sprzęgło
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2009-02-06, 18:46
- Model: Pony Package 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Parczew
- Stajnia: Stajnia Lubelska
Ale wiekszosc dostepnych na ebay-u lepszych niz seryjne to zestaw tarcza i docisk bez lozysk. ( nawet jak na fotce jest wszystko razem z lozyskami to w odpowiedziach dostaje wiadomosc ze w pudelku bedzie tylko tarcza i docisk) cale zestawy z lozyskami jakie znalazlem to http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-06-Fo ... Accessorie ale pisze ze sa odpowiednikiem orginalu a ja nie chce za nastepne 15K mil wymieniac sprzegla.
a jak dokladnie sprawdzic czy to tarcza sprzegla jest spalona czy moze cos innego np wysprzeglik? ciezko sie zdejmuje skrzynie biegow 4.0L 2006r??
a jak dokladnie sprawdzic czy to tarcza sprzegla jest spalona czy moze cos innego np wysprzeglik? ciezko sie zdejmuje skrzynie biegow 4.0L 2006r??
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2009-02-06, 18:46
- Model: Pony Package 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Parczew
- Stajnia: Stajnia Lubelska
chodzilo mi o cos takiego jak ten pdf http://www.modularfords.com/forums/atta ... 1169445810 i w sumie sam znalazlem:P
potrzebuje jescze tylko pomocy z tym wysprzeglikiem, ten wysprzeglik to jak sie odlacza to nie ucieka z niego plyn?? a jak ucieka to jak go potem odpowietrzyc po zlozeniu spowrotem przewodu?
potrzebuje jescze tylko pomocy z tym wysprzeglikiem, ten wysprzeglik to jak sie odlacza to nie ucieka z niego plyn?? a jak ucieka to jak go potem odpowietrzyc po zlozeniu spowrotem przewodu?
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
musti69,
piszesz w kilku różnych tematach a nie opisujesz jaki masz sam. po pierwsze w automacie niema sprzegła jest konwenter i jak masz uczucie ślizgania,nabierania obrotów to jego wina koszt ok 1000-1500 pln i to samo możesz mieć z wypadaniem biegów co do wibracji podczas jazdy możesz mieć oberwaną zawieszkę tylną na skrzyni i przy obrotach ok 3000-4000 będą wyczuwalne wibracje na pierwszy rzut oka guma wygląda na dobrą a po jej rozkręceniu jest pęknięta .
nic nie piszesz od kiedy masz stanga i kto nim wcześniej jeździł?
a co do zawieszenia to inny temat ???
piszesz w kilku różnych tematach a nie opisujesz jaki masz sam. po pierwsze w automacie niema sprzegła jest konwenter i jak masz uczucie ślizgania,nabierania obrotów to jego wina koszt ok 1000-1500 pln i to samo możesz mieć z wypadaniem biegów co do wibracji podczas jazdy możesz mieć oberwaną zawieszkę tylną na skrzyni i przy obrotach ok 3000-4000 będą wyczuwalne wibracje na pierwszy rzut oka guma wygląda na dobrą a po jej rozkręceniu jest pęknięta .
nic nie piszesz od kiedy masz stanga i kto nim wcześniej jeździł?
a co do zawieszenia to inny temat ???
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- zaborjr
- Forumowicz
- Posty: 169
- Rejestracja: 2009-07-09, 08:25
- Model: 2014
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: RubyRed
No i stało się ... Mi również poleciało sprzęgło
Bynajmniej wszystko na to wskazuje. Objaw był taki: Jadąc autostradą z Niemiec 100 km przed Polską granicą zauważyłem, że podczas wyprzedzania obroty rosną a prędkość nie. Padało niemiłosiernie wiec chciałem to zwalić na poślizg, ale niestety kontrolka trakcji się nie zapalała
Do Gdańska "doturlałem" sie na 4 biegu, bo na piątce to już nie dało się jechać...
Widzę, że trochę osób już się spotkało ze remontem/wymianą sprzęgła. Wiec mam pytanko:
Całe sprzęgło do wymiany?
Co najlepiej kupić? najlepiej chyba jakieś mocniejsze, skoro stockowe zbyt długo nie wytrzymują?
Gdzie w EU można nabyć? bo nie uśmiecha mi sie czekać na sprzęgło ze stanów ...
Z tym, że na Mensday nie zdążę to już się pogodziłem, no chyba ze...


Widzę, że trochę osób już się spotkało ze remontem/wymianą sprzęgła. Wiec mam pytanko:
Całe sprzęgło do wymiany?
Co najlepiej kupić? najlepiej chyba jakieś mocniejsze, skoro stockowe zbyt długo nie wytrzymują?
Gdzie w EU można nabyć? bo nie uśmiecha mi sie czekać na sprzęgło ze stanów ...

Z tym, że na Mensday nie zdążę to już się pogodziłem, no chyba ze...

- ewelina
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 71
- Rejestracja: 2008-10-06, 12:47
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Legend Lime
- Kontakt:
ja miałam taki przypadek jakiś rok temu, ale doszło do tego że do domu już sie nie doturlałam brakło około 30 km :-)
a sprzegło kompletne z USA czas oczekiwania ok 14 dni także nie tak zle było ;-)
a sprzegło kompletne z USA czas oczekiwania ok 14 dni także nie tak zle było ;-)
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1f4f5cf87a94d199][img]http://images37.fotosik.pl/146/1f4f5cf87a94d199m.jpg[/img][/url]
- zaborjr
- Forumowicz
- Posty: 169
- Rejestracja: 2009-07-09, 08:25
- Model: 2014
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: RubyRed
Heh... Ja zrobiłem pona 400km i jeszcze do pracy pojechałem, jakoś da sie jeździć ale bez szaleństw... 14 dni oczekiwania mnie nie ratuje za bardzo, Mensday już za 9 dniewelina pisze:ja miałam taki przypadek jakiś rok temu, ale doszło do tego że do domu już sie nie doturlałam brakło około 30 km :-)
a sprzegło kompletne z USA czas oczekiwania ok 14 dni także nie tak zle było ;-)

No nic, na razie rozglądam sie po Europie za jakimś dobrym sprzęgłem, ale nie wiem czy coś z tego będzie

ewelina Pamietasz jakiej firmy kupiłaś to sprzęgło ? i jak to sie sprawuje?
Może ktoś wie jakie najlepiej kupić a jakich firm unikać?