Amorki v6 +2005 - za miękkie

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2009-10-30, 10:54

Siema wszystkim , że tak sie podepnę pod temacik , chce w swoim zmienić zawias bo lata sie jak taczką , nie chce nic obniżać ,a że mało sie na tym znam może coś podpowiecie . Myślę o amorach twardszych o krótszym skoku , czy ten zestaw z 2 posta http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=1008 będzie najbardziej odpowiedni ? Mam tez cichą nadzieje że po takiej zmianie nie będzie skakania koła przy utratach przyczepności ( co ciekawe mam tak tylko na mokrym ,hmm) :padam:


Bull & quattro

jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-10-30, 11:05

ten zestaw lekko obniza - jak w tresci opisu

jednak jest to opcja sprawdzona - powiem wiecej
żadko sie w naszym niezadowolonym kraju to zdaża ale w tym przypadku mamy do firmy telefony z podziękowaniami że zaoferowany zestaw bardzo cieszy klientów - opinia oczywiście subiektywna ale regularna


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-10-30, 11:28

To co podałeś jest ze sprężynami więc obniży się auto tu jet to samo http://cgi.ebay.de/KW-Fahrwerk-Ford-Mus ... eile_Zubehör?hash=item53dcb5dfd2
Słyszałem że dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie fabrycznych sprężyn i "twardszych" amorów ale przystosowanych do sprężyn oryginalnych.


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-10-30, 11:47

alfatech pisze:....Słyszałem że ...
Od kogo? to sprawdzona informacja czy tylko takie gdybanie - domysły, poszukuje osoby ktora to potwierdzi w mustangu bo mamy dostep do takich amortyzatorow ale bez sprezyn nikt nie byl do tej pory przekonany... daj znac prosze kto to testował ....
pozdrawiam
Robert
Ostatnio zmieniony 2009-10-30, 12:03 przez jtng, łącznie zmieniany 1 raz.


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-10-30, 12:01

jtng pisze:Od kogo? to sprawdzona informacja czy tylko takie gdybanie, poszukuje osoby ktora to potwierdzi w mustangu bo mamy dostep do takich amortyzatorow ale bez sprezyn nikt nie byl do tej pory przekonany... daj znac prosze kto to testował ....
pozdrawiam
czytałem w jakimś czasopiśmie - nie potrafię jednak powiedzieć dokładniej gdzie :(


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2009-10-30, 13:24

Kurde nie jestem przekonany tylko do obniżenia bryki (sory nie doczytałem) ,fajnie mi sie lata ,bo wszędzie wjadę bez problemów, rozumiem że nie ma takiego zestawu z seryjną wysokością , ale jeśli mówisz że ten jest sprawdzony to może nie kombinować i brać .Aaaa no i na bank to pasi do Bulla ?


Bull & quattro

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-10-30, 13:39

Wez od Roberta jtng - zna sie i nie eksperymentuj .
Masz na miejscu i z gwarancja - nie obnizy ci bardzo ,



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-10-30, 13:44

kiedyś na jakimś usa forum pytałem o zawieszenie ze standardową wysokością, odpisali, że te lepsze są wszystkie obniżane (najmniej chyba o 3/4 cala), bo (co oczywiste) środek ciężkości auta się obniża, lepiej się auto trzyma itd.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2009-10-30, 13:55

AluStar pisze:Wez od Roberta jtng - zna sie i nie eksperymentuj .
Masz na miejscu i z gwarancja - nie obnizy ci bardzo ,
No dobra już nie krzycz na mnie ,hyhyhy
Biore :)
Zdam relacje z efektów :)


Bull & quattro

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-10-30, 16:32

Nie pisalem zeby "sa w Polsce to bierz " ale sam mam sklep i znam sprzedawcow i pseudo sprzedawcow. Raz sie naciolem aby wg zyczenia klienta zamowic tanie z firmy "NO name" i auto padlo na glebe , jakby w ogole nic go nie trzymalo ( byly dedykowane do tego modelu )
No i kształt miały taki jak powinny miec ;) - i tyle pyzatym nic wiecej :D
Później tylko kłopoty ze zwrotem itd..
Ostatnio zmieniony 2009-10-30, 16:35 przez AluStar, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2009-11-06, 20:25

Zawias odebrany :) dzieki wielkie jtng za szybkie i profi załatwienie sprawy , we wtorek montuje :) Przy okazji odbioru bardzo sympatyczny pan zaproponował mi grubsze stabilizatory o grubości 36mm , sprawdziliśmy moje i wlaśnie takie mam w serii , rewelacja :)


Bull & quattro

Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2009-11-11, 16:16

Zawias zamontowany , jestem bardzo zadowolony , bryka całkiem inaczej sie prowadzi , lepiej skręca, jest bardziej przewidywalna , dopiero teraz ten samochodzik lata jak trzeba .Z czystym sumieniem polecam :)


Bull & quattro

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-11-11, 17:07

I oto chodzi - wlasnei zmiana zawieszenia powoduje ze autko lepiej sie prowadzi . Nie jak galera na morzu. Brawo i super . ;)



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-02-18, 12:23

ono pisze:Zawias zamontowany , jestem bardzo zadowolony , bryka całkiem inaczej sie prowadzi , lepiej skręca, jest bardziej przewidywalna , dopiero teraz ten samochodzik lata jak trzeba .Z czystym sumieniem polecam :)
a jakie w koncu zamontowales? K&W ? :) ja polecam K&W, w porownaniu do moich poprzednich GT jazda tym to bajka , mozna jechac 100km/ szybciej niz fabrycznym i dalej czuc sie pewnie w aucie- ja jechalem juz 280 i auto super sie prowadzi :)
Ostatnio zmieniony 2010-02-18, 12:27 przez Koral, łącznie zmieniany 1 raz.


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-02-18, 12:30

celibad pisze:
koral pisze: ja jechalem juz 280 i auto super sie prowadzi :)
koral , chyba z gubałówki tyle jechałeś i maske miałeś zaspawaną , zeby się nie otwarła :P
gierkowka ok 270 a do berlina 280;p auto mam dopracowane, maska ma wlot i teleskopy,zawiesznie K&W.. jak teraz bede jechal to nagram predkosc tylko sie zastanawiam jak to zrobic,bo nawigacje mam w telefonie(omnia),wiec albo wezme inna od brata albo drugim telefonem nakrece ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”