[S197] Problemy z tankowaniem
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Little Pony
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
- Model: yhm.... :)
- Silnik: inny V6
- Little Pony
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
- Model: yhm.... :)
- Silnik: inny V6
Są dwa odpowietrzniki z elektrozaworami. O ile pamietam przekrecenie zaplonu otwiera ten drugi, co pomaga w tankowaniu. Taka jest teoria. Praktyka - znalazlem wątek gdzie ktoś rzucił, aby tankować przy zapłonie i 90% odpowiedzi było, że to pomaga. Chyba coś w tym jest.
Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006
I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!
I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!
[quote:f766c9d6eb="Little Pony"]Są dwa odpowietrzniki z elektrozaworami. O ile pamietam przekrecenie zaplonu otwiera ten drugi, co pomaga w tankowaniu. Taka jest teoria. Praktyka - znalazlem wątek gdzie ktoś rzucił, aby tankować przy zapłonie i 90% odpowiedzi było, że to pomaga. Chyba coś w tym jest.[/quote:f766c9d6eb]
Jeśli to pomoże, to daruję Tobie zabicie moich marzeń
Jeśli to pomoże, to daruję Tobie zabicie moich marzeń

Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
[quote:3ef18c55d3="Pawellos"]A ja nie miałem jeszcze ani razu takich problemu (tak mi się wydaje) zawsze tankuje jak mi się odzywa żyd że 80km do końca i wtedy mi wchodzi ładnie jakieś 47 do 50 litrów.
Tankuje prawie zawsze na statoil koło mnie, ale tankowąłem też wiele razy na śląsku i nie było problemu 2009 r0x ;P[/quote:3ef18c55d3] Ty masz świeżutki model i najprawdopodobniej ten problem jest u Ciebie fabrycznie usunięty - chyba od roku 2007 ( nie wiem ) który miesiąc - jest to poprawione
Tankuje prawie zawsze na statoil koło mnie, ale tankowąłem też wiele razy na śląsku i nie było problemu 2009 r0x ;P[/quote:3ef18c55d3] Ty masz świeżutki model i najprawdopodobniej ten problem jest u Ciebie fabrycznie usunięty - chyba od roku 2007 ( nie wiem ) który miesiąc - jest to poprawione
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- Little Pony
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
- Model: yhm.... :)
- Silnik: inny V6
[quote:e28095d123="maksdj"]
a ja się regularnie zalewam paliwem i mnei trafia... musze spróbować z tym zapłonem...
pozdr
marcin[/quote:e28095d123]
Paliwem? Alkoholem chyba
Ktoś już próbował?

pozdr
marcin[/quote:e28095d123]
Paliwem? Alkoholem chyba

Ktoś już próbował?
Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006
I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!
I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!
- lowrider
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
- Model: FORD MUSTANG GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: srebrny
- Kontakt:
mi pomagają jedynie stare stacje, mogę się założyć z każdym, że jak pojedzie na stary dystrybutor (ten z analogowym pokazywaniem sumy i paliwa) to naleje do pełna, na nowym jest tragedia, do góry nogami, od tyłu, z włączonym zapłonem, pierdnieciem, podskokami na jednej nodze itd,.... zero! Nienawidze z tego powodu juz tankować, czy może mi ktoś to naprawić raz na zawsze? Zapłacę;) i flaszkę dobrą postawie
plis...
)


- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Roznica tkwi w konstrukcji zbiornika paliwa, w USA jak klient marudzil to serwis wymienial caly zbiornik w ramach gwarancji. Niestety jak sie kupuje nowe produkty to czesto maja one jekies niedopracowania konstrukcyjne.AluStar pisze:To tkwi w odpowietrzeniu baku - od 2008 ma ten problem rozwiazany - ale gdzie tkwi roznica niewiem :-)
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- lowrider
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
- Model: FORD MUSTANG GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: srebrny
- Kontakt:
i teraz numer nie z tej ziemi.... ale próbowałem tylko raz, więc niewiem czy pomaga na stałe, podjechałem - na włączonym zapłonie weszło do 5 litrów i odbiło...... przerwałem na 30 sekund, znów zacząłem tanken tanken ii......... dobiłem do fulla!!!!!!!! pierwszy raz od pół roku.... w imię ojca i syna aby tak było zawsze to będzie bajka! 
