Olej olej a będzie "ojej!"

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-08-13, 10:58

OPIS AUKCJI:"

MOTORCRAFT 5W-20
Wysokogatunkowy, olej silnikowy wyprodukowany w technologii syntetycznej. Zalecany do stosowania we wszystkich nowoczesnych silnikach zarówno w samochodach osobowych, jak i pojazdach dostawczych, szczególnie w pojazdach poch. USA : FORD, LINCOLN, MERCURY, oraz inne wymagającego oleju 5w-20. Zapewnia doskonałe smarowanie we wszystkich warunkach eksploatacji.
• Przewyższa właściwościami tradycyjne oleje mineralne
• Zapewnia silnikowi czystość gwarantująca bezawaryjne działanie
• Skutecznie ogranicza powstawanie osadów i szlamów

"



Awatar użytkownika
6pol
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
Model: Mustang GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver

Post autor: 6pol » 2009-08-13, 22:20

Znalazłem warsztat który importuje z US Pennzoil 5w20 Full Synthetic po 48zl za butelke ale nie wiem czy spełnia normy Forda. W necie nie moge znaleźć opisu a na butelce patrzyłem ale nie pamiętałem tego symbolu i nie wiem czy ma. Na miejscu oczywiście mówili, że jak najbardziej nadaje się, mieli wcześniej Quakera a teraz mają to. Co o tym myślicie?

http://ecx.images-amazon.com/images/I/4 ... AA280_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-08-14, 01:18

[quote:d40079695f="6pol"]Znalazłem warsztat który importuje z US Pennzoil 5w20 Full Synthetic po 48zl za butelke ale nie wiem czy spełnia normy Forda. [/quote:d40079695f]

Spełnia:
[i:d40079695f][b:d40079695f]
Pennzoil Platinum[/b:d40079695f] exceeds:
• North American warranty requirements for U.S., European and Japanese cars and light trucks with gasoline and gasoline turbo-charged engines where API SM, SL, SJ or SH are specified
• North American warranty requirements for U.S., European and Japanese cars and light trucks with diesel engines where API CF oils are specified
• ILSAC GF-4, GF-3 and GF-2 Energy Conserving performance standards (5W-20, 5W-30 & 10W-30)
• Meets Chrysler MS 6395 (5W-20, 5W-30, 10W-30)
• [b:d40079695f]Meets Ford [/b:d40079695f]WSS-M2C153-H and [b:d40079695f]WSS M2C930-A (5W-20)[/b:d40079695f] and WSS-M2C929-A (5W-30)
• Meets GM 6094 specification (SAE 5W-30 and SAE 10W-30)
• Meets Corvette GM 4718 for high temperature protection (5W-30 & 10W-30)
• Meets GM 9986231 (5W-30) and GM 9986202 (5W-20)
• Meets the European ACEA A1-02, A5-02 (5W-20*, 5W-30, 10W-30) (Note *: Meets engine protection requirements only)[/i:d40079695f]


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
6pol
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
Model: Mustang GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver

Post autor: 6pol » 2009-08-14, 08:24

Właśnie tego nie mogłem znaleźć :) Doszły mnie słuchy, że to jest dobry olej więc chyba go zaleje.



Awatar użytkownika
6pol
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
Model: Mustang GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver

Post autor: 6pol » 2009-08-15, 13:00

Wyczytałem właśnie na jakimś forum Amerykańskim, że Pennzoil i Quaker mają dużą zawartość "parafiny" i po jakimś czasie osadza się ona w silniku a to raczej nic dobrego. Słyszeliście coś o tym?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-21, 12:32

w PL dostepny jest redline w pelni syntetyczny w dobrych pieniadzach (tyle samo wychodzi jak sie samemu sciagnie) wiec po co odkrywac hameryke. Jeden z 4 najlepszych olejow w US w obojetnej kolejnosci (amsoil, redline, royal purple, mobil). po przejechaniu 7k od wymiany czysty jak lza, wymienial bede do 7,5kmil tak jak rekomendowane w nowych modelach a nie jak 5k mil przed 2008, choc redline zaleca wymiane do 18k mil nawet.



