Hamownia

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Post autor: Mały1973 » 2010-04-24, 09:47

Dark Red pisze: dzisiaj wstawię stock'owe tłumiki zamiast Hookera.
Będziesz miał na sprzedaż te Hookery ?


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-04-24, 09:47

bardzo ładny wynik, szczególnie moment :)

hamowałeś wcześniej auto przed modami?

widzę hamowałeś w Kosakowie......pewnie mieli stracha mierzyć mustanga szczególnie czerwonego bo w zeszłym roku o tej porze jeden taki na tej hamowni "się skończył" :znudzony:


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-04-24, 09:51

Nie hamowałem, miałem seryjne auto.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-04-24, 09:53

Mały1973 pisze:
Dark Red pisze: dzisiaj wstawię stock'owe tłumiki zamiast Hookera.
Będziesz miał na sprzedaż te Hookery ?
Prawdopodobnie tak, ale do Twojego mustanga one nie pasują...


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Post autor: Mały1973 » 2010-04-24, 09:56

Dark Red pisze:
Mały1973 pisze:
Dark Red pisze: dzisiaj wstawię stock'owe tłumiki zamiast Hookera.
Będziesz miał na sprzedaż te Hookery ?
Prawdopodobnie tak, ale do Twojego mustanga one nie pasują...
A tego nie wiemy ;) ja nie mam stockowego wydechu, jakbys mi na priv podeslal dokladne wymiary tłumików i srednice to zerknąłbym na swoje i dałbym Ci odp., jeśli pasują to jestem zainteresowany :)


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-04-24, 10:00

widze tylko,że masz 100KM strat to dość sporo mimo,że obciążana jest przenia oś, u mnie straty na samej napędzanej wychodziły max 40KM więc z przednią pewnie koło 60KM na tej samej hamowni


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 353,5 KM w moim koniku

Post autor: Koral » 2010-04-24, 10:22

Dark Red pisze:353,5 KM w moim koniku wg normy DIN 70020
344,4 KM w moim koniku wg normy SAE J1349

http://www.allfordmustangs.com/forums/2 ... uffer.html


Niestety po zamontowaniu Long Tubes w środku jest tak głośno że dzisiaj wstawię stock'owe tłumiki zamiast Hookera. Na zewnątrz jest takie ciśnienie decybeli że aktywuję alarmy w innych autach. Hooker Aerochambers były znośne jak nie było Long Tubes.
super wynik :) :ok: a mozesz opisac mody? bo sama zmiana wydechu nie powoduje +50KM ? chyba ze trafil Ci sie egzemplarz ktory gabrycznie mial juz wieksza moc, kazdy GT jest inny i rozbieznosc mocy moze przekraczac 20KM ..

a co do halasu to probowales wyciszyc wnetrze matami ? bo bez nich to nawet fabryczny wydech dobrze slychac nie mowiac o long tubach..

bynajmniej rewelacja-mi tu niektorzy pisza ze z kompresorem mam gora 370KM, no to ja nie wiem ile Ty bys mial z kompresorem skoro w zasadzie na fabryce przekroczyles 350KM :) sam juz 2x przelozylem wizyte na hamowni,ale w koncu musze sie wybrac :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Re: 353,5 KM w moim koniku

Post autor: Dark Red » 2010-04-24, 11:08

koral pisze:
Dark Red pisze:353,5 KM w moim koniku wg normy DIN 70020
344,4 KM w moim koniku wg normy SAE J1349

http://www.allfordmustangs.com/forums/2 ... uffer.html


super wynik :) :ok: a mozesz opisac mody? bo sama zmiana wydechu nie powoduje +50KM ? chyba ze trafil Ci sie egzemplarz ktory gabrycznie mial juz wieksza moc, kazdy GT jest inny i rozbieznosc mocy moze przekraczac 20KM ..

a co do halasu to probowales wyciszyc wnetrze matami ? bo bez nich to nawet fabryczny wydech dobrze slychac nie mowiac o long tubach..
1) wałki rozrządu od Ford Racing Performane Parts typu Hot Rod
2) Dolot UPR kopia JLT za 150 USD :)
3) Boost Brothers Long Tubes ze stali nierdzewnej kopia JBA,
własnoręcznie owijane taśmą termoizolacyjną
Tong Tuby są bez katalizatorów ( mam takie do sprzedania )
4) Tłumik Hooker Aerochamber
5) Custom tune na 93 oct, niestety muszę lać E 98 za 4,97 pln/litr :wsciekly:
6) Czerwona farba na pokrywach zaworów daje spory przyrost mocy :D

Jak na razie matami nie chcę wyciszać bo to dodatkowy balast i miejscę gdzie zbiera się wilgoć.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-25, 15:20

Byłem dzisiaj na zlocie Mustangów tutaj w Holandii i była tam taka przenośna hamownia żadnej rewelacji ale się skusiłem



Jedyne co to wynik mnie zaniepokoił czy takie hamownie są w jakikolwiek sposób miarodajne??

