Jakie Opony na Lato..
Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU
- PMN
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: performance white/blue
Wetnę się w wątek.
Osobiście bardzo polecam Toyo R888. Gdyby nie fakt, że nie robią ich w moim rozmiarze, napewno bym się zdecydował. Jeździłem M5 E60 na Pilot Sportach - czasy na poziomie 12.8-12.9
Po zmianie na R888 w tym samym rozmiarze wychodziło ca.12.4 (!!)
Ostatni sezon przejeździłem na Nitto NT555R - świetne opony. Naprawdę dobrze kleją i mają sporo bieżnika. Sądziłem, że przy moim stylu jazdy (+burnouty) wystarczą na góra dwa miesiące. Wystarczyły na sezon... No i są w większych rozmiarach.
Oba przypadki testowałem na suchej nawierzchni, więc nie wypowiem się jak na wodzie. Napewno trzeba uważać, choćby z racji poziomu wypełnienia opony.
Pzdr,
Osobiście bardzo polecam Toyo R888. Gdyby nie fakt, że nie robią ich w moim rozmiarze, napewno bym się zdecydował. Jeździłem M5 E60 na Pilot Sportach - czasy na poziomie 12.8-12.9
Po zmianie na R888 w tym samym rozmiarze wychodziło ca.12.4 (!!)
Ostatni sezon przejeździłem na Nitto NT555R - świetne opony. Naprawdę dobrze kleją i mają sporo bieżnika. Sądziłem, że przy moim stylu jazdy (+burnouty) wystarczą na góra dwa miesiące. Wystarczyły na sezon... No i są w większych rozmiarach.
Oba przypadki testowałem na suchej nawierzchni, więc nie wypowiem się jak na wodzie. Napewno trzeba uważać, choćby z racji poziomu wypełnienia opony.
Pzdr,
2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s
2010r M3 Turbo - 10.2s
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
PMN te kapcie Nitto mają DOT USA o ile sie nie myle, czyli u nas są traktowane tak samo jak opony dragowe na zawodach.Tak myślę
M5 E60 w serii sporo zrobiło w kraju 12.8-12.9, na zwykłych oponach, ale o 12.4 nie słyszałem
wydaje mi się,że auto w rodzaju mustang jest na tyle brutalnym samochodem z nadmiarem momentu przy niskich obrotach co raczej z opona taką jak Toyo r888 nie pozwoli na uzyskanie satysfakcjonujących wyników na 1/4 przewaga opon do tego stworzonych typu M/T jest bezdyskusyjna.
Przecież w kraju nie udało się jeszcze nawet uzyskać nikomu seryjnym GT500 czasu jaki podaje producent,ciekawy jestem co będzie w tym sezonie mam nadziej,że szybko sie to zmieni i posypią sie 12-stki i 11-stki

M5 E60 w serii sporo zrobiło w kraju 12.8-12.9, na zwykłych oponach, ale o 12.4 nie słyszałem

wydaje mi się,że auto w rodzaju mustang jest na tyle brutalnym samochodem z nadmiarem momentu przy niskich obrotach co raczej z opona taką jak Toyo r888 nie pozwoli na uzyskanie satysfakcjonujących wyników na 1/4 przewaga opon do tego stworzonych typu M/T jest bezdyskusyjna.
Przecież w kraju nie udało się jeszcze nawet uzyskać nikomu seryjnym GT500 czasu jaki podaje producent,ciekawy jestem co będzie w tym sezonie mam nadziej,że szybko sie to zmieni i posypią sie 12-stki i 11-stki

