Olej olej a będzie "ojej!"

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-01-01, 23:22

silikonem? Jak to?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-01-01, 23:58

normalnie, to taka maź, co sie smaruje zamiast uszczelek;)



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-01-02, 06:56

do tylnego mostu powinneś kupić sobie olej pełny syntetyk + modyfikator np:
http://allegro.pl/item863273800_olej_do ... _inne.html" onclick="window.open(this.href);return false;

lub
http://allegro.pl/item855943016_olej_mo ... r.htmlalbo" onclick="window.open(this.href);return false; jakiś inny olej + odyfikator
http://allegro.pl/item866139050_modyfik ... dodge.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-01-02, 07:24

Trochę poczytałem ale tam pisze że do LSD potrzebny jest ten modyfikator a ja tam żadnych udziwnień technicznych według mnie nie mam... a ten olej co ja zakupiłem plus ten modyfikator się nada?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-01-02, 07:44

ja do swojego leje i tak samo bym wlał to twojego rocznika 75W140



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-01-02, 13:07

do v6 nie trzeba modyfikatora, tam nie ma szpery.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-01-02, 13:11

No wlasnie o to mi chodzilo nie ma szpery ABS/u a i tak jest zajebiscie


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-01-02, 14:05

[quote:f7085c90fd="pudel"]Do tego kupiłem olej do tylnego mostu:

http://www.allegro.pl/item867578592.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Oraz do wspomagania:

http://www.allegro.pl/item870125172.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Po tych wszystkich Olejach Mustang będzie jak faraon zabalsamowany... :D :hyhy:

[b:f7085c90fd]p.s. potrzebuję jakiejś uszczelki? Bo w sumie nie mam żadnej z tego co się orientuje do wymiany oleju silnikowego nie. Ale co ze skrzynią manualną mostem i wspomaganiem?[/b:f7085c90fd][/quote:f7085c90fd]

do wspomagania dobry kupiles, ale do dyfra niestety nie. 75W140, a ja leje cos takiego:
Redline Lightweight Shockproof,

http://motorsport.istore.pl/pl,product, ... proof.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-01-02, 17:35

[quote:e08b57c8dc="radek"]75W140,Hejka specyfikację oleju do mostu brałem z książki mustanga (instrukcji) i fachowego podręcznika Hayness do tego mustanga a an potwierdzenie opinii rozmawiałem na infolinii Motula z fachowcami - tak fachowcami, jeszcze nie spotkałem się z tak doinformowanymi ludźmi na infolinii, nawet w Hilti mi przytakiwali zamiast coś mądrego powiedzieć :)

Motul 90PA jest olejem specjalnym do mechanizmów z blokadą (LSD, Szpeara), żadnego uszlachetniacza się nie dolewa.

Ten sam olej mam teraz w terenowym nissanie, który ma identyczne rozwiązanie z tyłu - sztywna oś i LSD i działa również pięknie.


Zresztą jaki matołek każe ci lać 75w140 skoro w instrukcji jak byk jest napisane : Rear Axle Lubricant SAE 80W90. Dałem skan na forum:
[img:e08b57c8dc]http://img208.imageshack.us/img208/8115 ... ynyto1.jpg[/img:e08b57c8dc]

Do wymiany oleju w moście i skrzynie nie są potrzebne uszczelki a silikon w tubie - tak się robi uszczelkę dekla mostu - to nie żadne druciarstwo, tak zaleca Hayness, nie ma tam uszczelek. Polecam kupić w norauto czy na stacji silikon uszczelniający, "silicone sealant" - np. niebieski lub czerwone. Do skrzyni dałem taki silikon na gwint korka - tak na wszeli wypadek :)

Pozdrawiam
Radek
(możesz wrzucić moją wypowiedź na forum jak cytat)
[/quote:e08b57c8dc]


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Taz
Posty: 5
Rejestracja: 2009-11-04, 23:26

Post autor: Taz » 2010-04-21, 17:51

Witajcie
Gdyby ktoś był zainteresowany olejem Royal Purple XPR zamieściłam w ogłoszeniach - sprzedam szacunkową cenę 1 kwarty XPR.
Aneta z INNOCHEMu



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2010-04-21, 20:23

Ja smigam na zwyklym do mostow i jest ok juz 8 lat wiec chyba nie musze trzymac sie tak specyfilacji wystarczy nie palic gum na automacie i wszystko bedzie cacy:)


302 HOooooo

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-21, 21:04

[quote:e0b0016f0b="Alexander25"]wystarczy nie palic gum na automacie i wszystko bedzie cacy:)[/quote:e0b0016f0b]

skoro nie mozna palic gumy to juz nie jest cacy, ja mialem sporo automatow i zawsze palilem gume, mustangi to jednak sportower auta,wiec nie moze cos poleciec tylko ze wzgledu ze sie driftuje czy pali gume-do tego sa stworzone.


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Post autor: Mały1973 » 2010-04-21, 21:36

[quote:76a691fe71="Alexander25"]Ja smigam na zwyklym do mostow i jest ok juz 8 lat wiec chyba nie musze trzymac sie tak specyfilacji wystarczy nie palic gum na automacie i wszystko bedzie cacy:)[/quote:76a691fe71]

Wybacz ale gratuluje podejścia do serwisowania aut...


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2010-04-22, 08:51

Jakiś miesiąc temu zalałem w końcu auto olejem Royal Purple 5W30 i jest ok. W sumie to wyszło taniej niż Mobil 1. Olej kupiony w Innochem.pl, firmę spokojnie mogę polecić, towar na czas, kontakt ok.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-22, 08:56

[quote:86ac35c4ec="chmielu"]Jakiś miesiąc temu zalałem w końcu auto olejem Royal Purple 5W30 i jest ok. W sumie to wyszło taniej niż Mobil 1. Olej kupiony w Innochem.pl, firmę spokojnie mogę polecić, towar na czas, kontakt ok.[/quote:86ac35c4ec]

a gdzie kupowales i ile Cie wyszedl?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”