Olaf pisze:dobra, dawaj Pawellos z dziewczyną się ścignij - zobacz co ona wczoraj wyprawiała:




Pawellos: No race - No winners!
Olaf, muszę przyznać, że pod koniec dobrze Ci wychodził ten slalomik, który uskuteczniałeś na cargoOlaf pisze:Nawet ja ''się wziąłem'' i potrenowałem co by nie być (dużo) gorszym...
Na początku po prostu mi się nie chciało, szkoda mi zimówek i mówiłem że poscigam się jak będę miał letnie, a jak zrobiło się z tego wielkie halo, to nie będę dla zasady, żeby nie ulegać presji tłumu ;)paytoplay pisze:Pawellos, dawaj - jak nie z Olafem to chociaż z Agathą - ona ma manuala to będzie sprawiedliwie - nie podejrzewam żebyś wymiękał ale stawiasz podejrzany opór - albo może chcesz podgrzać atmosfere ;) - stawaj na kresce... przynajmniej będziesz miał spokój :]
Aaaaaaaaaaa, w końcu się wydałoPawellos pisze:BOJĘ SIĘ- czy teraz w końcu dacie mi spokój?;P
Muszę przyznać ze smutkiem, że siedziałam tylko obok kierowcy - wariata. Moje bączki nie zostały nagrane, ale może to i lepiejPawellos pisze:Co do "bączków"
Agatha, to w końcu Ty czy "na miejscu pasażera" ?:P
Jeśli Ty, to szacuneczek![]()
no to mozesz sie zdziwic,bo ja na zimowych oponach 235/50 r18 wykrecilem lepszy o 0,4s czas niz na letnich 255/45, jednak poki nie ma temperatur +30st to zimowka lepiej sie sprawuje, guma jest mieksza i bardziej sie poddaje, profil wyzszy,przez co opona nei jest taka sztywna i tak kola nie buksuja.. 0,4s roznicy to spokojnie 2jak nie 3dlugosci auta albo i wiecej.. w poscie "jakei opony na lato" michal@ pisal ze szreokie letnei kapcie o niskim profilu daja tylko dobre trzymanie na zakretach ale w starcie sa do d..y . dlatego jak na takie sprawdzanie sie to wlasnie albo na wysokich zimowkach albo typowych slikach lub semi slikach, ja caly czas takie szukam na tyl ale o profilu wyzszym niz 35Pawellos pisze:szkoda mi zimówek i mówiłem że poscigam się jak będę miał letnie