olej w tylnym moscie

skrzynia, wał, tylni most

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-08-07, 18:01

U mnie też most się trochę poci ale nie wiem czy to przez uszczelkę nie jest na przykład. A w V6 Sn95 też montowali takie odpowietrzniki? Podejdzie do mnie ten zbiorniczek od AluStara?



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-08-07, 19:07

Tak



Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-08-08, 17:11

Ale na bank jest w moim też ten odpowietrznik? Jeśli tak to się skusze na tego "tanka" :)



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-08-08, 20:25

Witam panowie nie przesadzajcie znowu tak z tymi zbiorniczkami ,jak jest wszystko ok. nie powinnom nic sie wylewać ,przynajmniej w starszych wersjach,, u mnie przynajmniej do zmiany szpery na carbon nic sie bie działo miałem olej 80w90 ,do tego modyfikator zjeżdziłem na tym 80000km ani kropla nie poszła, teraz mam olej 75w140 i modyfikator i cos nie gra albo ten olej niezgadza sie z modyfikatorem ,albo był oszukany,widocznie sie pieni ,,,,,wymienię jeszcze raz na nowy zobaczy się ,przecież cała ameryka na tym jeżdzi i jest ok,,,kurcze jak poszło przez odpowietrznik--- 0,5 litra na ziemi ;) ciśnienie musiało być po byku ;) ten odpowietrznik lubi sie zatkac ,,ale u mnie było ok. sprawdzałem wcześniej :zalamany:


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2010-08-08, 21:00

Nic nie powinno wyciekac. Jezeli wycieka to pewnie przez uszczlelniacz lub te zatyczke co jest w moscie9przynajmniej u mnie) jak wycieka to uszczelniacze do wymiany/.....


302 HOooooo

ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-08-08, 23:45

a co ile km jest zalecana wymiana oleju w moscie ??


był konik
a teraz boattail 71

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-08-09, 10:59

Dla SN95 Ford podaje 100 000 mil :zdziwko: Haynes natomiast podaje 60 000 mil


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-09-21, 16:20

smerf pisze:Witam panowie nie przesadzajcie znowu tak z tymi zbiorniczkami ,jak jest wszystko ok. nie powinnom nic sie wylewać ,przynajmniej w starszych wersjach,, u mnie przynajmniej do zmiany szpery na carbon nic sie bie działo miałem olej 80w90 ,do tego modyfikator zjeżdziłem na tym 80000km ani kropla nie poszła, teraz mam olej 75w140 i modyfikator i cos nie gra albo ten olej niezgadza sie z modyfikatorem ,albo był oszukany,widocznie sie pieni ,,,,,wymienię jeszcze raz na nowy zobaczy się ,przecież cała ameryka na tym jeżdzi i jest ok,,,kurcze jak poszło przez odpowietrznik--- 0,5 litra na ziemi ;) ciśnienie musiało być po byku ;) ten odpowietrznik lubi sie zatkac ,,ale u mnie było ok. sprawdzałem wcześniej :zalamany:
:D :D :D No i mojej histori następny rozdział;; jak jeszcze raz poszło mi na ziemię postanowiłem zmienić jeszcze raz olej wybrałem zachwalany motul gear competition 75W140 czyli syntetyk zawiera cuda boskie i modyfikatory tarcia ,po wymianie jest ok.nie wybija go ,jest wytrzymały na temperaturę ,ale ......powoli jak biorę ostre zakrety słysze obcieranie płytek szpery ,czego wczesniej nie było ,wiec myśle ze w oleju tym nie ma modyfikatora tarcia ,,,znowu oszustwo??? zamówiłem modyfikator będe dolewał znowu --- nie ma wyjścia ---co za pech :zly: :zly:
Załączniki

[Rozszerzenie gif zostało wyłączone i nie będzie dłużej wyświetlane.]



Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

Post autor: bedzin » 2010-09-21, 19:32

smerf, trzeba bylo kupic Royal Purple Max Gear 75w90 Gear Oil



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-09-21, 19:41

Bedzin !!!!rozwalasz mnie :D taki olej nie do tych spraw ;) ;)
Załączniki
M-4700-L.jpg


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

Post autor: bedzin » 2010-09-21, 20:32

smerf, ty no skopiowalem 75w140 a wyszedl mi 90. mialem na mysli tego 140. podobno jeden z najlepszych olei



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-09-21, 20:49

tak coś czułem ze ci umknęło :D a tu materiał szkoleniowy http://www.cartechbooks.com/vstore/show ... 7&CATID=21


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-09-23, 19:29

A jednak!!tak jak myślałem w tym oleju motul nie ma modyfikatora tarcia ,albo jest tylko znikoma ilość po dolaniu 120ml modyfikatora wreszcie jest szpera cicha :D ,wiec nie ma co kupować zachwalanych olei w których jest niby wszystko!!!,,może wreszcie z tym dyfrem będzie spokój ,,ale co szpera to szpera przedtem jak była martwa to lipa jak diabli --pozdr.....


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-12-01, 20:37

:D Nastała zima!!!! jazda koniem w te ciezkie dni ,ze sprawną szperą to jedna przyjemność ,nawet przednio---napędowce wysiadają ,jak miałem martwą szperę czyli wytartą , męczyłem sie przez 3 zimy i myślałem że tak musi być ,teraz jest ok --polecam kontrolę szpery i wymianę na sprawną-pozdr.... :papa:


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

ironfan
Młodszy Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: 2010-10-02, 22:33
Model: 1999 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: electric green

jakie oleje do skrzyni i mostu

Post autor: ironfan » 2011-01-14, 19:13

witam,
potrzebuje wymienic olej w skrzyni automatycznej w mustangu GT '99 oraz olej i uszczelki w moscie:
jaki jest najlepszy olej i skad polecacie go kupic? gdzie najlepiej kupic filtry zimeringi itd (w polsce)
czy takie cos daje rade?: http://allegro.pl/filtr-oleju-olej-merc ... 55389.html daje rade?



ODPOWIEDZ

Wróć do „8 przeniesienie napędu”