TPS SENSOR

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-10-11, 21:50

szukaj uzywki jak wies jak sie to nazywa.

mozesz zapytac tu za regenerowanym:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FORD-4R7 ... ccessories



Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2010-10-11, 22:04

Kużwa Łukasz , serwis Łoboda koło Wrocławia regeneruje sprzęgła ... 505343551 ... dzwoniłeś ? pytałeś ?


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-10-11, 22:05

a ja bym nie regenerowal w PL ani skrzyni, ani sprzegla, chyba ze samemu.

wyslalem do tych co podalem wczesniej pytanie. w innych aukcjach widac ze maja rozne wersje do roznego przedzialu obrotow.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-10-11, 23:00

ok, pytalem, do 05 up 725$ wiec jeszcze drozej.



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-10-12, 08:39

Kużwa Łukasz , serwis Łoboda koło Wrocławia regeneruje sprzęgła ... 505343551 ... dzwoniłeś ? pytałeś ?

Kuźwa Maciej Ty chyba masz krótką pamięć przecież rozmawialiśmy o tym i skoro już postawiłem auto u Przybylaka to niech tam stoi.
A moim prywatnym zdaniem Łoboda jeśli chodzi o "orgranizacje" jest do dupy - nie potrafili zalatwic oleju silnikowego bo nie wiedzieli jaki a po filtr powietrza wysylali mnie na jakies zadupia. Byłem tam 3 razy i za kazdym siedzialem 3 godziny i gówno zrobili.



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-10-18, 16:43

PANOWIE POTRZEBUJE PILNEJ I PRZEMYSLANEJ POMOCY:

mam do wyboru

1. włożyć skrzynie i sprzęgło jednokierunkowe z tego:

http://otomoto.pl/ford-mustang-gt-C14913546.html

KOSZT 4550 + 550 przełożenie

GWARANCJA: ROZRUCHOWA


albo


2. wyremontować moją - moja stoi u mechanika którego zna celibad i mi go polecił
w mojej skrzyni do remontu jest "cały przód" będzie też wymiana elektrozaworów.

KOSZT 5500

GWARANCJA 6 miesięcy



z jednej strony boje się że jak włożę skrzynie od bitego auta to mimo zapewnień że jest w idealnym stanie to coś poleci po kilku miesiącach i leże
z drugiej strony nie wiem czy ta regeneracja będzie na tyle profesjonalna, że skrzynia będzie jak przed uszkodzeniem

nie ukrywam, że mam ciężkiego buta i nie kupiłem mustanga żeby wozić się po mieście z otwartymi szybami więc nie wiem czy regenerowana skrzynia wytrzyma moje potrzeby.

CZAS NA DECYZJE: jutro do 15



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-10-18, 16:48

pisałem wcześniej - wymienić na używaną.

z takiego wypadka wiadomo ze do konca chodzila.

a co jak po regeneracji skończy Ci się gwarancja i Ci klęknie?
u nas regeneracja to glowne elementy, tyczasem automata trzeba regenerowac kompleksowo, nie ma zmiłuj, koszt takiego remontu zdecydowanie większy byłby niż 5k.

a decyzje, to raczej podejmujesz sam... my tylko od porady.



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-10-18, 20:51

Hm.Jak jestes rzeźnik to obawiam się że żadna skrzynia nie wytrzyma za długo.Choć np.Koral miał automata i upalał na 1/4 i nic się nie działo :/ Napewno zalej skrzynie jakimś dobrym olejem np.Royal Purple.
Jak byłbym na twoim miejscu zmieniłbym chyba jednak na manuala.Choć sprzęgło to też wydatek ponad 3 tysięcy jak padnie.A może zregeneruj skrzynke i sprzedaj auto i kup w manualu?



Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2010-10-19, 01:58

Tak jak pisał Caniggia - my tylko poradzimy. Na rozbitą nikt Ci nie da gwarancji, że nic w czasie wypadku nie zostało naruszone i za chwilę nie padnie. Na regenerowaną masz minimalną gwarancję, wiesz co się rozsypało i co działo się ze skrzynią wcześniej. Jak masz ciężką nogę i chcesz mieć 100% pewności to kup nową :dontgetit: itd...itd.... nie ma złotego środka :/


mustang... just a dream ...

Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-10-20, 17:22

dorwałem za 7500 zł nową skrzynię z montażem olejem itp



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-10-20, 17:56

Nową w sensie nieużywaną czy remontowaną?Jak nowka sztuka to super cena! Może daj namiar na forum jak sie komuś w przyszłości rolzeci...



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-10-20, 18:54

pozwole sobie odswieżyć - może ktoś pomoże.

opis problemu:

Zwracam się z prośbą pomoc w rozwiązaniu problemu związanego ze złą pracą silnika przy w/w samochodzie. Opiszę ten problem możliwie jak najdokładniej oraz co do tej pory zrobiłem, aby spróbować go wyeliminować.
Kiedy jedziemy samochodem pozycji „D” dodajemy płynnie i powoli pedał gazu auto rozpędza się i zmienia biegi a wskazówka obrotomierza dochodzi do czerwonej strefy czyli maksymalnych obrotów.
Natomiast, kiedy wcisnę pedał gazu raptownie do końca to skrzynia biegów zredukuje na niższy bieg prawidłowo ( wykluczam problem skrzyni automatycznej ) wtedy silnik zaczyna się rozkręcać, ale tylko do obrotów około 3500, 3800 lub 4000 – różnie i na tym koniec. Auto przestaje przyśpieszać i jedzie równo a obroty się nie zwiększają tylko silnik pozostaje na obrotach jak napisałem powyżej i na tym koniec. Silnik wydaję dosyć dziwny dźwięk jakby coś go dusiło.
Sprawdzałem to też przełączając dźwignię zmiany biegów w pozycję „1”. Dodając płynnie i powoli pedał gazu silnik ciągnie, czyli rozkręca się bez problemu aż do końca swoich możliwości, czyli do czerwonej skali na obrotomierzu. Tak, ale kiedy wciskam pedał gazu do końca szybko tak jak bym chciał wyprzedzić inne auto silnik dojdzie tylko do obrotów ( 3500 lub 3800 lub 4000 ) i pomimo że mam gaz wciśnięty maksymalnie auto przestaje się dalej rozpędzać i jedzie równo jakby mu czegoś brakowało. Silnik nie przerywa, ale dostaje wyciszony dźwięk swojej pracy i tak można jechać równo przez cały czas.

Informacje dotycząca działań, które zostały wykonane do tej pory:

Mam oryginalny skaner do Forda ( IDS VCM) z aktualizacją ( VCM 2009.11 DVD) software update. Po podłączeniu brak jakich kolwiek błędów. Wskazania Maf sensor ok. Oxygensensors ok. TPS ok. Throttle ok.
Zrobiłem od nowa programowanie PCM , sprawdziłem katalizatory czy nie są uszkodzone lub zatkane i wszystko wygląda ok. a problem jest cały czas. Skrzynia została wymieniona na nową (tak jakby przy okazji bo któregoś pięknego dnia rozsypała się po prostu) - brak efektów. w tej części jest opis czynności wykonanych przez mechanika - ja skanerów żadnych nie posiadam

wnioski: ............................

dalsze kroki jestem praktycznie zrezygnowany bo ostatnia deska ratunku MUSTANG TRADING (jak podpowiadał mi np dobry mechanik) okazała się jak doczytałem na forum totalną klapą - zresztą nie raczyli odpisać nawet na maila a rozmowa z pracownikami czy tam właścicielem to jakaś katorga.

Aktualnie czekam na jakieś podpowiedzi ze strony forumowiczów.



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: TPS SENSOR

Post autor: lukasz » 2011-04-06, 16:50

a i sensor TPS też został wymieniony



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”