A oto mój bardzo skromny wynik powinno być 192 czy jakoś tak jest 131 :D :D :D
Coś chyba poszło nie tak bo nie czuje się jak bym zgubił gdzieś 60 koni :D

Obrazek

Ale obojętnie czy się zgadza czy nie widać różnice pomiędzy Gazem (dwa gorsze wyniki) a benzyna (dwa lepsze) na ok 5 do 10% na korzyść benzyny.


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-04-25, 16:08

pudel pisze:
Jedyne co to wynik mnie zaniepokoił czy takie hamownie są w jakikolwiek sposób miarodajne??
hamownie są miarodajne, pomiary można robić wg normy DIN 70020 , SAE...., ect ect
można mierzyć moc na silniku, moc na kołach. Ja miałem pomiar na hamowni w trybie 4x4 , przednie koła były napędzane roklami przez tylne rolki, pomiar bliski realnym warunkom kiedy auto jedzie i koła przedniej osi się obracają, dlatego miałem spore straty.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-04-25, 19:38

straty powodują wszelkiego rodzaju nośniki momentu czyli np. koło zamachowe,sprzęgło,wał napędowy,dyfer,półoski napędowe,lub sztywny most powodujący mniejsze ubytki mocy jak w przypadku pierwszego.
Straty też powodują łożyska i koła co w przypadku napędzanej tylko osi tylnej nie zabiera za dużo.
dlatego auto z niesprawnym układem przeniesienia napędu pokazywać będzie większe straty(zniszczone łożyska, niewyważony wał itp.) lub będzie za mocno dopięty do rolek co pokaże zwiększone straty,a moc ,rzeczywista na silniku będzie mniejsza,adekwatnie do tego lżej dociśnięte auto spowoduje uślizg kół i pokaże wyniki z kosmosu czyli ogromne wartości momentu i nie wiarygodną moc.

z reguły przednio napędowe auta mają straty 25-40KM tylno napędowe 30-60KM a 4x4 70-120KM

Pudel wywal LPG :kwasny: bo seryjny taki samochód nie powinien mieć ubytku od serii większego jak 10%........możesz też zmierzyć ciśnienie na cylindrach nie wiele przy tym pracy a sporo Ci to powie o stanie "dołu" być może zawory są "ponadpalane"

A dlaczego kręcony był tylko do 3340obr.? przecież max moc ten motor uzyskuje przy 5 tys. z groszem.... moment widać,że jest OK brakuje tylko kilkanaście niutków, jakby zakręcić silnik wyżej to moc napewno byłaby większa może nawet tyle co powinno być :P


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-04-25, 19:55

michal@ pisze: lub będzie za mocno dopięty do rolek co pokaże zwiększone straty
Mojego konia chłopaki mocno docisneli do ziemi, że siadł kilka cm, stąd pewnie 100 KM strat na kołach, pomiar mocy był liczony u mnie był na silniku wg DIN 70020


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-05-19, 08:47

W zeszła sobotę byłem na zlocie Mondeo i mieli hamownie przenośną, no i wyszedł mi taki wykres:

Obrazek


Może ktoś mądry się wypowie, bo cos mi się wydaje, że coś strasznie malo momentu wyszło.
Czy to że padało i opony były mokre mogło mieć wpływ na wynik? W końcu nie miałem w tym momencie pełnej trakcji. :zdegustowany:



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-05-19, 12:14

andronik pisze:K... ja tu po nocach nie śpie, licze Niutony czy sie zgadzają a Ty se jaja robisz :rotfl: :rotfl:
Wygląda wszystko ok Nm też ok prawidłowa wartość w prawidłowym miejscu. Wnioskuję że auto jest Stockowe? Dziwie się tylko, że kręcili go aż do 7000 obrotów widać że po 6,500 zaczyna wariować i generalnie nie powinno się tego silnika kręcić ponad 6,500 tys obrotów.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-19, 12:17

moim zdaniem jest dlubniety program - powinien odciac przy 6200 - 6500.. Nie powino sei go wykrecac az do takich obrotów. Ale tak to super- ladnie idzie i gładko- wyniki tez bardzo dobre.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”