13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no ja juz sie zdecydowalem na te M/T street takei jak wyzej na zdjeciu te redhorneta
oczywisci emialem spory dylemat bo toyo r888 jezdzilbym caly sezeon letni z doskonala przyczepnoscia,koszt za 18" r888 275/40 to 1100zl/szt, jednak te MT redhorneta mysle ze sa sporo lepsze i dlatego sie na takie zdecydowalem.. a jesli chodzi o opony radialne to juz mysle ze te MT jak ma alustar sa porownywalne z toyo r888,takze jesli mialbym kupowac opony na codzien i na tor na pewno kupilbym te r888.. jednak nie bede sie juz kosztowal dodatkowo, na cwiartke bede mial te kola M/T a na codzien mysle o tych http://www.allegro.pl/item904089736_265 ... owosc.html tylko z profilem na 40, maja doosyc dobra opinie,w zasadzie zblizona do tych toyo,troszke lepsze beda na deszcz i na codzien mi wystarcza w zupelnosci..
chociaz do wiosny jeszcze troche i jesli znajde uzywane r88 to na pewno je kupie, na nowe nie chcve sie kosztowac,chyba ze dostane do tysiaca za sztuke

chociaz do wiosny jeszcze troche i jesli znajde uzywane r88 to na pewno je kupie, na nowe nie chcve sie kosztowac,chyba ze dostane do tysiaca za sztuke
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
a to jego spytaj, ja kupilem takie jak jego ale nie od niegocelibad pisze:Ale co ? Red Hornet chce sprzedać swoje ?koral pisze:no ja juz sie zdecydowalem na te M/T street takei jak wyzej na zdjeciu te redhorneta, jednak te MT redhorneta mysle ze sa sporo lepsze i dlatego sie na takie zdecydowalem..


Do sprzedania mam dwie 17 jak na zdjęciu wyżej tyle że z oponami jeszcze fabrycznymi Pirelli.
400zł szt jakby kogoś interesowało - slicki pasują na nie idealnie - i te ze slikami zostają u mnie.
Muszę się zebrać i wystawić parę gratów do działu sprzedam może się komuś coś przyda?
400zł szt jakby kogoś interesowało - slicki pasują na nie idealnie - i te ze slikami zostają u mnie.
Muszę się zebrać i wystawić parę gratów do działu sprzedam może się komuś coś przyda?
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Dzis piekna pogoda.
Mialem mozliwosc zalozenia opon pokazanych wyzej "MICKEY THOMPSON".
Ze jest sucho to najprosciej zobaczyc roznice na prostej.
I bylem pod wrazeniem . Opony trzymaja sie trzymac autko w ryzach , znakomicie odpychaja ( oczywiscie nie jest tak ze nie zerwiesz przyczepnosci ale napewno duzo trudniej )
WYNIK NA NORMALNYCH OPONACH ( 285/30/20 )
- 13,01 s ( sam )
WYNIK NA MICKEY THOMPSON ( 305/35/15 )
- 12,46 s z kolega bez spinki i rozgrzewania ..
Jak by ktos Kupowal nowe oponki to wg mnie i napewno tak bede robil ze bede zamawial takich firm jak NITTO, MICKEY THOMPSON ITD.. z USA.
Wiadomo ktos powie ze to opony na tor. I tak i nie. A ze nie jezdze jak jest mokro , albo jak jest - to powoli, wiec smialo je polecam.
Kurde no to juz jak zedre Yokohamy i Dunlopy to kolejny zakup to NITTO.. Tak jak mowia , OGROMNA ROZNICA..
http://www.nittotire.com
Mialem mozliwosc zalozenia opon pokazanych wyzej "MICKEY THOMPSON".
Ze jest sucho to najprosciej zobaczyc roznice na prostej.
I bylem pod wrazeniem . Opony trzymaja sie trzymac autko w ryzach , znakomicie odpychaja ( oczywiscie nie jest tak ze nie zerwiesz przyczepnosci ale napewno duzo trudniej )
WYNIK NA NORMALNYCH OPONACH ( 285/30/20 )
- 13,01 s ( sam )
WYNIK NA MICKEY THOMPSON ( 305/35/15 )
- 12,46 s z kolega bez spinki i rozgrzewania ..
Jak by ktos Kupowal nowe oponki to wg mnie i napewno tak bede robil ze bede zamawial takich firm jak NITTO, MICKEY THOMPSON ITD.. z USA.
Wiadomo ktos powie ze to opony na tor. I tak i nie. A ze nie jezdze jak jest mokro , albo jak jest - to powoli, wiec smialo je polecam.
Kurde no to juz jak zedre Yokohamy i Dunlopy to kolejny zakup to NITTO.. Tak jak mowia , OGROMNA ROZNICA..
http://www.nittotire.com
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
Amerykański muscle car i amerykańska opona ...tak powinno być
a do europejskich popierdułek europejskie opony
12.46 to super wynik
sam stoje właśnie przed meska decyzją,czy brać ładne używane 19 calowe chromowane koła, czy nowe 15 calowe opony Mickey thompson (Dragowe kapcie z bieżnikiem na codzień dla hardcorowców )
wygląd czy trakcja
trakcja czy wygląd
wygląd czy takcja 


