Nierówno pracujący silnik
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1321
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
Ja przy ok. 80 tys. km miałem lekko pływające obroty jałowe, zwłaszcza przy włączonej klimie. Obroty spadały do 500-600. Po czyszczeniu wszystko przeszło, choc po przy gazowaniu obroty trochę wolniej spadają, co jest trochę drażniące. Nie wiem ile tego miałem zgromadzone, ale po czyszczeniu jest duża różnica.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 16
- Rejestracja: 2009-07-18, 16:50
- Model: Mustang GT 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Torch Red with white stripes
Problem z silnikiem ? - pali się lampa
witam
prosba o pomoc. żeby nie otwierać nowego wątku pisze w tym chociaż silnik pracuje ... zajebiście
ale od kilkudziesięciu kilometrów świeci mi się kontrola "silnik" , tj obrazek silnika. wg instrukcji może to być wszystko, włącznie z tym, że paliwa mi brakuje
silnik pracuje wspaniale, jeżdziłem na rezewie i z pełnym bakiem, obroty i wolne i ... mustangowe. jedyne co mi przychodzi do głowy to wymiana oleju i filtra oleju , co czekając na dobry olej z UK opóźniłem o jakieś 2 tys. mil
czy ktoś może miał podobny problem? orientujecie się co może być nie tak? ew. możecie polecić warsztat w w-wie , gdzie można podłączyć kucyka pod komputer i fachowo go naprawić?
z góry dzięki za pomoc
prosba o pomoc. żeby nie otwierać nowego wątku pisze w tym chociaż silnik pracuje ... zajebiście

ale od kilkudziesięciu kilometrów świeci mi się kontrola "silnik" , tj obrazek silnika. wg instrukcji może to być wszystko, włącznie z tym, że paliwa mi brakuje

silnik pracuje wspaniale, jeżdziłem na rezewie i z pełnym bakiem, obroty i wolne i ... mustangowe. jedyne co mi przychodzi do głowy to wymiana oleju i filtra oleju , co czekając na dobry olej z UK opóźniłem o jakieś 2 tys. mil
czy ktoś może miał podobny problem? orientujecie się co może być nie tak? ew. możecie polecić warsztat w w-wie , gdzie można podłączyć kucyka pod komputer i fachowo go naprawić?
z góry dzięki za pomoc
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
gubs rozumiem, że nie masz Predatora czy jakiegoś innego narzędzia by zeskanować jaki to błąd? Zczytujesz bład - masz rozwiazanie 
Z olejem i filtrem to raczej ( napewno ) niepowinno mieć nic wspólnego.. zdarzyło mi nawalić znacznie ponad przebieg do wymiany i nic sie nieświeciło.
Jeśli z autem wszystko fajnie , śmiga i nic dziwnego się niedzieje to bez skanera niedowiemy się co wywala bład, bo może być to tak jak piszesz - prawie wszystko
Może być, ( ja tak kiedyś miałem ) że na jednym baniaku - konkretnie 7-ym miałem missfire, bo świeca mi syfem podrosła i wywalało Check Engine mimo, że nic się niedziało z pracą silnika

Z olejem i filtrem to raczej ( napewno ) niepowinno mieć nic wspólnego.. zdarzyło mi nawalić znacznie ponad przebieg do wymiany i nic sie nieświeciło.
Jeśli z autem wszystko fajnie , śmiga i nic dziwnego się niedzieje to bez skanera niedowiemy się co wywala bład, bo może być to tak jak piszesz - prawie wszystko

Może być, ( ja tak kiedyś miałem ) że na jednym baniaku - konkretnie 7-ym miałem missfire, bo świeca mi syfem podrosła i wywalało Check Engine mimo, że nic się niedziało z pracą silnika

You can never have too much power, just not enough traction.
- stanglex
- Forumowicz
- Posty: 470
- Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
- Model: 2016 Mustang GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
Każdy serwis Forda przeczyta błędy w Mustangu 2005 - ... Nawet jak mówią, że nie przeczytają to się upieraj, że mają podpiąć i wtedy będziesz miał kody. Oni sami nie wiedzą, że ich kompy czytają Mustangi od 2005 wzwyż. Ja ze swoim byłem w Ford Lipski.gubs pisze:no niestety predatora nie mam![]()
samochód śmiga super, ew. trochę zawory (?) mi grzechoczą na wyższych obrotach na jedynce
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
moj silnik nierowno pracowal, wymienilem lancuch rozrzadu i jest idealnie (byl nieco naciagniety), a na komputerze wyskakiwaly bledy zaplonu, cewki oraz blad czujnika zmiennych faz rozrzadu (drugi rzad cylindrow).... dopiero po doglebnej analizie mechanik znalazl prawdziwa przyczyne - naciagniety lancuch...
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
na przyszlosc ku sobie cos takiego, bedziesz wszystko wiedział:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl& ... prodid=217
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl& ... prodid=217
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
tutaj juz raz sie rozpisywalem o naciagnietym lancuchupavlito pisze:No właśnie, co Ty mu zrobiłeś, że się rozciągnął??escalar pisze:moj silnik nierowno pracowal, wymienilem lancuch rozrzadu i jest idealnie (byl nieco naciagniety), a na komputerze wyskakiwaly bledy zaplonu, cewki oraz blad czujnika zmiennych faz rozrzadu (drugi rzad cylindrow).... dopiero po doglebnej analizie mechanik znalazl prawdziwa przyczyne - naciagniety lancuch...

http://www.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1459
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
No to w zasadzie adasko74 to może być taka masa rzeczy, że hoo...
No nie wiem bez zeskanowania kodu ciężko cokolwiek powiedzieć, aczkolwiek śiwcąca kontrolna chceck engine i falujące obroty są jednym z objawów np. zasyfionej przepustnicy..
Śmigaj do Forda i niech Ci podepną auto pod skaner OBD II i zczytają kod błedu - wtedy będziemy radzić

No nie wiem bez zeskanowania kodu ciężko cokolwiek powiedzieć, aczkolwiek śiwcąca kontrolna chceck engine i falujące obroty są jednym z objawów np. zasyfionej przepustnicy..
Śmigaj do Forda i niech Ci podepną auto pod skaner OBD II i zczytają kod błedu - wtedy będziemy radzić

You can never have too much power, just not enough traction.