czy da sie zdjac ogranicznik predkosci ??
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Panowie - dywagacje na temat wyższości innych samochodów nad Mustangiem, nie mają celu, ponieważ znawcy i miłośnicy tej marki - kochają tą furę za to, co sobą prezentuje, za kult, za logo, za dzwięk..... i oczywiście za to w jaki sposób jesteś postrzegany jako kierowca stanga --> inaczej niż tysiące "standardowych" furek lub wypasów w stylu BMW.
			
									
									... poszły konie po betonie...
						- Darenty
 - Forumowicz
 - Posty: 488
 - Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
 - Model: S197 GT
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: Satin Silver Metallic
 - Lokalizacja:: Przemyśl
 
Dziś pofatygoawałem się  bo przypomniałem sobie, że ktoś tu miał problemy ze znalezieniem tego bajeru więc proszę 
 
Zdejmowanie ogranicznika prędkości przy pomocy tunera Diablosport Predator
czyli zrób to sam
Podpinamy tuner, po chwili pojawia się menu główne,
1) wchodzimy w Performance Tune
2) wybieramy tune do modyfikacji odpowiednio ten który mamy wgrany, w moim przypadku było to K&N FIPK Kit
3) wyskakuje informacja o tune, dajemy "Choose"
4) -> Modify Tune
5) tu wyskakuje ostrzeżenie o tym że jak po modyfikacji coś pójdzie nie tak to sami jesteśmy sobie winni
  Dajemy naturalnie "Agree"
6) -> Modify Parameters
7) z całkiem sporej listy ustawień wybieramy "Rev & Speed Limits"
8) dalej "Speed Limiter"
9) ->Off
 
Po zmianie walimy wstecz po kolejnych menu's przyciskiem "ESC" aż wyskoczy nami komunikat "Install Tune now?" dajemy "Yes" i czekamy aż się zainstaluje
Enjoy
			
									
									Zdejmowanie ogranicznika prędkości przy pomocy tunera Diablosport Predator
czyli zrób to sam
Podpinamy tuner, po chwili pojawia się menu główne,
1) wchodzimy w Performance Tune
2) wybieramy tune do modyfikacji odpowiednio ten który mamy wgrany, w moim przypadku było to K&N FIPK Kit
3) wyskakuje informacja o tune, dajemy "Choose"
4) -> Modify Tune
5) tu wyskakuje ostrzeżenie o tym że jak po modyfikacji coś pójdzie nie tak to sami jesteśmy sobie winni
6) -> Modify Parameters
7) z całkiem sporej listy ustawień wybieramy "Rev & Speed Limits"
8) dalej "Speed Limiter"
9) ->Off
Po zmianie walimy wstecz po kolejnych menu's przyciskiem "ESC" aż wyskoczy nami komunikat "Install Tune now?" dajemy "Yes" i czekamy aż się zainstaluje
Enjoy
You can never have too much power, just not enough traction.
						- 
				
				Piro
 - Posty: 7
 - Rejestracja: 2009-08-08, 15:33
 - Model: Shelby
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Kontakt:
 
To moze pomoge - zdejme ogranicznik predkosci w kazdym Mustangu i Shelby po 2005. Nie kosztuje to nic ale trzeba sie umowic, wpasc do mnie do firmy (musze przeczytac ECU i usunac ogranicznik) i byc czlonkiem tego forum.
Alternatywnie jezeli nie chce sie Wam przyjechac, to trzeba kupic programator RTS (i to juz sila wyzsza - rozdawac ich nie bede) i przeczytac wlasne ECU i wyslac mi zawartosc. Tez nic za to nie policze (oprocz RTS)
			
									
									Alternatywnie jezeli nie chce sie Wam przyjechac, to trzeba kupic programator RTS (i to juz sila wyzsza - rozdawac ich nie bede) i przeczytac wlasne ECU i wyslac mi zawartosc. Tez nic za to nie policze (oprocz RTS)
- 
				
				Piro
 - Posty: 7
 - Rejestracja: 2009-08-08, 15:33
 - Model: Shelby
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Kontakt:
 
