Ustalenia dot. MustangRace 2011
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
Oto ustalenia.
BP jest zdecydowane zostać naszym sponsorem z okazji MustangRace 2011.
Trasę zaakceptowali. Bardzo im się spodobał wybór miast. Ponadto w każdym z wybranych miast "noclegowych" na trasie jest BP, więc to się im podoba.
Na początek co nam dają:
Dostajemy 30 000 złotych na imprezę, ale nie w formie gotówki tylko w formie bonów na paliwo, do zrealizowania do końca roku 2011 najprawdopodobniej. Ponieważ nie mamy osobowości prawnej - nie są w stanie dać nam kasy. W związku z tym sprawa noclegów i jedzenia:
Musimy to załatwić chwilowo na własną rękę. Czyli: wykładamy kasę naszą, ze składek, a to nam się potem zwróci w formie paliwa. BP nie ma nic przeciwko, żeby już rozmawiać z miastami na temat naszych "festynów". Nasza propozycja dla regionalnych organizatorów jest taka, żeby próbować od miast - w zamian za naszą obecność i imprezę - wynegocjować noclegi i jedzenie lub zniżki (ewentualnie). Każda taka opcja przybliża nas do jak najbardziej bezbolesnego finansowo uczestnictwa w MR2011. Bony od BP nie podlegają zwrotom, czyli co nie wykorzystamy na trasie dzielimy między siebie i wykorzystujemy kiedy nam się chce w ramach terminu ważności.
Ze swojej strony zajmą się też mediami (ale jako pomoc nie wyłączność) - skontaktują się z RMF, TVN lub Polsat itd. Ale jeśli my mamy dojścia i znajomości to jak najbardziej też działać. To samo z partnerami medialnymi internetowymi i czasopismami branżowymi.
Miejsca na trasie można wykorzystać w następujący sposób:
- na ryneczku w mieście (jeśli to miasto "noclegowe" to dłuższy + pozostawienie aut na noc (ochrona!!) + najlepiej profity od miasta w formie noclegu i jedzenia j.w.
). Tutaj miasta mogą się wykazać i zorganizować koncerty, stragany itd. albo podpiąć nas pod "festyn" organizowany tam swoją drogą.
- na stacji BP w danym mieście - zależy od wielkości stacji i parkingu. Gdyby miasto nie było zainteresowane - może przejąć powyższą funkcję.
- jako przelotowy punkt, czyli np : ruszamy z Sandomierza, a po drodze mamy stacje BP - każdy powinien się zatrzymać i wykonać jakieś zadanie. Albo wszyscy na trasie spotykamy się na stacji w celach jedzeniowych, itd.
Opcji jest dużo, BP będzie w tym pomagać i podsuwać własne pomysły, mają od tego ludzi i maja doświadczenie.
Jako sponsorzy - chcą mieć oczywiście następujące "profity":
- przestrzeń na naszych autach - czyli oznaczone nasze auta ich logiem. oni nam przygotują folie magnetyczne i będzie to trzeba "nakleić". Inni sponsorzy już są niedopuszczalni.
- zarezerwowane u nas w autach kilka miejsc (max do 10) na ludzi od nich (czyli jak ktoś jedzie sam, to ma np 3 miejsca wolne, to bierze 2 osoby od nich, do przewozu z miejsca na miejsce)
Bardzo ważne dla nich jest bezpieczeństwo. Czyli: brak piractwa drogowego na trasie, podpisanie regulaminu i trzymanie się go, alkomaty itd - oczywista sprawa (mam nadzieje
)
Dakota teraz przygotuje broszury informacyjne o klubie i MR2011, abyście mogli z tym się udać do gmin, miast itd. Ja niestety jestem jako główny kontakt (poza Dezo) między nami a BP (jestem na miejscu bo siedziba w Krakowie
). Czyli wszystko co kombinujemy musi przechodzić przeze mnie (lub Dezo) - ja (lub Dezo) to weryfikuje z BP, i daje odpowiedź (lub Dezo)
. Chodzi o to, żeby po naszej stronie i po ich stronie były po jednej osobie (+ Dezo), które wiedzą "wszystko" i trzymają to w kupie. Więc jak jakieś wątpliwości - kontaktować się ze mną. Sprawa jest zbyt fajna i poważna, musimy się postarać żeby nie wypaść na "dzieciaków" przed BP.
Dalej:
póki co oficjalnie nie ogłaszamy kto jest naszym sponsorem. BP chce z tego też zrobić swego rodzaju medialne ogłoszenie, ogłosimy to jakoś w okolicach listopada. Na razie oficjalne stanowisko to "mamy sponsora, ale jeszcze ustalamy więc nie zdradzamy szczegółów". Oczywiście, jeśli uznacie np przy rozmowie z burmistrzem, że autorytet BP pomoże - można o tym powiedzieć, ale nieoficjalnie i nie wyciągajcie tego na pierwszy plan.
A na koniec - BP jest zainteresowane dalszą współpracą. Jeśli impreza się uda dla nich i dla nas - chcieliby nas sponsorować w przyszłości. Ale rozmowy na ten temat będą się jeszcze z nimi toczyć, temat jest większy niż tylko MR2011- w każdym razie możliwości są i przyszłość może być dla nas przyjemna :)Na razie za wcześnie żeby o tych ustaleniach mówić, szczegóły podamy wkrótce.
Więc działamy dalej, tylko proszę, przynajmniej informujcie mnie o posunięciach i ustaleniach z ew. zainteresowanymi. Będzie wtopa jak o czymś ich nie poinformuje bo nie będę wiedział, a im z jakiegoś powodu to nie będzie pasować. Piszcie o tym w tym wątku, wysyłajcie na maila, przez skype, jak wam wygodnie.
Mój skype jak coś to sd_slomka, email: slomka@sodigital.com, kontakt@mustangrace.pl. tel: 603099099
BP jest zdecydowane zostać naszym sponsorem z okazji MustangRace 2011.
Trasę zaakceptowali. Bardzo im się spodobał wybór miast. Ponadto w każdym z wybranych miast "noclegowych" na trasie jest BP, więc to się im podoba.
Na początek co nam dają:
Dostajemy 30 000 złotych na imprezę, ale nie w formie gotówki tylko w formie bonów na paliwo, do zrealizowania do końca roku 2011 najprawdopodobniej. Ponieważ nie mamy osobowości prawnej - nie są w stanie dać nam kasy. W związku z tym sprawa noclegów i jedzenia:
Musimy to załatwić chwilowo na własną rękę. Czyli: wykładamy kasę naszą, ze składek, a to nam się potem zwróci w formie paliwa. BP nie ma nic przeciwko, żeby już rozmawiać z miastami na temat naszych "festynów". Nasza propozycja dla regionalnych organizatorów jest taka, żeby próbować od miast - w zamian za naszą obecność i imprezę - wynegocjować noclegi i jedzenie lub zniżki (ewentualnie). Każda taka opcja przybliża nas do jak najbardziej bezbolesnego finansowo uczestnictwa w MR2011. Bony od BP nie podlegają zwrotom, czyli co nie wykorzystamy na trasie dzielimy między siebie i wykorzystujemy kiedy nam się chce w ramach terminu ważności.
Ze swojej strony zajmą się też mediami (ale jako pomoc nie wyłączność) - skontaktują się z RMF, TVN lub Polsat itd. Ale jeśli my mamy dojścia i znajomości to jak najbardziej też działać. To samo z partnerami medialnymi internetowymi i czasopismami branżowymi.
Miejsca na trasie można wykorzystać w następujący sposób:
- na ryneczku w mieście (jeśli to miasto "noclegowe" to dłuższy + pozostawienie aut na noc (ochrona!!) + najlepiej profity od miasta w formie noclegu i jedzenia j.w.

