
Amorki v6 +2005 - za miękkie
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Siema wszystkim , że tak sie podepnę pod temacik , chce w swoim zmienić zawias bo lata sie jak taczką , nie chce nic obniżać ,a że mało sie na tym znam może coś podpowiecie . Myślę o amorach twardszych o krótszym skoku , czy ten zestaw z 2 posta http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=1008 będzie najbardziej odpowiedni ? Mam tez cichą nadzieje że po takiej zmianie nie będzie skakania koła przy utratach przyczepności ( co ciekawe mam tak tylko na mokrym ,hmm) 

Bull & quattro
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 54
- Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
- Model: 2005
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: mineral grey
ten zestaw lekko obniza - jak w tresci opisu
jednak jest to opcja sprawdzona - powiem wiecej
żadko sie w naszym niezadowolonym kraju to zdaża ale w tym przypadku mamy do firmy telefony z podziękowaniami że zaoferowany zestaw bardzo cieszy klientów - opinia oczywiście subiektywna ale regularna
jednak jest to opcja sprawdzona - powiem wiecej
żadko sie w naszym niezadowolonym kraju to zdaża ale w tym przypadku mamy do firmy telefony z podziękowaniami że zaoferowany zestaw bardzo cieszy klientów - opinia oczywiście subiektywna ale regularna
JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
To co podałeś jest ze sprężynami więc obniży się auto tu jet to samo http://cgi.ebay.de/KW-Fahrwerk-Ford-Mus ... eile_Zubehör?hash=item53dcb5dfd2
Słyszałem że dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie fabrycznych sprężyn i "twardszych" amorów ale przystosowanych do sprężyn oryginalnych.
Słyszałem że dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie fabrycznych sprężyn i "twardszych" amorów ale przystosowanych do sprężyn oryginalnych.
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 54
- Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
- Model: 2005
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: mineral grey
Od kogo? to sprawdzona informacja czy tylko takie gdybanie - domysły, poszukuje osoby ktora to potwierdzi w mustangu bo mamy dostep do takich amortyzatorow ale bez sprezyn nikt nie byl do tej pory przekonany... daj znac prosze kto to testował ....alfatech pisze:....Słyszałem że ...
pozdrawiam
Robert
Ostatnio zmieniony 2009-10-30, 12:03 przez jtng, łącznie zmieniany 1 raz.
JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
czytałem w jakimś czasopiśmie - nie potrafię jednak powiedzieć dokładniej gdziejtng pisze:Od kogo? to sprawdzona informacja czy tylko takie gdybanie, poszukuje osoby ktora to potwierdzi w mustangu bo mamy dostep do takich amortyzatorow ale bez sprezyn nikt nie byl do tej pory przekonany... daj znac prosze kto to testował ....
pozdrawiam

Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Kurde nie jestem przekonany tylko do obniżenia bryki (sory nie doczytałem) ,fajnie mi sie lata ,bo wszędzie wjadę bez problemów, rozumiem że nie ma takiego zestawu z seryjną wysokością , ale jeśli mówisz że ten jest sprawdzony to może nie kombinować i brać .Aaaa no i na bank to pasi do Bulla ?
Bull & quattro
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
kiedyś na jakimś usa forum pytałem o zawieszenie ze standardową wysokością, odpisali, że te lepsze są wszystkie obniżane (najmniej chyba o 3/4 cala), bo (co oczywiste) środek ciężkości auta się obniża, lepiej się auto trzyma itd.
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Nie pisalem zeby "sa w Polsce to bierz " ale sam mam sklep i znam sprzedawcow i pseudo sprzedawcow. Raz sie naciolem aby wg zyczenia klienta zamowic tanie z firmy "NO name" i auto padlo na glebe , jakby w ogole nic go nie trzymalo ( byly dedykowane do tego modelu )
No i kształt miały taki jak powinny miec
- i tyle pyzatym nic wiecej
Później tylko kłopoty ze zwrotem itd..
No i kształt miały taki jak powinny miec


Później tylko kłopoty ze zwrotem itd..
Ostatnio zmieniony 2009-10-30, 16:35 przez AluStar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
a jakie w koncu zamontowales? K&W ?ono pisze:Zawias zamontowany , jestem bardzo zadowolony , bryka całkiem inaczej sie prowadzi , lepiej skręca, jest bardziej przewidywalna , dopiero teraz ten samochodzik lata jak trzeba .Z czystym sumieniem polecam


Ostatnio zmieniony 2010-02-18, 12:27 przez Koral, łącznie zmieniany 1 raz.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
gierkowka ok 270 a do berlina 280;p auto mam dopracowane, maska ma wlot i teleskopy,zawiesznie K&W.. jak teraz bede jechal to nagram predkosc tylko sie zastanawiam jak to zrobic,bo nawigacje mam w telefonie(omnia),wiec albo wezme inna od brata albo drugim telefonem nakrececelibad pisze:koral , chyba z gubałówki tyle jechałeś i maske miałeś zaspawaną , zeby się nie otwarłakoral pisze: ja jechalem juz 280 i auto super sie prowadzi
