cargo

Wszystko związane z wyścigami, driftem itd. (sprzęt, taktyka, imprezy...)

Moderatorzy: alski, alski

Awatar użytkownika
frog
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2009-10-07, 15:06
Model: 2007
Silnik: V6 3.8
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: frog » 2010-04-05, 20:27

Olaf pisze:dobra, dawaj Pawellos z dziewczyną się ścignij - zobacz co ona wczoraj wyprawiała:

:D :D :D :padam: hahahahahah


Pawellos: No race - No winners!


... im szybciej jadę Tym widzę wyraźniej!

Awatar użytkownika
Agatha
Posty: 1
Rejestracja: 2009-05-27, 02:22
Model: GT 2005 Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: szarobury ;)

Post autor: Agatha » 2010-04-06, 03:22

Nie wiedziałam, że tak dobrze mi idzie to driftowanie... na miejscu pasażera, hahahahahahahaha :D



Awatar użytkownika
frog
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2009-10-07, 15:06
Model: 2007
Silnik: V6 3.8
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: frog » 2010-04-06, 10:40

Fajne zdjęcie z cargo...

Głownie chodzi o mustangi w tle. Pierwszy plan nie ważny :P

Obrazek


... im szybciej jadę Tym widzę wyraźniej!

Awatar użytkownika
Agatha
Posty: 1
Rejestracja: 2009-05-27, 02:22
Model: GT 2005 Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: szarobury ;)

Post autor: Agatha » 2010-04-06, 11:09

Ojej, co to za fajna laska się tu wypina? Hihihihihi :D Oj Frogu, nie dajesz spokoju tym dziewczynom na cargo...



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-04-06, 14:18

Jej, skądś poznaję ten piękny tyłeczek! (Frogu: to NIE do Ciebie) :D

Zdjęcie czad!.

A z Agatą na Cargo jest wesoło: jak podjeżdza, to małolaty z cieniasów robią ''śmichy-chichy'' że ''może niunia by ich podwiozła'' etc. Ja podpowiadam: "morda w kubeł, bo jak panna cię weźmie na maskę to będziesz piszczał...". Potem zobaczyli jak Agata robi Hołki i szczena im opadła :]

Nawet ja ''się wziąłem'' i potrenowałem co by nie być (dużo) gorszym...



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-04-06, 14:41

frog pisze:Fajne zdjęcie z cargo...
Dem jeans :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Agatha
Posty: 1
Rejestracja: 2009-05-27, 02:22
Model: GT 2005 Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: szarobury ;)

Post autor: Agatha » 2010-04-06, 16:43

Olaf pisze:Nawet ja ''się wziąłem'' i potrenowałem co by nie być (dużo) gorszym...
Olaf, muszę przyznać, że pod koniec dobrze Ci wychodził ten slalomik, który uskuteczniałeś na cargo :D No i do tego Ty masz automat, więc było Ci trudniej :]

Ja to muszę trochę potrenować i polatać bokiem :rotfl: I tak niedługo mam opony do wymiany ;)



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2010-04-06, 18:12

wariaty normalnie ;pp
paytoplay pisze:Pawellos, dawaj - jak nie z Olafem to chociaż z Agathą - ona ma manuala to będzie sprawiedliwie - nie podejrzewam żebyś wymiękał ale stawiasz podejrzany opór - albo może chcesz podgrzać atmosfere ;) - stawaj na kresce... przynajmniej będziesz miał spokój :]
Na początku po prostu mi się nie chciało, szkoda mi zimówek i mówiłem że poscigam się jak będę miał letnie, a jak zrobiło się z tego wielkie halo, to nie będę dla zasady, żeby nie ulegać presji tłumu ;)

Co do "bączków"
Agatha, to w końcu Ty czy "na miejscu pasażera" ?:P
Jeśli Ty, to szacuneczek ;)

