Olej olej a będzie "ojej!"
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
OPIS AUKCJI:"
MOTORCRAFT 5W-20
Wysokogatunkowy, olej silnikowy wyprodukowany w technologii syntetycznej. Zalecany do stosowania we wszystkich nowoczesnych silnikach zarówno w samochodach osobowych, jak i pojazdach dostawczych, szczególnie w pojazdach poch. USA : FORD, LINCOLN, MERCURY, oraz inne wymagającego oleju 5w-20. Zapewnia doskonałe smarowanie we wszystkich warunkach eksploatacji.
• Przewyższa właściwościami tradycyjne oleje mineralne
• Zapewnia silnikowi czystość gwarantująca bezawaryjne działanie
• Skutecznie ogranicza powstawanie osadów i szlamów
"
MOTORCRAFT 5W-20
Wysokogatunkowy, olej silnikowy wyprodukowany w technologii syntetycznej. Zalecany do stosowania we wszystkich nowoczesnych silnikach zarówno w samochodach osobowych, jak i pojazdach dostawczych, szczególnie w pojazdach poch. USA : FORD, LINCOLN, MERCURY, oraz inne wymagającego oleju 5w-20. Zapewnia doskonałe smarowanie we wszystkich warunkach eksploatacji.
• Przewyższa właściwościami tradycyjne oleje mineralne
• Zapewnia silnikowi czystość gwarantująca bezawaryjne działanie
• Skutecznie ogranicza powstawanie osadów i szlamów
"
- 6pol
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
- Model: Mustang GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver
Znalazłem warsztat który importuje z US Pennzoil 5w20 Full Synthetic po 48zl za butelke ale nie wiem czy spełnia normy Forda. W necie nie moge znaleźć opisu a na butelce patrzyłem ale nie pamiętałem tego symbolu i nie wiem czy ma. Na miejscu oczywiście mówili, że jak najbardziej nadaje się, mieli wcześniej Quakera a teraz mają to. Co o tym myślicie?
http://ecx.images-amazon.com/images/I/4 ... AA280_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ecx.images-amazon.com/images/I/4 ... AA280_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote:d40079695f="6pol"]Znalazłem warsztat który importuje z US Pennzoil 5w20 Full Synthetic po 48zl za butelke ale nie wiem czy spełnia normy Forda. [/quote:d40079695f]
Spełnia:
[i:d40079695f][b:d40079695f]
Pennzoil Platinum[/b:d40079695f] exceeds:
• North American warranty requirements for U.S., European and Japanese cars and light trucks with gasoline and gasoline turbo-charged engines where API SM, SL, SJ or SH are specified
• North American warranty requirements for U.S., European and Japanese cars and light trucks with diesel engines where API CF oils are specified
• ILSAC GF-4, GF-3 and GF-2 Energy Conserving performance standards (5W-20, 5W-30 & 10W-30)
• Meets Chrysler MS 6395 (5W-20, 5W-30, 10W-30)
• [b:d40079695f]Meets Ford [/b:d40079695f]WSS-M2C153-H and [b:d40079695f]WSS M2C930-A (5W-20)[/b:d40079695f] and WSS-M2C929-A (5W-30)
• Meets GM 6094 specification (SAE 5W-30 and SAE 10W-30)
• Meets Corvette GM 4718 for high temperature protection (5W-30 & 10W-30)
• Meets GM 9986231 (5W-30) and GM 9986202 (5W-20)
• Meets the European ACEA A1-02, A5-02 (5W-20*, 5W-30, 10W-30) (Note *: Meets engine protection requirements only)[/i:d40079695f]
Spełnia:
[i:d40079695f][b:d40079695f]
Pennzoil Platinum[/b:d40079695f] exceeds:
• North American warranty requirements for U.S., European and Japanese cars and light trucks with gasoline and gasoline turbo-charged engines where API SM, SL, SJ or SH are specified
• North American warranty requirements for U.S., European and Japanese cars and light trucks with diesel engines where API CF oils are specified
• ILSAC GF-4, GF-3 and GF-2 Energy Conserving performance standards (5W-20, 5W-30 & 10W-30)
• Meets Chrysler MS 6395 (5W-20, 5W-30, 10W-30)
• [b:d40079695f]Meets Ford [/b:d40079695f]WSS-M2C153-H and [b:d40079695f]WSS M2C930-A (5W-20)[/b:d40079695f] and WSS-M2C929-A (5W-30)
• Meets GM 6094 specification (SAE 5W-30 and SAE 10W-30)
• Meets Corvette GM 4718 for high temperature protection (5W-30 & 10W-30)
• Meets GM 9986231 (5W-30) and GM 9986202 (5W-20)
• Meets the European ACEA A1-02, A5-02 (5W-20*, 5W-30, 10W-30) (Note *: Meets engine protection requirements only)[/i:d40079695f]
Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
w PL dostepny jest redline w pelni syntetyczny w dobrych pieniadzach (tyle samo wychodzi jak sie samemu sciagnie) wiec po co odkrywac hameryke. Jeden z 4 najlepszych olejow w US w obojetnej kolejnosci (amsoil, redline, royal purple, mobil). po przejechaniu 7k od wymiany czysty jak lza, wymienial bede do 7,5kmil tak jak rekomendowane w nowych modelach a nie jak 5k mil przed 2008, choc redline zaleca wymiane do 18k mil nawet.
[quote:a7917c738c="6pol"]Ja narazie zalałem Pennzoila na 7k mil mysle ze bedzie ok. Nie wiem gdzie Redlina znaleźć w PL jak znajdę to następnym razem zmienię.[/quote:a7917c738c]
Tu mocie Panie dystrybutory
w Polszcze
http://www.2brally.pl/redlineoil/index.php?main=dyst" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu mocie Panie dystrybutory

