dystrybutor (ten z analogowym pokazywaniem sumy i paliwa) to naleje do pełna, na nowym jest tragedia, do góry nogami, od tyłu, z włączonym zapłonem, pierdnieciem, podskokami na jednej nodze itd,.... zero! Nienawidze z tego powodu juz tankować, czy może mi ktoś to naprawić raz na zawsze? Zapłacę;) i flaszkę dobrą postawie ;) plis... :))



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-02-20, 17:39

To tkwi w odpowietrzeniu baku - od 2008 ma ten problem rozwiazany - ale gdzie tkwi roznica niewiem :-)



Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2010-02-20, 17:46

u mnie problem wystepuje tylko i wylacznie jak przerwe tankowanie to wtedy jest masakra a tak zawsze na full bez zadnego problemu


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-02-22, 13:04

AluStar pisze:To tkwi w odpowietrzeniu baku - od 2008 ma ten problem rozwiazany - ale gdzie tkwi roznica niewiem :-)
Roznica tkwi w konstrukcji zbiornika paliwa, w USA jak klient marudzil to serwis wymienial caly zbiornik w ramach gwarancji. Niestety jak sie kupuje nowe produkty to czesto maja one jekies niedopracowania konstrukcyjne.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
lowrider
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
Model: FORD MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny
Kontakt:

Post autor: lowrider » 2010-02-22, 23:57

i teraz numer nie z tej ziemi.... ale próbowałem tylko raz, więc niewiem czy pomaga na stałe, podjechałem - na włączonym zapłonie weszło do 5 litrów i odbiło...... przerwałem na 30 sekund, znów zacząłem tanken tanken ii......... dobiłem do fulla!!!!!!!! pierwszy raz od pół roku.... w imię ojca i syna aby tak było zawsze to będzie bajka! ;)



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1321
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2010-02-23, 22:17

horse pisze:u mnie problem wystepuje tylko i wylacznie jak przerwe tankowanie to wtedy jest masakra a tak zawsze na full bez zadnego problemu
u mnie dokładnie tak samo :]



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”