czujnik polozenia walu Ford Mustang 5,0
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- wutang172
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 2010-01-14, 23:12
- Model: Ford Mustang GT 1994
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: żółty
czujnik polozenia walu Ford Mustang 5,0
kto wie w ktorym miejscu znajduje sie ten czujnik bo nie moge go znales a chce go wymienic?? i gdzie mozna taki kupic??
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Kuźwa stary mam ten sam problem, ni huhu nie mogę znaleźć przyczyny. Wczoraj grzebałem przy włączonym zapłonie i nagle coś się załączyło i samochód zapalił. Zgasiłem i nadal dupa, no majtki mi już opadają, co jest?
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
a więc tak.... cewka, przewody, świece, fajki są ok... jeszcze można sprawdzić palec rozdzielacza [może jest już wytarty] i ewentualnie kopułkę sprawdzić.... z czujnikiem halla bym trochę się wstrzymał. Lepiej zajrzeć i popatrzyć i dopiero kupować, szkoda kasy
Nic na siłę, wszystko młotkiem i wyklepie się coś takiego:
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
To w moim przypadku napięcie na zaciskach cewki jest, a iskry niet. Więc co, wymieniać tego halla?Fakt że cewka ma 15 lat i przejechała 210 000 km, należy jej się wymiana. Jest to jedna z niewielu rzeczy których nie wymieniłem odkąd mam stanga. Jeszcze raz sprawdzę moduł zapłonu a jak się okaże że tam prąd nie dochodzi to co jest jeszcze po drodze?
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
cewka ma swoje oporności Hanes podaje te oporności --można sobie sprawdzić!! a wymiana Hala nie taka łatwa sprawa trzeba rozebrać aparat zapłonowy na bank nie ściągniesz zębatki napędowej trzeba podgrzewać ją albo mrozić wałek ,i to trzeba jeszcze z głowa podgrzewać inaczej spali sie uszczelnienie ,,lepij nie rozbierać
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;