http://www.2brally.pl/redlineoil/index.php?main=dyst" onclick="window.open(this.href);return false;
Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
http://motorsport.istore.pl/pl,category ... ,line.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a to ich sklep
a to ich sklep
-
- Forumowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
- Model: Mustang GT Bullitt '08
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: highland green
Kilka ciekawych filmików z testów olejów (choć nie nasza specyfikacja, ale chyba coś mówią o jakości) i ciekawy dokument o olejach:
Mobil 1 " onclick="window.open(this.href);return false;
Castrol " onclick="window.open(this.href);return false;
Quaker State " onclick="window.open(this.href);return false;
Chevron/Texaco " onclick="window.open(this.href);return false;
Shell 15w-50 " onclick="window.open(this.href);return false;
Royal Purple " onclick="window.open(this.href);return false;
I jeszcze opis samego testu: " onclick="window.open(this.href);return false;
Chyba wrócę do RP...
Trzeba się będzie zebrać i złożyć zamówienie na przykład gdzieś w UK: http://www.royalpurple.co.uk/where-to-buy.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mobil 1 " onclick="window.open(this.href);return false;
Castrol " onclick="window.open(this.href);return false;
Quaker State " onclick="window.open(this.href);return false;
Chevron/Texaco " onclick="window.open(this.href);return false;
Shell 15w-50 " onclick="window.open(this.href);return false;
Royal Purple " onclick="window.open(this.href);return false;
I jeszcze opis samego testu: " onclick="window.open(this.href);return false;
Chyba wrócę do RP...

Trzeba się będzie zebrać i złożyć zamówienie na przykład gdzieś w UK: http://www.royalpurple.co.uk/where-to-buy.html" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote:9a4181cf06="alfatech"]AluStar, co ile wymieniasz?[/quote:9a4181cf06]
Roznie - jak poganiam po torze to czesto . A ze mialem na stanie na 3 wymiany to wymienialem czesto. Powiecie ze to chore ale
I wymiana po 2000 km
II wymiana po 6000 km
III wymiana po 13000 km
i tyle ma teraz .
Wiec nie zaluje mu świezego oleju.
( przy normalnej jeździe co 10000 km bym wymieniał - ale ze jakieś kursy sie zdążają i jazdy po lotniskach to czesciej .
Roznie - jak poganiam po torze to czesto . A ze mialem na stanie na 3 wymiany to wymienialem czesto. Powiecie ze to chore ale
I wymiana po 2000 km
II wymiana po 6000 km
III wymiana po 13000 km
i tyle ma teraz .

Wiec nie zaluje mu świezego oleju.
( przy normalnej jeździe co 10000 km bym wymieniał - ale ze jakieś kursy sie zdążają i jazdy po lotniskach to czesciej .
-
- Forumowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
- Model: Mustang GT Bullitt '08
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: highland green
Motorcraft ma jedną wadę - to nie jest pełny syntetyk.
A co do wysyłania paczkami - mój RP przyszedł w paczce i USPS nie miało z tym problemu. Nawet mi tego nie oclili. Ale teraz poczta wszystko podobno cli, więc pewnie nie będzie już tak fajnie...
Ale trzeba z tymi anglikami zakombinować - szybciej, bliżej, bez cła...
A co do wysyłania paczkami - mój RP przyszedł w paczce i USPS nie miało z tym problemu. Nawet mi tego nie oclili. Ale teraz poczta wszystko podobno cli, więc pewnie nie będzie już tak fajnie...

[quote:11925af385="egonw3"]Motorcraft ma jedną wadę - to nie jest pełny syntetyk.
A co do wysyłania paczkami - mój RP przyszedł w paczce i USPS nie miało z tym problemu. Nawet mi tego nie oclili. Ale teraz poczta wszystko podobno cli, więc pewnie nie będzie już tak fajnie...
Ale trzeba z tymi anglikami zakombinować - szybciej, bliżej, bez cła...[/quote:11925af385]
mówisz o 5W50 ??
A co do wysyłania paczkami - mój RP przyszedł w paczce i USPS nie miało z tym problemu. Nawet mi tego nie oclili. Ale teraz poczta wszystko podobno cli, więc pewnie nie będzie już tak fajnie...

mówisz o 5W50 ??