Awatar użytkownika
6pol
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
Model: Mustang GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver

Post autor: 6pol » 2009-08-23, 17:50

Ja narazie zalałem Pennzoila na 7k mil mysle ze bedzie ok. Nie wiem gdzie Redlina znaleźć w PL jak znajdę to następnym razem zmienię.



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-08-25, 11:50

[quote:a7917c738c="6pol"]Ja narazie zalałem Pennzoila na 7k mil mysle ze bedzie ok. Nie wiem gdzie Redlina znaleźć w PL jak znajdę to następnym razem zmienię.[/quote:a7917c738c]
Tu mocie Panie dystrybutory :rotfl: w Polszcze

http://www.2brally.pl/redlineoil/index.php?main=dyst" onclick="window.open(this.href);return false;


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-09-01, 00:17

http://motorsport.istore.pl/pl,category ... ,line.html" onclick="window.open(this.href);return false;

a to ich sklep



egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

Post autor: egonw3 » 2009-11-02, 01:01

Kilka ciekawych filmików z testów olejów (choć nie nasza specyfikacja, ale chyba coś mówią o jakości) i ciekawy dokument o olejach:

Mobil 1 " onclick="window.open(this.href);return false;
Castrol " onclick="window.open(this.href);return false;
Quaker State " onclick="window.open(this.href);return false;
Chevron/Texaco " onclick="window.open(this.href);return false;
Shell 15w-50 " onclick="window.open(this.href);return false;
Royal Purple " onclick="window.open(this.href);return false;

I jeszcze opis samego testu: " onclick="window.open(this.href);return false;

Chyba wrócę do RP... :)
Trzeba się będzie zebrać i złożyć zamówienie na przykład gdzieś w UK: http://www.royalpurple.co.uk/where-to-buy.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-11-02, 11:38

Ja zamowilem MOTORCRAFTA na 3 wymiany - juz plyna - ciekawe czy przejdą cło - bo jak wiadomo olei nie wolno wysyłać paczkami..



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-11-02, 11:43

[b:db3dbae72b]AluStar[/b:db3dbae72b], co ile wymieniasz?


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-11-02, 14:47

[quote:9a4181cf06="alfatech"]AluStar, co ile wymieniasz?[/quote:9a4181cf06]
Roznie - jak poganiam po torze to czesto . A ze mialem na stanie na 3 wymiany to wymienialem czesto. Powiecie ze to chore ale
I wymiana po 2000 km
II wymiana po 6000 km
III wymiana po 13000 km
i tyle ma teraz . :D
Wiec nie zaluje mu świezego oleju.

( przy normalnej jeździe co 10000 km bym wymieniał - ale ze jakieś kursy sie zdążają i jazdy po lotniskach to czesciej .



egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

Post autor: egonw3 » 2009-11-02, 14:58

Motorcraft ma jedną wadę - to nie jest pełny syntetyk.
A co do wysyłania paczkami - mój RP przyszedł w paczce i USPS nie miało z tym problemu. Nawet mi tego nie oclili. Ale teraz poczta wszystko podobno cli, więc pewnie nie będzie już tak fajnie... :( Ale trzeba z tymi anglikami zakombinować - szybciej, bliżej, bez cła...



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-11-02, 15:44

[quote:11925af385="egonw3"]Motorcraft ma jedną wadę - to nie jest pełny syntetyk.
A co do wysyłania paczkami - mój RP przyszedł w paczce i USPS nie miało z tym problemu. Nawet mi tego nie oclili. Ale teraz poczta wszystko podobno cli, więc pewnie nie będzie już tak fajnie... :( Ale trzeba z tymi anglikami zakombinować - szybciej, bliżej, bez cła...[/quote:11925af385]

mówisz o 5W50 ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”