Chicken ? 
To nie jest tak, ze jak jedziesz powyzej 190 to aniolowie lataja po kabinie i zaslaniaja widok na droge. Nieprawda, ze radio samo przestawia sie na Radio Ma Twarz (czy tam po chamsku - Ma Ryja). Dashboard nie wyswietla tekstu Pink Floyd do "Goodbye Cruel World". Sprawdzilem. Do ponad 300 km/h nic sie nie dzieje a powyzej, przy ponad 320 - maska chce odpasc od auta i peka (jak sie bylo idiota i kupilo auto z ssaniem powietrza do filtra znad maski.
Pogadanie - zawsze mozliwe. Przy okazji przejrzysz moja graciarnie czesci - a nuz cos ci sie przyda
			
									
									To nie jest tak, ze jak jedziesz powyzej 190 to aniolowie lataja po kabinie i zaslaniaja widok na droge. Nieprawda, ze radio samo przestawia sie na Radio Ma Twarz (czy tam po chamsku - Ma Ryja). Dashboard nie wyswietla tekstu Pink Floyd do "Goodbye Cruel World". Sprawdzilem. Do ponad 300 km/h nic sie nie dzieje a powyzej, przy ponad 320 - maska chce odpasc od auta i peka (jak sie bylo idiota i kupilo auto z ssaniem powietrza do filtra znad maski.
Pogadanie - zawsze mozliwe. Przy okazji przejrzysz moja graciarnie czesci - a nuz cos ci sie przyda
- 
				
				jtng
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 54
 - Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
 - Model: 2005
 - Silnik: V6 3.8
 - Kolor: mineral grey
 
Patrz Pan! Tomek gdzie Ty byłeś jak Cie nie było, że po roku dobijania się do Ciebie jak już sobie odpuściłem znalazłem tu...Piro pisze:....to trzeba kupic programator RTS ...
Po pierwsze od razu komuś w firmie sprzedaj kopa za to ze w katalogach zastosowan RTS jakie do nas wysłali nie ma mustanga ... a ja od jakiegos czasu przemieszczam sie V6 i mi jakos sie wlasnie zalancza ten limiter predkosci
emituje ten przeslany PDF u siebie i jakos nie doprosilem sie uaktualnienia
http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=1042
poza tym odezwij sie ! bo tęsknię - za kilka dni wrzucam silnik do mojego EV moze jestes ciekaw?
JTNG 
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
						-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
- Olaf
 - Forumowicz
 - Posty: 436
 - Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
 - Model: GT 2005
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: królewski błękit : )
 - Lokalizacja:: Warszawa
 - Stajnia: Stajnia Mazowiecka
 
Ograniczenie prędkości do 180km/h jest znane w USA. Pozwala to obniżyć cenę podstawową auta która w USA MUSI (publika tego chce) być poniżej 20 000$. Aby to zrobić wrzucają:
a) tanie opony (indeks prędkości do 190km),
b) tanie tarcze i klocki,
c) nie ma ABS i ESP (może jest wymóg w USA że powyżej 180km/h muszą być? - ja nie wiem).
A my się zastanawiamy - co to za ''niby'' oszczędność? np. 20$ na oponie x4 + 40$ na hamulcach... czyli 120$ w porównaniu z ceną Mustanga ok. 20 000$...
... ale jakiś sierściuch w Fordzie liczy 120$ x 100 000 Mustangów i ma 12 milionów $ oszczędności !!! I tak się oszczedza kasę
			
									
									a) tanie opony (indeks prędkości do 190km),
b) tanie tarcze i klocki,
c) nie ma ABS i ESP (może jest wymóg w USA że powyżej 180km/h muszą być? - ja nie wiem).
A my się zastanawiamy - co to za ''niby'' oszczędność? np. 20$ na oponie x4 + 40$ na hamulcach... czyli 120$ w porównaniu z ceną Mustanga ok. 20 000$...
... ale jakiś sierściuch w Fordzie liczy 120$ x 100 000 Mustangów i ma 12 milionów $ oszczędności !!! I tak się oszczedza kasę
			