- na stacji BP w danym mieście - zależy od wielkości stacji i parkingu. Gdyby miasto nie było zainteresowane - może przejąć powyższą funkcję.
- jako przelotowy punkt, czyli np : ruszamy z Sandomierza, a po drodze mamy stacje BP - każdy powinien się zatrzymać i wykonać jakieś zadanie. Albo wszyscy na trasie spotykamy się na stacji w celach jedzeniowych, itd.
Opcji jest dużo, BP będzie w tym pomagać i podsuwać własne pomysły, mają od tego ludzi i maja doświadczenie.
Jako sponsorzy - chcą mieć oczywiście następujące "profity":
- przestrzeń na naszych autach - czyli oznaczone nasze auta ich logiem. oni nam przygotują folie magnetyczne i będzie to trzeba "nakleić". Inni sponsorzy już są niedopuszczalni.
- zarezerwowane u nas w autach kilka miejsc (max do 10) na ludzi od nich (czyli jak ktoś jedzie sam, to ma np 3 miejsca wolne, to bierze 2 osoby od nich, do przewozu z miejsca na miejsce)
Bardzo ważne dla nich jest bezpieczeństwo. Czyli: brak piractwa drogowego na trasie, podpisanie regulaminu i trzymanie się go, alkomaty itd - oczywista sprawa (mam nadzieje