12.46 to super wynik

sam stoje właśnie przed meska decyzją,czy brać ładne używane 19 calowe chromowane koła, czy nowe 15 calowe opony Mickey thompson (Dragowe kapcie z bieżnikiem na codzień dla hardcorowców )

wygląd czy trakcja



13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
michal@, ja mam wlasnie teraz ten sam problem - jak bedziemy sie gdzies spotykac to wypada wziasc ladne popierdulki ( sliskie lanse ), a chcialby czlowiek poganiac na bobrych oponkach ale miejsca brak w samochodzie... Ale napewno juz nastepne beda Nitto bo Mickei Thompson to hardcore..
PS. michal@, Napisze jak przyjade z Uleza 11.04 . Tam mamy wynajety tor i pomiar .. Zagrzeje kapcie i spuszcze na 0,6 bara . Marze poniżej 12 zejsc
PS. michal@, Napisze jak przyjade z Uleza 11.04 . Tam mamy wynajety tor i pomiar .. Zagrzeje kapcie i spuszcze na 0,6 bara . Marze poniżej 12 zejsc

- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
myślę,że jak na pierwsza imprezę sezonu będzie niskie 12 to będzie super wynik....przynajmniej bedziesz miał po co jeżdzić na następne temu podobne zawody dla walki o jedenastkę 
próbowałeś już jechać z tak niskim ciśnieniem 0,6 na tych M/T? zrób test na ulicy zaznaczając wcześniej np. kredą oponę i felge krechą, u mnie przy tak niskim ciśnieniu raz M/T zrobiła pół obrotu na feldze przesunięcia
przy 0,9 do 1,1 nie robiło tak
przy typowo dragowych kapciach nituje sie opony do felgi i dętki daje pod spód ![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)

próbowałeś już jechać z tak niskim ciśnieniem 0,6 na tych M/T? zrób test na ulicy zaznaczając wcześniej np. kredą oponę i felge krechą, u mnie przy tak niskim ciśnieniu raz M/T zrobiła pół obrotu na feldze przesunięcia

przy 0,9 do 1,1 nie robiło tak

![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
O rany ja tylko teorie znam - costy nigdy nie jechalem na 0,6 bara. Dzis mialem 2,0 bary i myslalem ze to juz malo . Zreszta na ulicy jestem troche spiety i oczy mam naokolo glowy.
A pojechalem dziś zwazyc autko, bo byla waga dosc dokladna i wyszlo ze mna 1820 kg . Troche duzo - ale co zrobic. teraz G-tech fajnie dziala ..
A pojechalem dziś zwazyc autko, bo byla waga dosc dokladna i wyszlo ze mna 1820 kg . Troche duzo - ale co zrobic. teraz G-tech fajnie dziala ..
Jakby ktos chcial sprawic soebie frajde jezdzac po torach bez zobowiazan to mozna sledzic posty i info tutaj.
http://www.racingforum.pl/index.php?s=5 ... owforum=62
Sa tu podawane imprezy w Polsce jak i za granicami.
http://www.racingforum.pl/index.php?s=5 ... owforum=62
Sa tu podawane imprezy w Polsce jak i za granicami.
Karol nawet jak pośledzisz terminy to jest tyle zawodów na 1/4 ze chyba auto może nie wytrzymać . Zobacz jest nawet pare imprez w Kamieniu Slaskim itd.. ( czyli kolo ciebie niedaleko).koral pisze:ja oczywiscie za pozno sie obudzilemno ale pewnie i tak przyczepili by sie moich opon M/T , Twoje sa radialne i moze nie zwroca na nie uwagi
Nie bierz tak powaznie to ze masz Dragowe Oponki - Przy takiej masie autka nawet nikt o to nie zapyta .. Zapisuj sie smialo jesli tylko bedziesz mial ochote .
Chyba ze chcesz walczyc o najwyzsze trofea..
Zobacz twoje tu i jak oznaczone ..
http://www.mickeythompsontires.com/stri ... m=ETStreet

