Zamocowanie tablicy z przodu

nadwozie, blacharka, malowanie, polerowanie, woskowanie

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Zamocowanie tablicy z przodu

Post autor: pluzz » 2010-10-12, 12:52

W tym tygodniu odbieram swoje żółte papi... znaczy się tablice i chciałbym wiedzieć jak sobie poradziliście z mocowaniem tej szerokiej tablicy z przodu.

Mam kilka pomysłów ale tak sobie pomyślałem, że może choć jedną rzecz zrobię pod nadzorem Komisji to mi jakiś pluzzik od Przewodniczącego wpadnie :P

Dzięki,


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-10-12, 14:11

Nooo Pluzz, dobrze kombinujecie, dobrze, dobrze... Będą z Was ludzie Pluzz, będziemy o Was pamiętać.

Ja szeroką tablicę zamontowałem w nastepujący (choć nie do końca purystyczny!!!) sposób. Otóż do pasa przedniego, w fabrycznie widoczne otwory do montowania tablicy, przyręciłem dłuuuuugimi, aluminiowymi blachowkrętami ramkę. W ramkę włożyłem tablicę i jest pięknie. Tu trochę widać jak to wygląda w efekcie końcowym: http://picasaweb.google.com/dezo2024/Mu ... ghtAndDay#
Ten niezgodny ze specyfikacją element - to ramka, których w latach 60-tych nie montowano.... ale z drugiej strony, nie przykręcano innych niz amerykańskie, tablic. Dlatego też dla dobra Mustanga i ogólnie pojętej estetyki - przymykam oko na zastosowanie plastikowej ramki pod tablicę.
Choć mój znajomy z Rawicza, który porusza się Oplem Recordem Olimpia z 1964r., twierdzi, że tablice do klasyka należy bezwzględnie montować w podejściu purystycznym, czyli z przewierceniem tablicy i absolutnie bez zastosowania ramek... Jakoś nie mogłem się przemóc do wiercenia tej ślicznej, nowiutkiej, pomarańczowej tablicy...
Tyle ode mnie.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-10-12, 14:49

Widziałem estetyczne rozwiązanie z zastosowaniem zrobionego wspornika z płaskownika, montowanego do oryginalnych mocowań w celu oddalenia tablicy od przetłoczenia pod amerykański format tablicy.
Tablica była wtedy montowana (przykręcana) dopiero do tego wspornika.
Tablica dobrze wygląda w takiej ramce:
http://moto.allegro.pl/nierdzewna-1-i1269982374.html
która też ją dodatkowo zabezpiecza przed zagięciami.
Mam takie ramki w Moskwiczu i polecam ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-10-12, 16:11

ja mam to rozwiązane w prosty sposób, długie śruby tak aby tablica nie dotykała nadwozia na po prawej i lewej stronie, na każdej ze śrub nakręcone jest kilkanaście narkętek tak aby tablica odstawała w porządanej odległości od nadwozia :) proste, funkcjonalne i mocno się trzyma :)

tylną strzeliłem sobie 'american size' ale to tylko z uwagi na to że jak odbierałem tablice to w komplecie nie mieli kwadratowej a po bojach z urzędami stwierdziłem że nie wyjde z U. Kom. bez tablic :D



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-10-12, 16:28

Pavulon, zgłoś teraz zniszczenie tablicy i poproś o jej wymianę na kwadratową. Tylko nie zgłaszaj zaginięcia, bo Cię kosztami obciążą. ;)


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-10-12, 17:54

nie ma potrzeby, ta mniejsza bardziej mi pasuje a wygląda jakby była z urzędu :]



Duchu
Młodszy Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 2008-11-02, 22:48
Model: Mustang 67
Silnik: inny V8

Post autor: Duchu » 2010-10-12, 18:30

Ja to rozwiązałem robiąc dwa wsporniczki z perforowanej blaszki stalowej którą to przykęciłem do miejsca gdzie w pasie dolnym powinna być tablica (wykorzystałem stare dziury) a do tych wsporniczków przeczpiłem ramke i w ten sposób wystaje sobie trzoszeczke przed pasem



Raven
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2009-04-18, 13:11
Model: Mustang 1968 coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

Post autor: Raven » 2010-10-13, 14:43

Ja aby przymocować tablicę wymontowałem z biurka jednemu z moich handlowców ozdobne tulejki / kolor srebrny pokryty laminatem/ były one przymocowane do bocznej części biurka i z tego zrobiłem tzw.dystans,później odpowiednio długie śruby ,skręcenie "na sztywno" i wygląda jakby taki wyjechał z fabryki .Mam jeszcze trzy takie biurka więc jakby co to....:)


raven 1968

Awatar użytkownika
zephyr84
Posty: 2
Rejestracja: 2010-10-15, 11:18
Model: Buick regal 91'
Silnik: V8 5.4
Kolor: czarny

Post autor: zephyr84 » 2010-10-21, 11:45

Jam mam ramkę od starego Jaguara z polerowanego aluminium,jak coś to Ci podrzucę.Da się ją na ładnych dystansach i będzie git.



ODPOWIEDZ

Wróć do „13. nadwozie”