Dakota teraz przygotuje broszury informacyjne o klubie i MR2011, abyście mogli z tym się udać do gmin, miast itd. Ja niestety jestem jako główny kontakt (poza Dezo) między nami a BP (jestem na miejscu bo siedziba w Krakowie


Dalej:
póki co oficjalnie nie ogłaszamy kto jest naszym sponsorem. BP chce z tego też zrobić swego rodzaju medialne ogłoszenie, ogłosimy to jakoś w okolicach listopada. Na razie oficjalne stanowisko to "mamy sponsora, ale jeszcze ustalamy więc nie zdradzamy szczegółów". Oczywiście, jeśli uznacie np przy rozmowie z burmistrzem, że autorytet BP pomoże - można o tym powiedzieć, ale nieoficjalnie i nie wyciągajcie tego na pierwszy plan.
A na koniec - BP jest zainteresowane dalszą współpracą. Jeśli impreza się uda dla nich i dla nas - chcieliby nas sponsorować w przyszłości. Ale rozmowy na ten temat będą się jeszcze z nimi toczyć, temat jest większy niż tylko MR2011- w każdym razie możliwości są i przyszłość może być dla nas przyjemna :)Na razie za wcześnie żeby o tych ustaleniach mówić, szczegóły podamy wkrótce.
Więc działamy dalej, tylko proszę, przynajmniej informujcie mnie o posunięciach i ustaleniach z ew. zainteresowanymi. Będzie wtopa jak o czymś ich nie poinformuje bo nie będę wiedział, a im z jakiegoś powodu to nie będzie pasować. Piszcie o tym w tym wątku, wysyłajcie na maila, przez skype, jak wam wygodnie.
Mój skype jak coś to sd_slomka, email: slomka@sodigital.com, kontakt@mustangrace.pl. tel: 603099099
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

- Dakota
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 2008-11-06, 19:11
- Model: 1996
- Silnik: inny V8
- Kolor: zielony plamisty
Byłam sceptycznie nastawiona do tej rozmowy. I dalej jestem w szoku, że tak łatwo poszło. Tutaj należą się wielkie podziękowania dla Dezo, który przygotował grunt i poręczył swoim nazwiskiem za tą imprezę i za MKP. Inaczej nie byłoby mowy o żadnej formie finansowania i musimy zdać sobie z tego sprawę.
Dezo
I jeszcze ważne jest żebyśmy kłócili się tutaj, a na ogólnym wrzucali przyjęte (wykłócone) postanowienia i trzymali się ich konsekwentnie! Inaczej będzie chaos, a teraz kiedy mamy już pierwszego poważnie zainteresowanego sponsora (który nie ma jak dotąd zbyt wielu wymagań od nas), to warto tego nie spieprzyć i rozwinąć dalej.
Tak mi się wydaje
Dezo

I jeszcze ważne jest żebyśmy kłócili się tutaj, a na ogólnym wrzucali przyjęte (wykłócone) postanowienia i trzymali się ich konsekwentnie! Inaczej będzie chaos, a teraz kiedy mamy już pierwszego poważnie zainteresowanego sponsora (który nie ma jak dotąd zbyt wielu wymagań od nas), to warto tego nie spieprzyć i rozwinąć dalej.
Tak mi się wydaje

YA RLY!
- bedzin
- Forumowicz
- Posty: 343
- Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
- Model: Mustang GT 2000
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: srebrny
normalnie pogratulowac
dobra w takim razie jutro tzn dzisiaj zaczne powoli dzialac i pisac,
Jesli chodzi o włocławek to tak:
- rynku za bardzo u nas a ten co jest to jest w tym momencie remontowany ale znowu okolica nie ciekawa, wiec pomyslalem o placu przy galerii, obok jest stacja BP a od p. Marty z galerii bym cos wysepil i zeby zorganizowali jakis maly koncert
a jeszcze taka sprawa, przy hali mistrzow we wlocku jest dojsc duzy parking i myslalem ze np wjezdzajac od strony lodzi do wlocka wjezdzamy koniami na ten parking, robomimy jakis slalom baczek maly drift z paleniem gumy i dopiero dojezdzamy do checkpointu.
Nastepnie pod eskorta policji jedziemy jakies 2km przez miasto zwarta grupa mozliwoscia popisow na miejsce wystawienia sie??
co o tym sadzicie??
jeszcze raz
pogratulowac



