TPS SENSOR
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
TPS SENSOR
Witam, potrzebuje zlokalizować sklep w stanach gdzie mogę kupić:
"czujnik położenia albo przełożenia przepustnicy" TPS SENSOR.
gość który walczy z moim problemem odcinania obrotów przy dynamicznym ciągnięciu obrotów dowiedział się, że problem tkwi w tym czujniku.
Powiedział mi też, że nie mogę kupić po prostu czujnika dla mustang gt 2005-2009 tylko szukać dokładnie do swojego auta? Jak tego szukać?
Dzięki za pomoc.
"czujnik położenia albo przełożenia przepustnicy" TPS SENSOR.
gość który walczy z moim problemem odcinania obrotów przy dynamicznym ciągnięciu obrotów dowiedział się, że problem tkwi w tym czujniku.
Powiedział mi też, że nie mogę kupić po prostu czujnika dla mustang gt 2005-2009 tylko szukać dokładnie do swojego auta? Jak tego szukać?
Dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 2010-10-04, 12:34 przez lukasz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Na rockauto jest dostępny http://www.rockauto.com/catalog/x,carco ... ttype,5136
Czujnik jest jeden dla wszystkich, bedzie ewentualnie wymagał kalibracji.lukasz pisze:Powiedział mi też, że nie mogę kupić po prostu czujnika dla mustang gt 2005-2009 tylko szukać dokładnie do swojego auta? Jak tego szukać?
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
PROSZE O POMOC!
Dzisiaj rano wyjeżdżam na przejażdżkę* na myjnie i w pewnym momencie przy jezdzie około 50 km/h przy lekkim dodawaniu gazu mega szarpanie wozem (wszystko lata) jak dodałem mocniej obroty skaczą do maksimum a samochód zwalnia...
*na początku przejażdżki nie oszczędzałem konia
Doszło do tego, że stanąłem na poboczu bo samochód nie chciał przyśpieszać na DRIVE podczas jazdy.
Z trybu D nie chciał wogóle ruszyć tylko obroty szły w górę. R też przestał działać.
Po jakimś czasie ruszyłem z 1 i doczołgałem się do domu na 2,3 i o dziwo było ok. W mdz czasie przełączałem na D ale to co wcześniej albo mega szarpanie albo obroty na max a samochód zwalnia.
Czekam aż się wychłodzi i robię drugą próbę.
Dzisiaj rano wyjeżdżam na przejażdżkę* na myjnie i w pewnym momencie przy jezdzie około 50 km/h przy lekkim dodawaniu gazu mega szarpanie wozem (wszystko lata) jak dodałem mocniej obroty skaczą do maksimum a samochód zwalnia...
*na początku przejażdżki nie oszczędzałem konia
Doszło do tego, że stanąłem na poboczu bo samochód nie chciał przyśpieszać na DRIVE podczas jazdy.
Z trybu D nie chciał wogóle ruszyć tylko obroty szły w górę. R też przestał działać.
Po jakimś czasie ruszyłem z 1 i doczołgałem się do domu na 2,3 i o dziwo było ok. W mdz czasie przełączałem na D ale to co wcześniej albo mega szarpanie albo obroty na max a samochód zwalnia.
Czekam aż się wychłodzi i robię drugą próbę.
Jak czujnik nie pomoże,to zerknij jeszcze na przepustnice i zmierz ciśnienie na pompie paliwa. Jak nie to wydaje mi się że będzie to jakaś kiszka ze skrzynią.Takie objawy może powodować uszkodzony konwerter
Najlepiej podjedź na kompa napewno wywali błędy i dawaj je na forum wtedy coś poradzimy.
p.s.Jaki masz przebieg?Wymieniałeś świece ? Przepustnica była kiedykolwiek czyszczona?Filtry paliwa i powietrza zmienione?

p.s.Jaki masz przebieg?Wymieniałeś świece ? Przepustnica była kiedykolwiek czyszczona?Filtry paliwa i powietrza zmienione?
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
Jaki masz przebieg? 33000 km
Wymieniałeś świece? NIE
Przepustnica była kiedykolwiek czyszczona? NIE
Filtry paliwa i powietrza zmienione? TAK - przy 27 000 km
Mierzyłem ostatnio ciśnienie na pompie paliwa i było ok. Wcześniej miałem jedynie objaw odcinania mi obrotów podczas jazdy, przy dynamicznym gazowaniu przy około 4 tys.
Byłem wtedy u mechanika który najpierw podpiął pod kompa i wszystko posprawdzał i było niby ok, kontaktował się z człowiekiem z Forda USA i ten stwierdził że to albo TPS do wymiany albo komputer silnika skoro po podłączeniu do laptopa nie wykrywa żadnych błędów.
Wymieniałeś świece? NIE
Przepustnica była kiedykolwiek czyszczona? NIE
Filtry paliwa i powietrza zmienione? TAK - przy 27 000 km
Mierzyłem ostatnio ciśnienie na pompie paliwa i było ok. Wcześniej miałem jedynie objaw odcinania mi obrotów podczas jazdy, przy dynamicznym gazowaniu przy około 4 tys.
Byłem wtedy u mechanika który najpierw podpiął pod kompa i wszystko posprawdzał i było niby ok, kontaktował się z człowiekiem z Forda USA i ten stwierdził że to albo TPS do wymiany albo komputer silnika skoro po podłączeniu do laptopa nie wykrywa żadnych błędów.
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Nie znam się na mechanice ale skoro silnik wkręca się na obroty a auto nie jedzie to albo skrzynia albo sprzęgło skoro masz automat to na pewno skrzynia bo silnik się kręci tylko nie potrafi przenieść mocy na koła
ale ja tam się nie znam 


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
no pokazuje na MAF sensor a to coś innego ale jeżeli pozwolicie to co ma dawka powietrza do tego że silnik się wkręca na obroty a auto nie jedzie?!dr.killer pisze:jak rozumiem TPS to jest czujnik przepustnicy wiec on jest przy przepustnicy a nie jak pokazujesz przepływomierz zerknij na numery tego czujnika ewentualnie daj fotkę może z mojego by pasował...
ps. a zrób wogule taki myk i odłącz ten sensor, odpal auto i zobacz jaka będzie reakcje...
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....