czy da sie zdjac ogranicznik predkosci ??

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

WooX
Posty: 4
Rejestracja: 2009-05-03, 14:11

Post autor: WooX » 2009-05-04, 17:15

nie napisałem że to ma być bezpieczne :). stere bmki tyle pojadą w miaaaaare bezpiecznie. Ale nie o tym dyskusja przecież. Jedyny sposob to chyba diablo predator. Jak dla mnie kolejna rzecz bez której sie nie da porządnie jeździć i za co trzeba dopłacić. Ale cóż takie życie :)



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1321
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-05-08, 23:28

300 hp można z przyjemnością używać w zakresie 0-190km/h, a miejsc i okazji, żeby sprawdzić co jest ponad 240 to chyba się mało znajdzie... Mnie osobiście to ograniczenie nie boli tak bardzo. Chyba wolę to zawieszenie, ten motor i te 300 hp niż te stare bmki, które pojadą ponad 240 :D



RAF
Posty: 6
Rejestracja: 2009-06-20, 11:49
Model: Mustang 2007
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Post autor: RAF » 2009-06-25, 01:40

Panowie - dywagacje na temat wyższości innych samochodów nad Mustangiem, nie mają celu, ponieważ znawcy i miłośnicy tej marki - kochają tą furę za to, co sobą prezentuje, za kult, za logo, za dzwięk..... i oczywiście za to w jaki sposób jesteś postrzegany jako kierowca stanga --> inaczej niż tysiące "standardowych" furek lub wypasów w stylu BMW.


... poszły konie po betonie...

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-07-05, 13:00

Dziś pofatygoawałem się bo przypomniałem sobie, że ktoś tu miał problemy ze znalezieniem tego bajeru więc proszę :)

Zdejmowanie ogranicznika prędkości przy pomocy tunera Diablosport Predator
czyli zrób to sam :D

Podpinamy tuner, po chwili pojawia się menu główne,
1) wchodzimy w Performance Tune
2) wybieramy tune do modyfikacji odpowiednio ten który mamy wgrany, w moim przypadku było to K&N FIPK Kit
3) wyskakuje informacja o tune, dajemy "Choose"
4) -> Modify Tune
5) tu wyskakuje ostrzeżenie o tym że jak po modyfikacji coś pójdzie nie tak to sami jesteśmy sobie winni :hyhy: Dajemy naturalnie "Agree"
6) -> Modify Parameters
7) z całkiem sporej listy ustawień wybieramy "Rev & Speed Limits"
8) dalej "Speed Limiter"
9) ->Off :]
Po zmianie walimy wstecz po kolejnych menu's przyciskiem "ESC" aż wyskoczy nami komunikat "Install Tune now?" dajemy "Yes" i czekamy aż się zainstaluje :)

Enjoy :cwaniak:


You can never have too much power, just not enough traction.

Piro
Posty: 7
Rejestracja: 2009-08-08, 15:33
Model: Shelby
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Kontakt:

Post autor: Piro » 2009-08-08, 15:51

To moze pomoge - zdejme ogranicznik predkosci w kazdym Mustangu i Shelby po 2005. Nie kosztuje to nic ale trzeba sie umowic, wpasc do mnie do firmy (musze przeczytac ECU i usunac ogranicznik) i byc czlonkiem tego forum.
Alternatywnie jezeli nie chce sie Wam przyjechac, to trzeba kupic programator RTS (i to juz sila wyzsza - rozdawac ich nie bede) i przeczytac wlasne ECU i wyslac mi zawartosc. Tez nic za to nie policze (oprocz RTS)



Piro
Posty: 7
Rejestracja: 2009-08-08, 15:33
Model: Shelby
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Kontakt:

Post autor: Piro » 2009-08-08, 19:45

Chicken ? :)
To nie jest tak, ze jak jedziesz powyzej 190 to aniolowie lataja po kabinie i zaslaniaja widok na droge. Nieprawda, ze radio samo przestawia sie na Radio Ma Twarz (czy tam po chamsku - Ma Ryja). Dashboard nie wyswietla tekstu Pink Floyd do "Goodbye Cruel World". Sprawdzilem. Do ponad 300 km/h nic sie nie dzieje a powyzej, przy ponad 320 - maska chce odpasc od auta i peka (jak sie bylo idiota i kupilo auto z ssaniem powietrza do filtra znad maski.

Pogadanie - zawsze mozliwe. Przy okazji przejrzysz moja graciarnie czesci - a nuz cos ci sie przyda :)



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-08-08, 21:44

Piro pisze:Chicken ? :)
masz dar przekonywania :rotfl: :rotfl:


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-08-27, 21:28

Piro pisze:....to trzeba kupic programator RTS ...
Patrz Pan! Tomek gdzie Ty byłeś jak Cie nie było, że po roku dobijania się do Ciebie jak już sobie odpuściłem znalazłem tu...

Po pierwsze od razu komuś w firmie sprzedaj kopa za to ze w katalogach zastosowan RTS jakie do nas wysłali nie ma mustanga ... a ja od jakiegos czasu przemieszczam sie V6 i mi jakos sie wlasnie zalancza ten limiter predkosci

emituje ten przeslany PDF u siebie i jakos nie doprosilem sie uaktualnienia

http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=1042

poza tym odezwij sie ! bo tęsknię - za kilka dni wrzucam silnik do mojego EV moze jestes ciekaw?


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-01-04, 00:28

Ograniczenie prędkości do 180km/h jest znane w USA. Pozwala to obniżyć cenę podstawową auta która w USA MUSI (publika tego chce) być poniżej 20 000$. Aby to zrobić wrzucają:
a) tanie opony (indeks prędkości do 190km),
b) tanie tarcze i klocki,
c) nie ma ABS i ESP (może jest wymóg w USA że powyżej 180km/h muszą być? - ja nie wiem).

A my się zastanawiamy - co to za ''niby'' oszczędność? np. 20$ na oponie x4 + 40$ na hamulcach... czyli 120$ w porównaniu z ceną Mustanga ok. 20 000$...

... ale jakiś sierściuch w Fordzie liczy 120$ x 100 000 Mustangów i ma 12 milionów $ oszczędności !!! I tak się oszczedza kasę :hyhy:



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”