dobra w takim razie jutro tzn dzisiaj zaczne powoli dzialac i pisac,
Jesli chodzi o włocławek to tak:
- rynku za bardzo u nas a ten co jest to jest w tym momencie remontowany ale znowu okolica nie ciekawa, wiec pomyslalem o placu przy galerii, obok jest stacja BP a od p. Marty z galerii bym cos wysepil i zeby zorganizowali jakis maly koncert
a jeszcze taka sprawa, przy hali mistrzow we wlocku jest dojsc duzy parking i myslalem ze np wjezdzajac od strony lodzi do wlocka wjezdzamy koniami na ten parking, robomimy jakis slalom baczek maly drift z paleniem gumy i dopiero dojezdzamy do checkpointu.
Nastepnie pod eskorta policji jedziemy jakies 2km przez miasto zwarta grupa mozliwoscia popisow na miejsce wystawienia sie??
co o tym sadzicie??
jeszcze raz

-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
jak jest galeria ze stacją BP to super, nie powinno być problemów, pasuje idealnie. co do parkingu i konwoju do tej galerii - jasne, tylko trzeba załatwić z policja i właścicielami parkingu coby jaj nie byłobedzin pisze: - rynku za bardzo u nas a ten co jest to jest w tym momencie remontowany ale znowu okolica nie ciekawa, wiec pomyslalem o placu przy galerii, obok jest stacja BP a od p. Marty z galerii bym cos wysepil i zeby zorganizowali jakis maly koncert
a jeszcze taka sprawa, przy hali mistrzow we wlocku jest dojsc duzy parking i myslalem ze np wjezdzajac od strony lodzi do wlocka wjezdzamy koniami na ten parking, robomimy jakis slalom baczek maly drift z paleniem gumy i dopiero dojezdzamy do checkpointu.
Nastepnie pod eskorta policji jedziemy jakies 2km przez miasto zwarta grupa mozliwoscia popisow na miejsce wystawienia sie??

CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Dezo, Karolina, Kaes - miałem wam napisac żebyście w rozmowach z BP nie używali słów "zatoka" i "meksykańska", ale widzę że poradziliście sobie wysmienicie


Tak dla Twojej informacji i wszystkich którym by ten pomysł przyszedł do głowy - załatwialismy eskorte policji na zlot w Manufakturze, a przynajmniej próby były takie. Generalnie najpierw musisz wystapić do zarządcy dróg o zgode na przejazd kolumny samochodów. Jezeli drogi sa powiatowe/gminne i jeszcze inne to do każdego zarządcy zwracasz sie osobno. Dopiero z taka zgoda zwracasz sie do komendandta bodajże wojewódzkiego i on wtedy taką eskortę przydziela. Podanie do komendanta musi tez wpłynąć na co najmniej 30 dni przed planowanym przejazdem.bedzin pisze:Nastepnie pod eskorta policji jedziemy jakies 2km przez miasto zwarta grupa mozliwoscia popisow na miejsce wystawienia sie??
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Witam wszystkich. Dołączając się do podziękowań i ogólnego słodzenia sobie nawzajem - chciałbym podziękować Dakocie i Kaesowi za ogromne wsparcie, czynny udział w rozmowie oraz za profesjonalne przygotowanie się do niej. Byliście świetni. Najlepszym na to dowodem jest to, że Pan Dyrektor Marketingu zaufał do końca przedstawicielom MKP i zaoferował podjęcie dalszej współpracy na zasadach sponsoringu Klubu.
Jak już odezwał się Ojciec Założyciel Andronik - to trzeba tutaj otwarcie sobie powiedzieć - bez formalnej rejestracji MKP jako stowarzyszenia, na taki sponsoring nie ma szans. Po prostu nadszedł już TEN CZAS w historii MKP i jeżeli chcemy działać z pełnym rozmachem i finansować się sponsorami, a nie z własnych kieszeni - powinniśmy sformalizować nasz związek
.
W kwestiach organizacyjnych MR2011 pozostaje tak, jak napisał Kaes. Kaes, z racji tego, że jest na miejscu w Krakowie, został wyznaczony (i wspaniałomyślnie wyraził zgodę) na "naszego człowieka do bezpośrednich kontaktów". Oczywiście ja również pozostaję czynny i aktywny pod telefonem, emailem itd.
Działajmy kochani, bo drzwi stoją otowrem!
Jak już odezwał się Ojciec Założyciel Andronik - to trzeba tutaj otwarcie sobie powiedzieć - bez formalnej rejestracji MKP jako stowarzyszenia, na taki sponsoring nie ma szans. Po prostu nadszedł już TEN CZAS w historii MKP i jeżeli chcemy działać z pełnym rozmachem i finansować się sponsorami, a nie z własnych kieszeni - powinniśmy sformalizować nasz związek

