Olej olej a będzie "ojej!"
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
do tylnego mostu powinneś kupić sobie olej pełny syntetyk + modyfikator np:
http://allegro.pl/item863273800_olej_do ... _inne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lub
http://allegro.pl/item855943016_olej_mo ... r.htmlalbo" onclick="window.open(this.href);return false; jakiś inny olej + odyfikator
http://allegro.pl/item866139050_modyfik ... dodge.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/item863273800_olej_do ... _inne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lub
http://allegro.pl/item855943016_olej_mo ... r.htmlalbo" onclick="window.open(this.href);return false; jakiś inny olej + odyfikator
http://allegro.pl/item866139050_modyfik ... dodge.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
[quote:f7085c90fd="pudel"]Do tego kupiłem olej do tylnego mostu:
http://www.allegro.pl/item867578592.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oraz do wspomagania:
http://www.allegro.pl/item870125172.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Po tych wszystkich Olejach Mustang będzie jak faraon zabalsamowany...

[b:f7085c90fd]p.s. potrzebuję jakiejś uszczelki? Bo w sumie nie mam żadnej z tego co się orientuje do wymiany oleju silnikowego nie. Ale co ze skrzynią manualną mostem i wspomaganiem?[/b:f7085c90fd][/quote:f7085c90fd]
do wspomagania dobry kupiles, ale do dyfra niestety nie. 75W140, a ja leje cos takiego:
Redline Lightweight Shockproof,
http://motorsport.istore.pl/pl,product, ... proof.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.allegro.pl/item867578592.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oraz do wspomagania:
http://www.allegro.pl/item870125172.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Po tych wszystkich Olejach Mustang będzie jak faraon zabalsamowany...


[b:f7085c90fd]p.s. potrzebuję jakiejś uszczelki? Bo w sumie nie mam żadnej z tego co się orientuje do wymiany oleju silnikowego nie. Ale co ze skrzynią manualną mostem i wspomaganiem?[/b:f7085c90fd][/quote:f7085c90fd]
do wspomagania dobry kupiles, ale do dyfra niestety nie. 75W140, a ja leje cos takiego:
Redline Lightweight Shockproof,
http://motorsport.istore.pl/pl,product, ... proof.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
[quote:e08b57c8dc="radek"]75W140,Hejka specyfikację oleju do mostu brałem z książki mustanga (instrukcji) i fachowego podręcznika Hayness do tego mustanga a an potwierdzenie opinii rozmawiałem na infolinii Motula z fachowcami - tak fachowcami, jeszcze nie spotkałem się z tak doinformowanymi ludźmi na infolinii, nawet w Hilti mi przytakiwali zamiast coś mądrego powiedzieć 
Motul 90PA jest olejem specjalnym do mechanizmów z blokadą (LSD, Szpeara), żadnego uszlachetniacza się nie dolewa.
Ten sam olej mam teraz w terenowym nissanie, który ma identyczne rozwiązanie z tyłu - sztywna oś i LSD i działa również pięknie.
Zresztą jaki matołek każe ci lać 75w140 skoro w instrukcji jak byk jest napisane : Rear Axle Lubricant SAE 80W90. Dałem skan na forum:
[img:e08b57c8dc]http://img208.imageshack.us/img208/8115 ... ynyto1.jpg[/img:e08b57c8dc]
Do wymiany oleju w moście i skrzynie nie są potrzebne uszczelki a silikon w tubie - tak się robi uszczelkę dekla mostu - to nie żadne druciarstwo, tak zaleca Hayness, nie ma tam uszczelek. Polecam kupić w norauto czy na stacji silikon uszczelniający, "silicone sealant" - np. niebieski lub czerwone. Do skrzyni dałem taki silikon na gwint korka - tak na wszeli wypadek
Pozdrawiam
Radek
(możesz wrzucić moją wypowiedź na forum jak cytat)
[/quote:e08b57c8dc]

Motul 90PA jest olejem specjalnym do mechanizmów z blokadą (LSD, Szpeara), żadnego uszlachetniacza się nie dolewa.
Ten sam olej mam teraz w terenowym nissanie, który ma identyczne rozwiązanie z tyłu - sztywna oś i LSD i działa również pięknie.
Zresztą jaki matołek każe ci lać 75w140 skoro w instrukcji jak byk jest napisane : Rear Axle Lubricant SAE 80W90. Dałem skan na forum:
[img:e08b57c8dc]http://img208.imageshack.us/img208/8115 ... ynyto1.jpg[/img:e08b57c8dc]
Do wymiany oleju w moście i skrzynie nie są potrzebne uszczelki a silikon w tubie - tak się robi uszczelkę dekla mostu - to nie żadne druciarstwo, tak zaleca Hayness, nie ma tam uszczelek. Polecam kupić w norauto czy na stacji silikon uszczelniający, "silicone sealant" - np. niebieski lub czerwone. Do skrzyni dałem taki silikon na gwint korka - tak na wszeli wypadek

Pozdrawiam
Radek
(możesz wrzucić moją wypowiedź na forum jak cytat)
[/quote:e08b57c8dc]
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
[quote:e0b0016f0b="Alexander25"]wystarczy nie palic gum na automacie i wszystko bedzie cacy:)[/quote:e0b0016f0b]
skoro nie mozna palic gumy to juz nie jest cacy, ja mialem sporo automatow i zawsze palilem gume, mustangi to jednak sportower auta,wiec nie moze cos poleciec tylko ze wzgledu ze sie driftuje czy pali gume-do tego sa stworzone.
skoro nie mozna palic gumy to juz nie jest cacy, ja mialem sporo automatow i zawsze palilem gume, mustangi to jednak sportower auta,wiec nie moze cos poleciec tylko ze wzgledu ze sie driftuje czy pali gume-do tego sa stworzone.
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
[quote:76a691fe71="Alexander25"]Ja smigam na zwyklym do mostow i jest ok juz 8 lat wiec chyba nie musze trzymac sie tak specyfilacji wystarczy nie palic gum na automacie i wszystko bedzie cacy:)[/quote:76a691fe71]
Wybacz ale gratuluje podejścia do serwisowania aut...
Wybacz ale gratuluje podejścia do serwisowania aut...
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation