Jakie felgi do mustanga - 17 lub 18`

Dobór odpowiednich gum i felg Dyskusje, opinie, testy.

Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2449
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-03-15, 00:36

Obrazek

felga 10' opona 285/35 18 pod mustanga

widzisz ja ładnie boki się wykładają a jak założysz oponę szerszą na wąską fele to będzie wystawać



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-03-15, 00:46

no wygląda rewelacyjnie ale ja mam teraz 225 i dużo szerszych nie potrzebuję to moja V6 w ogóle już przestanie przyspieszać :D przemyślę sprawę jeszcze


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-03-15, 00:50

245 wejdzie i wygląda według mnie dobrze a szerszych naprawdę nie potrzebuję...

http://cgi.ebay.de/Sommerraeder-Ronal-R ... 4835b63a71


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-03-15, 08:51

Na felgę 8" cali opona 235 to zalecana i za razem najlepiej pasująca szerokość kapcia,jeśli chodzi o oponę 245 założysz bez problemu i będzie to wyglądać dobrze,za razem opona lekko rozłożona na feldze chroni jej rant (dziury w drodze i inne takie tam)każdy kapeć poniżej 225 na 8" bedzie rozciągnięty co ani nie wygląda ani nie jest bezpieczne

według mnie jeżeli nie chcesz montować jakichś "walców" na felgi to 8" jest idealnym wyborem szersze felgi są sporo cięższe co niepotrzebnie by Ci tylko nadwyrężało elementy zawieszenia


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-03-15, 19:15

Jeszcze jedno pytanko jaką średnicę powinien mieć otwór centrujący w mustangu?
Oto co napisali mi z RONAL`a
w tym przypadku 18" przejscie jest z 82,0


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-03-15, 20:45

pudel pisze:Jeszcze jedno pytanko jaką średnicę powinien mieć otwór centrujący w mustangu?
Oto co napisali mi z RONAL`a
w tym przypadku 18" przejscie jest z 82,0
jak dobrze pamietam 72,4 mm



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-03-15, 20:54

10mm różnicy :orany: czy to przejdzie?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-03-15, 20:57

pudel pisze:10mm różnicy :orany: czy to przejdzie?
costy - gdzies wczesniej byl podana srednica centrujaca.
Tu nie moze byc wiecej niz 0,2 mm różnicy, bo wtedy masz bicie..
Musi być felga z pierścieniem centrującym pod mustanga czyli ?? 72,4mm ??
Ostatnio zmieniony 2010-03-15, 20:59 przez AluStar, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-03-15, 20:58

a nie ma dystansów z przejściem??


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-03-15, 21:02

pudel pisze:a nie ma dystansów z przejściem??
sa ale poco ci dystanse jak jestes na kupnie felg . Dystanse sa drogie.. Mustang musi miec dystanse ze szpilkami.. Poswiec troche czasu i poczytaj tu ..

viewtopic.php?t=447&postdays=0&postorder=asc&highlight=dystanse&start=15

70,4 mm srednica centrujaca.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-03-15, 21:03

AluStar pisze:
pudel pisze:10mm różnicy :orany: czy to przejdzie?
costy - gdzies wczesniej byl podana srednica centrujaca.
Tu nie moze byc wiecej niz 0,2 mm różnicy, bo wtedy masz bicie..
Musi być felga z pierścieniem centrującym pod mustanga czyli ?? 72,4mm ??
jeszcze raz się wczytałem. Czyli takie pierścienie centrujące można dostać , czy tylko można je dostać dla różnicy 0,2mm?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-03-15, 21:05

tak mozna :
czyli tak kazda felga ma jakis otwor centrujacy. Ale wiadomo kazda marka ma swoje centrowanie : my 70,4mm : wiec musimy taki krazek miec pod ta felge. U nas takie pierscieniei kosztuja okolo 40-50 zl /kpl . Z nimi niema problemu.

Obrazek



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-03-15, 21:07

Dzięki wielkie jednak co fachowiec to fachowiec :padam: :padam: :padam:

:padam: Czyli w taką właśnie felgę się zaopatrzę :D znaczy sztuk 4 :padam:


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
lowrider
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
Model: FORD MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny
Kontakt:

Post autor: lowrider » 2010-03-17, 19:28

do swoich felgi dostałem pierścienie 71,5, założyłem z felgą i okazuje sie, że są lekko luźne, to oznacza że potrzebne są 70,5 czy 72,5 bo juz sie pogubiłem...???



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-03-17, 19:30

70,2-70,4 mm srednica centrujaca.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i Opony”