immobiliser w mustangu 2005

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

immobiliser w mustangu 2005

Post autor: Koral » 2010-01-15, 22:03

wiecie moze jak obejsc immobiliser w naszych konikach? bo zastanawiam sie nad jednym bajerem,odpalaniem z pilota,wprawdzie zbednym, zwlaszcza ze mustangiem jezdzi sie sezonowo i nie potrzeba go grzac zanim sie do niego wyjdzie, no ale jakby to nie bylo trudne to moze zalozylbym sobie takie cosik-mialem juz to wczesniej,polecam tylko w automatach ;)
w firebirdzie immobiliser jest np b.prosty bo to tylko taki oporniczek w kluczyku, wystarczy go zmierzyc a potem taki sam albo nawet ten z kluczyka wlutowac w przewod od immobilisera-oczywiscie nie znajac opornosci ciezko byloby np potencjometrem to zmierzyc ze wzgledu na duza rozpietosc Ω w kazdym modelu,bynajmniej troszke by to zajeło ;)

takze jesli ominiecie immobilisera w naszych konikach nie jest ciezkie to moze skusilbym się na zalozenie odpalania z pilota, jak będe mial chwile to podjade do znajomego który zajmuje sie alarmami, no ale moze ktos z Was wie cos na ten temat :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-01-16, 12:48

jak to w opcji? tzn ford zaklada taki bajer?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2010-01-16, 14:48

Tak. Ford taki bajer zakłada i nie trzeba obchodzić chyba immobilisera. :) W automatach oczywiście.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-01-16, 15:24

Hans pisze:Tak. Ford taki bajer zakłada i nie trzeba obchodzić chyba immobilisera. :) W automatach oczywiście.
no ale teraz zeby odpalic potrzebny jest kluczyk z immobiliserem-watpie zeby mustang odpalil na "dorobionym: kluczyku bez immobilisera ?bo takie odpalanie z pilota jest dokladnie takie jak odpalanie z dorobionego kluczyka bez immobilisera..

no jesli oferuja,to moze podajcie jakis link?:)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-01-16, 15:43

kluczyk pasujący można dorobić w każdym centrum handlowym, koszt ok. 150 zł (całość, kluczyk + programowanie). działa normalnie. wiem z autopsji.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-01-16, 16:09

kaes pisze:kluczyk pasujący można dorobić w każdym centrum handlowym, koszt ok. 150 zł (całość, kluczyk + programowanie). działa normalnie. wiem z autopsji.
A da się dorobić jakiś inny kluczyk niż fordowski? Bo ten standardowy to jest po prostu żałosny, jak od jakiegos seicento albo gorzej - jak takie coś, co do gazet dokładają do konkursów typu wygraj 207... Przynajmniej ja taki mam :)
Raz próbowałem dorobić , to mi wlasnie w centrum handlowym gość powiedział, ze on tego nie da rady zrobic i ze w fordzie to mi zrobia ale za ok 500-600... No to zrezygnowałem bo aż tak mi nie zależy :]

Ale jeśli np, za 150 można by było dorobić kluczyk w jakiejs fajniejszej obudowie i z guzikami, żeby tego pilota całego tez nie trzbabylo nosic, bo to tez troche padaka jest jak z lat 80tych...

W kazdym razie dzieki za info :)


Bart

zek
Młodszy Forumowicz
Posty: 41
Rejestracja: 2009-12-27, 00:17
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny

Post autor: zek » 2010-01-16, 16:22

W moim 2007 immobiliser jezt zmienny dynamicznie (tak mi powiedziano), i na tą chwilę po kilku próbach mam problem z zakodowaniem nowego kluczyka



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-01-16, 18:25

paytoplay pisze:Raz próbowałem dorobić , to mi wlasnie w centrum handlowym gość powiedział, ze on tego nie da rady zrobic i ze w fordzie to mi zrobia ale za ok 500-600... No to zrezygnowałem bo aż tak mi nie zależy
My byliśmy w fordzie i gościu nas wyśmiał, nie mają połączenia z bazą amerykańskich fordów żeby zaprogramować odpowiednio kluczyk (przynajmniej tak było rok temu w Krk). A w Carrefour mieli połączenie z bazą amerykańskich fordów :D gościu się nawet chwalił że ma zaktualizowaną do najnowszej wersji :D


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-01-16, 21:23

kaes, a jaki masz kluczyk? Zrobiłeś może tak, żeby uniknąć noszenia tego pilocika? Czy to już jest jakaś bardziej skomplikowana operacja? Bo ja to po prostu nie mogę patrzeć na ten mój kluczyk :) Jak mi gość sprzedawał ten samochód i dawał kluczyki to myślałem, że sie pomylił, albo, że to jakieś dorabiane badziewie, ale okazało się, że to standardowy :]


Bart

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-01-16, 21:42

ja mam standardowy, nic z nim nie ruszałem ani nie zmieniałem.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Post autor: Mały1973 » 2010-01-16, 22:46

Little Pony pisze:Dobre fury, jak Charger maja takie cos w standardzie ;D
Ja w Ramie też mam, kluczyk,pilota, immobiliser i zdalne odpalanie w jednym :]


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-01-16, 22:47

paytoplay pisze:
kaes pisze:kluczyk pasujący można dorobić w każdym centrum handlowym, koszt ok. 150 zł (całość, kluczyk + programowanie). działa normalnie. wiem z autopsji.
A da się dorobić jakiś inny kluczyk niż fordowski? Bo ten standardowy to jest po prostu żałosny, jak od jakiegos seicento albo gorzej - jak takie coś, co do gazet dokładają do konkursów typu wygraj 207... Przynajmniej ja taki mam :)
Raz próbowałem dorobić , to mi wlasnie w centrum handlowym gość powiedział, ze on tego nie da rady zrobic i ze w fordzie to mi zrobia ale za ok 500-600... No to zrezygnowałem bo aż tak mi nie zależy :]

Ale jeśli np, za 150 można by było dorobić kluczyk w jakiejs fajniejszej obudowie i z guzikami, żeby tego pilota całego tez nie trzbabylo nosic, bo to tez troche padaka jest jak z lat 80tych...

W kazdym razie dzieki za info :)
Może coś takiego szukacie?

http://cgi.ebay.nl/FUNKFERNBEDIENUNG-FO ... 53df0d021e


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

Post autor: tomec » 2010-01-16, 23:39




paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-01-17, 00:50

no tak, mi właśnie o coś takiego chodzi - generalnie to chciałbym mieć guziki w kluczyku i jeszcze jakby się składał żeby nie połamać to byłoby bombowo bo ja zawsze wszystko w tylnej kieszeni noszę :]
W przyszłym miesiącu postaram się za czymś takim rozejrzeć to dam znać jak zanabędę i powiem jak wrażenia :]


Bart

Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1321
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2010-01-17, 03:34

pudel pisze:
Może coś takiego szukacie?

http://cgi.ebay.nl/FUNKFERNBEDIENUNG-FO ... 53df0d021e
tam w opisie jest Mustang do 96, choć kluczyk ładny.

Ten drugi składany jak w Skodzie. Piękny nie jest, ale kompaktowy i kieszeni nie podziurawi.
http://cgi.ebay.com/ebaym...=item3a54deebf8

Jeśli chodzi o programowanie samodzielne, to chyba instrukcja to opisuje. Trzeba tylko mieć jeden oryginalny. Zarówno do zaprogramowania kluczyka, jak i pilota.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”