Predator ,Superchips itd

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2009-12-08, 23:11

W każdym bądź razie walczę. Ale muszę przyznać, że gang silnika ze stożkiem jest zajebisty. Kiedyś to sobie tak rozrywkowo jeździłem a teraz.......pedal to the metal.



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-12-09, 01:02

Kuba pisze:RedHornet - tak, to ja do Ciebie dzwoniłem. Po wlaniu Vpower racing 99+ spalanie stukowe ustało. Ale jak już wlałem zwykłą Pb95 z Shella to znowu stukówa wróciła. Z programatora wgrałem program na paliwo Street 93.
Street 93 to nasze 98 więc nie dziwne, że stukało na 95 a na 99 nie. Na 95 musisz mieć program street 91


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-09, 01:27

No i jak bys mial 93 RACE to nasza 100 oktan . :D



Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2009-12-09, 09:23

Sorry, czeski błąd, miałem napisać 91 street, nie wiem skąd mi się to 93 wzięło. Walczę dalej.



Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2009-12-20, 19:56

Czy ktoś ma może ten magiczny kabelek którym można podłączyć SCT do kompa? Oryginalny jest taki biały.......



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2009-12-20, 21:48

Kuba pisze:Czy ktoś ma może ten magiczny kabelek którym można podłączyć SCT do kompa? Oryginalny jest taki biały.......
Ja mam xcal2 ale wydaje mi się, że masz takie samo wyjście, a to jest zwykły kabel USB od drukarki.



Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2009-12-20, 22:10

No i dzięki, o to mi w podtekście chodziło. :D



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-12-21, 02:52

Kuba pisze:RedHornet - tak, to ja do Ciebie dzwoniłem. Po wlaniu Vpower racing 99+ spalanie stukowe ustało. Ale jak już wlałem zwykłą Pb95 z Shella to znowu stukówa wróciła. Z programatora wgrałem program na paliwo Street 93.
to ewidentnie wgrales program pod paliwo 98oktan 93US=98EU, 91US=95EU.

zawsze na programie 93, obojetnie czy street czy race bedzie stukal na paliwie 98.

street to program do codziennej jazdy, zazwyczaj bardziej econo, wiekszy moment na dole, przelaczanie biegow nie wyzylowane, race to juz wszystko na max.

odnosnie programow v-tech do mustanga, moze na koncu wiecej mocy maja, bo przeciagneli mape do ponad 6k rpm, ale z momentem to u nich slabiutko, max 310nm i to przy 4500rpm, jakies 46nm mniej od mojego lpga przy 2500rpm, przy 3600 na superchipsie w benzynie 344nm, na lpg przy 1800-2000 juz jest powzej 300nm... mozna porownac wykres z mojego superchipsa 91+perf na benz 98 i z v-techowego w dziale lpg w v8:

Superchips jest na pierwszym 214HP i 344nm (+ porownanie tego samego z lpg bez modyfikacji)

Drugi wykres, to ze strony v-techa dla v6 4.0 przed i po tuningu 310nm (4,5k) i 237hp
tylko przy jakims bardzo dziwnym piku pod koniec, przy tych samych rpm co u mnie max czyli w granicach 5k rpm tak samo jak superchips na benz, i na pewno mniej niz u mnie max na lpg.

trzeci to superchips 91+perf ale po tuningu lpg 220hp i 356nm w zasadzie od 2k rpm
z okolo 4hp wiecej niz vtech przy 5k rpm.

http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?p=29447#29447

tu mysle ze amerykanie maja duzo wieksze doswiadczenie do programow w swoich autach, dlatego zdecydowanie jakikolwiek zwykly programator amerykanski bedzie duzo lepszy niz tuning za ponad 2 tysiace w PL.



Awatar użytkownika
Filip
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2009-04-26, 23:05
Model: GT 2007 Convertible
Silnik: V8 4.6
Kolor: Niebieski

Post autor: Filip » 2010-04-02, 14:07

Bawił się ktoś tym programatorem:
http://www.allegro.pl/item984145884_for ... _40hp.html

?



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-04-02, 15:42

Odpuśc sobie, w USA nie ma najlepszej opini. Za podobne pieniadze kupisz sobie porzadny, nowy programator SCT/Diablo czy tam Superchipsa i nie bedziesz miał żadnych problemów. Osobiscie polecam SCT - aktualnie ma najlepsze wsparcie.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
6pol
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
Model: Mustang GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver

Post autor: 6pol » 2010-04-09, 00:51

Jakie macie wrażenia po wgraniu programu np z SCT na paliwo 98? Jak wpływa to na przyśpieszenie, czy dużo poprawia osiągi, czy ktoś może testował w porównaniu z seryjnym GT o ile długości na 400m lub o ile lepszy czas? Zastanawia mnie to bo usłyszałem od znajomego, że to nic nie da może 5hp :zdegustowany:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-04-09, 01:05

u mnie 4hp-6hp i z 10nm momentu. fabryka mowi 210HP, na pomiarze mam 214 i paliwie ultimate 98. troche lepiej faktycznie moment wypada. no ale nie mierzylem przed wgraniem programu niestety, wiec tak naprawde porownania nie ma. ze stozkiem mozna zyskac dodatkowe 5-7HP. ale czy to jest odczuwalna roznica... na pewno jest juz odczuwalna z podtlenkiem LPG gdzie 220HP i +11nm dodatkowo (ale nie tu temat na to).
w automacie za to tak zmienia parametry skrzyni ze DSG sie chowa, mustang w manualu rowniez.



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-04-09, 11:28

6pol pisze:Jakie macie wrażenia po wgraniu programu np z SCT na paliwo 98?
Wg mnie nie warto lać 98. Spokojnie możesz wrzucic program pod 95, nie ma większej różnicy - granica bledu, także znajomy dobrze Ci radził.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
6pol
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
Model: Mustang GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver

Post autor: 6pol » 2010-04-09, 11:46

A co da program pod paliwo 95 w porównaniu z tym co jest w serii? Skrzynie mam manualną więc ustawień w skrzyni nie zmieni, zastanawiam się czy w ogóle warto kupić SCT :cwaniak:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-04-09, 11:48

jak nie masz zamiaru robic wiekszych modyfikacji, to chyba nie warto. jak do stock + ew cai to superchipsa uzywanego albo z wyprzedazy za 100$ to jeszcze warto, z tym ze ten nie nadaje sie juz do wiekszych modyfikacji.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”