Co do ścigania, nie chce mi się już wypowiadać i to ostatnia moja wypowiedź

BOJĘ SIĘ :D - czy teraz w końcu dacie mi spokój?;P



Awatar użytkownika
Agatha
Posty: 1
Rejestracja: 2009-05-27, 02:22
Model: GT 2005 Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: szarobury ;)

Post autor: Agatha » 2010-04-06, 18:50

Pawellos pisze:BOJĘ SIĘ :D - czy teraz w końcu dacie mi spokój?;P
Aaaaaaaaaaa, w końcu się wydało :D Pawellos, ale ja grzeczna dziewczynka jestem... :P Ja nie gryzę, no może czasami :P
Pawellos pisze:Co do "bączków"
Agatha, to w końcu Ty czy "na miejscu pasażera" ?:P
Jeśli Ty, to szacuneczek ;)
Muszę przyznać ze smutkiem, że siedziałam tylko obok kierowcy - wariata. Moje bączki nie zostały nagrane, ale może to i lepiej :rotfl:
Szacunek należy się dla Froga :)


"Wyobraźnia jest wszystkim. Stanowi zapowiedź nadchodzących atrakcji życia..."

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2010-04-06, 19:23

forg już dostał wcześniej, starczy mu ;p



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2010-04-08, 07:23

Pawellos, weź no no chłopie poćwicz dla pewności a potem jedź tam na to zapiździałe cargo i skop wszystkim dupę :] trzymam kciuki :ok: auta szkoda fakt ale banan na twarzy murowany :)


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-08, 10:08

Pawellos pisze:szkoda mi zimówek i mówiłem że poscigam się jak będę miał letnie
no to mozesz sie zdziwic,bo ja na zimowych oponach 235/50 r18 wykrecilem lepszy o 0,4s czas niz na letnich 255/45, jednak poki nie ma temperatur +30st to zimowka lepiej sie sprawuje, guma jest mieksza i bardziej sie poddaje, profil wyzszy,przez co opona nei jest taka sztywna i tak kola nie buksuja.. 0,4s roznicy to spokojnie 2jak nie 3dlugosci auta albo i wiecej.. w poscie "jakei opony na lato" michal@ pisal ze szreokie letnei kapcie o niskim profilu daja tylko dobre trzymanie na zakretach ale w starcie sa do d..y . dlatego jak na takie sprawdzanie sie to wlasnie albo na wysokich zimowkach albo typowych slikach lub semi slikach, ja caly czas takie szukam na tyl ale o profilu wyzszym niz 35


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2010-04-08, 11:53

wydaje mi się że start będzie lepszy na zimówikach, ale później już będą większe opory tyczenia.

Nie zmienia faktu, że mi ich szkoda, gdyż jeden start zużyje je tak, jak letnie z 5 startów.

A moim zdaniem w Twoim wyniku, większą rożnicę robi 235 vs 255, niż to czy letnia czy zimowa.

Thomasa auto mimo stożka i chipa (w teori miał 30hp więcej), na oponach ~300 dostawał mega bęcki od stocka na 235, w obu przypadkach letnie.



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-04-08, 13:04

jej, te ''mega bęcki" to ode mnie dostał, muszę się pochwalić :rotfl:

Nie tam, teraz o godz. 21:00 to temp. jest +7 st. C. - więc to dopiero granica między zimowymi a letnimi, na pweno się aż tak bardzo zimówki nie zużywają, bez przesady...

A swoją drogą to niesamowite, że aż takie są różnice w czasach w zależnosci od szerokości gum... może ktoś ma jakieś fachowe wyliczenia? (chętnie bym zobaczył testy etc.). Z drugiej strony jak teraz się ślizgają 235 przy starcie to pewnie 345 byłyby lepsze...?

Koral, no rzeczywiście profil 35 to na polskich dziurach trzeęsie niemiłosiernie..



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2010-04-08, 13:42

Olaf pisze:Z drugiej strony jak teraz się ślizgają 235 przy starcie to pewnie 345 byłyby lepsze...?
Przy starcie tak, później już nie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Tor”