Tablice z żółtym i czerwonym paskiem

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Tablice z żółtym i czerwonym paskiem

Post autor: Mały1973 » 2009-12-27, 00:23

Witam,

wstępnie po niedzieli wybieram się po nową zabawkę do zachodnich sąsiadów dawno nie kupowałem od nich nic ( ostatnio tylko US i Szwajcaria) wie ktoś może jak aktualnie wygląda aktualnie z tablicami u nich? Czy mogę wziąć z żółtym paskiem czy muszę z czerwonym, jak to traktuje nasza drogówka ? Oczywiście jest to kolejny Us Car, ściągnięty z USA, opłacony w Niemczech ale nie zarejestrowany więc raczej nawet ichnego TUV nie ma. Pytając nie mam na myśli długości ważności tablic bo i tak od razu to rejestruje tylko czy w PL na czas przejazdu chroni mnie OC, czy nie będzie problemów z drogówką itp.

Z góry dzięki za każdą odp.

Pozdr


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-01-12, 12:36

ja zawsze biore zółte i nie ma z nimi zadnego problemu


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Indi
Posty: 9
Rejestracja: 2010-01-16, 23:07
Model: PROBE 2.5 V6 MTX
Silnik: V8 5.4
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: Indi » 2010-01-20, 20:39

koral pisze:ja zawsze biore zółte i nie ma z nimi zadnego problemu
Nie wiem, co to znaczy zawsze, bo na 100% kiedyś znaczy co najmniej jakieś 3-2 lata temu, to u nas żółte szyldy nie były dozwolone i trzeba było wykupywać czerwone, teraz o ile się orientuje, jest respektowany u nas nawet przegląd wykonany na terenie UE.
A z tego co piszesz, to auto z agencji celnej odbierasz i nie będzie przeglądu ważnego, a co podejrzewam nie będzie bez znaczenie w naszym pięknym kraju, sam jestem ciekaw, jak w tym przypadku wygląda aktualnie sytuacja.


[url=http://www.fpdrivers.org/forum][img]http://images48.fotosik.pl/125/7397fe481c76860d.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-01-21, 00:00

nie ma problemu,tzn ze mozna na nich jezdzic przez 5dni,ale nie wiem jak to jest z autami spoza uni..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Post autor: Mały1973 » 2010-01-21, 02:00

No własnie bo sprzedałem przed chwilą Cadillaca i jak znam siebie to znowu będę na coś czyhał :) po tamtego jednak pomknąłem lawetą koral, a to właśnie chodzi dokładnie tak jak ja i Indi, piszę o auto nie tylko spoza unii (bo MB czy BMW też przecież sprowadzają z USA)ale nie rejestrowane na terenie unii. Auto przywiezione np z USA, Szawjacrii itp ale tylko opłacone cło (vaty itp) ale nie rejestrowane.


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-01-21, 14:40

jesli nie rejestrowane w uni to najlepiej laweta


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”