W kwestiach organizacyjnych MR2011 pozostaje tak, jak napisał Kaes. Kaes, z racji tego, że jest na miejscu w Krakowie, został wyznaczony (i wspaniałomyślnie wyraził zgodę) na "naszego człowieka do bezpośrednich kontaktów". Oczywiście ja również pozostaję czynny i aktywny pod telefonem, emailem itd.
Działajmy kochani, bo drzwi stoją otowrem!
Samotny Wilk
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Własnie pracuje nad tym. Szczególy wkrótce.Dezo pisze:Jak już odezwał się Ojciec Założyciel Andronik - to trzeba tutaj otwarcie sobie powiedzieć - bez formalnej rejestracji MKP jako stowarzyszenia, na taki sponsoring nie ma szans. Po prostu nadszedł już TEN CZAS w historii MKP i jeżeli chcemy działać z pełnym rozmachem i finansować się sponsorami, a nie z własnych kieszeni - powinniśmy sformalizować nasz związek
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
no to fajnie. jak temat stowarzyszenia porsuzony został to te dodatkowe informacje są takie:
BP rozmawia z nami i z jeszcze jednym dużym klubem samochodowym w Polsce. gdybyśmy mieli stowarzyszenie - to są chętni objąć nas (i ich) swoim "sponsoringiem". i na tym koniec ( w sensie - nie będą już szukać innych klubów ). Dodatkowo niedługo mają rozmowy z Ford Polska, chcą poruszyć nasz temat, oznajmić im, że oni z nami podejmują współpracę i czy tez by byli chętni. Więc powraca temat poruszany od czasu do czasu od Manufaktury - załóżmy stowarzyszenie
Jest już na to czas, okoliczności sprzyjają. Nie piszmy o tym póki co publicznie, bo zacznie się dyskusja (a najwięcej będa dyskutowac ludzie którzy tego nie będa organizować) tylko w wąskim gronie zróbmy i już - wtedy się upublicznimy.
Też chętnie pomogę przy organizacji.
BP rozmawia z nami i z jeszcze jednym dużym klubem samochodowym w Polsce. gdybyśmy mieli stowarzyszenie - to są chętni objąć nas (i ich) swoim "sponsoringiem". i na tym koniec ( w sensie - nie będą już szukać innych klubów ). Dodatkowo niedługo mają rozmowy z Ford Polska, chcą poruszyć nasz temat, oznajmić im, że oni z nami podejmują współpracę i czy tez by byli chętni. Więc powraca temat poruszany od czasu do czasu od Manufaktury - załóżmy stowarzyszenie

Też chętnie pomogę przy organizacji.
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Dokładnie tak jak mówisz, podpisuje sie po tym obomiema rękami.kaes pisze:Nie piszmy o tym póki co publicznie, bo zacznie się dyskusja (a najwięcej będa dyskutowac ludzie którzy tego nie będa organizować) tylko w wąskim gronie zróbmy i już - wtedy się upublicznimy.
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Dobrze więc. Proponuję założyć nowy temat dla prac nad założeniem stowarzyszenia.
Aby założyć stowarzyszenie potrzeba minimum 15 osób. Z przyczyn czysto praktycznych od takiej liczby bym wyszedł. im bliżej minimum, tym lepiej na etapie założenia i rejestracji. Po zarejestrowaniu można będzie już swobodnie, na zasadach określonych w statucie przyjmować nowych członków.
Aby założyć stowarzyszenie potrzeba minimum 15 osób. Z przyczyn czysto praktycznych od takiej liczby bym wyszedł. im bliżej minimum, tym lepiej na etapie założenia i rejestracji. Po zarejestrowaniu można będzie już swobodnie, na zasadach określonych w statucie przyjmować nowych członków.
Samotny Wilk