ET Street
A tu te co kupilem
http://www.mickeythompsontires.com/stri ... etRadialII

ET Street Radial II
Chyba duzej roznicy nie ma ..
Jak bys mial
ET Drag lub ET Drag Radial lub ET Drag Sport Compact to wtedy .. a tak to smialo ..
http://www.mickeythompsontires.com/stri ... tem=ETDrag

- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no niby mamy STREET ale niektorym ciezko bedzie wytlumaczyc ze to nie dragowe oponki
ale mam to gdzies-ja swoje sprawdze dopiero w Poznaniu,wczesniej raczej nie dam rady,nawet jak w rykach byloby wolne miejsce.. zreszta czekam na nowy pasek klinowy 108" z mustangtrading bo poprzedni mi spadl jak palilem gume w sobote(zalozylem specjalnie stare opony na tyl) i ten pasek teraz mnie martwi.. tzn nie wiem czy ten pasek z mustangtrading jest rzeczywiscie z kanady ,bo w stosunku do oryginalnego Saleena ma minimalnie plytsze rowki,moze to powodowac ze rolki bardziej go naciskaja i nacinaja
jutro jak mi przyjdzie to zmierze dokladnie mikrometrem i sie upewnie.. jesli jest ok tzn ze tak jak mi kiedys redhornet mowil fabryczny napinacz jest do bani i bede musial pomyslec o jego wymianie na mocniejszy,fabryczny podejrzewam ze nie ma prawa sie wykrzywic ale wystarczy ze na lozysku dostal luz i przy duzych obrotach moze chodzic na boki i zrzucac pasek
to tlumaczyloby dwukrotne zrzucenie paska,najpierw oryginalnego 109"w tamtym roku a teraz tego 108" pod mniejsza rolke..
bynajmniej taki pasek mozna kupic juz za 80zł i jesli mialbym go nawet zmieniac co 2mies to nie jest to duzy koszt-ale wole dociec przyczyne tego spadania,niz ryzykowac ze mi moze spasc przy nastepnym paleniu gumy(przy stalym napieciu i probach na cwiartke nie spadal,takze na razie chyba zrezygnuje z palenia gumy bo wtedy wlasnei obroty gwaltownie ida w gore i za chwile nagle spadaja)
jutro posprawdzam luzy na napinaczu i wszystkich rolkach i postawie diagnoze ;)no i porownam jeszcze raz stary pasek saleena z tym z mustangtrading.. kumpel leci w niedziele do stanow na kilka dni na mistrzostwa swiata w ciezarach to moze moglby mi taki pasek oryginalny saleena 108" przywiesc,zawsze oryginal to oryginal..



bynajmniej taki pasek mozna kupic juz za 80zł i jesli mialbym go nawet zmieniac co 2mies to nie jest to duzy koszt-ale wole dociec przyczyne tego spadania,niz ryzykowac ze mi moze spasc przy nastepnym paleniu gumy(przy stalym napieciu i probach na cwiartke nie spadal,takze na razie chyba zrezygnuje z palenia gumy bo wtedy wlasnei obroty gwaltownie ida w gore i za chwile nagle spadaja)
jutro posprawdzam luzy na napinaczu i wszystkich rolkach i postawie diagnoze ;)no i porownam jeszcze raz stary pasek saleena z tym z mustangtrading.. kumpel leci w niedziele do stanow na kilka dni na mistrzostwa swiata w ciezarach to moze moglby mi taki pasek oryginalny saleena 108" przywiesc,zawsze oryginal to oryginal..
Ostatnio zmieniony 2010-03-25, 00:42 przez Koral, łącznie zmieniany 1 raz.