ma ktoś wydech Magnaflow 16674 lub Hooker AeroChamber ?

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

ma ktoś wydech Magnaflow 16674 lub Hooker AeroChamber ?

Post autor: Dark Red » 2009-09-29, 13:58

poszukuję wydechu o niskim basowym brzmieniu jak muscle cary o dużej pojemności.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-09-29, 14:22

SLP - Loud Mouth - fajnie chodzi :ok:

Obrazek


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2009-09-29, 14:46

alfatech pisze:SLP - Loud Mouth - fajnie chodzi :ok:

Obrazek
Pewnie i fajnie, chętnie bym posłuchał ...

Mnie interesuje bulgoczący wydech oczywiście z H-pipe .


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-09-29, 14:51

Powinieneś znaleźć dobrze nagrany sound
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Re: ma ktoś wydech Magnaflow 16674 lub Hooker AeroChamber

Post autor: RedHornet » 2009-09-29, 14:52

Dark Red pisze:poszukuję wydechu o niskim basowym brzmieniu jak muscle cary o dużej pojemności.
Ten nazwijmy to 'staroświecki dźwięk V8' uzyskuje się w naszych konikach poprzez zmianę wałków rozrządu na specjalne dające ten charakterystyczny dźwięk. Ktoś tu gdzieś nawet wklejał filmik.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-09-29, 16:13

tak jak pisal RedHornet, diabel tkwi w rozrzadzie :)

[yt][/yt]


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2009-09-29, 17:55

Robert pisze:tak jak pisal RedHornet, diabel tkwi w rozrzadzie :)

[yt][/yt]

Pięknia muzyka !! :D niestety wymiana wałów rozrządud może być problemem w garażu,
nie wiem czy są potrzebne narzędzia serwisowe do ustawienia rozrządu.
Nie wiem jaki wpływ na osiągi silnika ma taka modyfikacja.

Co do zmiany tłumika moim zdaniem Hooker Aerochamber ma basowe niskie brzmienie
takie jakie lubię, ale trzeba by tego posłuchać na żywo...




1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-09-30, 07:53

Dark Red pisze:
Robert pisze:tak jak pisal RedHornet, diabel tkwi w rozrzadzie :)

[yt][/yt]

Pięknia muzyka !! :D niestety wymiana wałów rozrządud może być problemem w garażu,
nie wiem czy są potrzebne narzędzia serwisowe do ustawienia rozrządu.
Nie wiem jaki wpływ na osiągi silnika ma taka modyfikacja.

Co do zmiany tłumika moim zdaniem Hooker Aerochamber ma basowe niskie brzmienie
takie jakie lubię, ale trzeba by tego posłuchać na żywo...


Podobno oprócz dźwięku dodają 25RWHP
http://www.brenspeed.com/127020.html


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-09-30, 08:53

Dark Red pisze:niestety wymiana wałów rozrządud może być problemem w garażu,
nie wiem czy są potrzebne narzędzia serwisowe do ustawienia rozrządu.
Nie wiem jaki wpływ na osiągi silnika ma taka modyfikacja.
na pewno znajdziesz kogoś kto Ci to założy - dźwięk naprawdę masakra :zdziwko:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2009-10-05, 19:23

Okazało się że można wymienić wałki rozrządu w garażu trzeba tylko dokupić kołki ustalające położenie kół zębatych rozrządu.
Na kolejny zlot rocznicowy bendem miał take wałki :D


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2009-10-06, 07:40

Do wymiany rozrządu potrzebne są specjalistyczne narzędzia ściskacz do sprzężyn oraz przyrząd do blokady łańcucha, a jak to się robi mamy w tym linku.

http://mustangforums.com/forum/4-6l-v8- ... guide.html


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2009-10-07, 16:39

Dziekuje, kupie jednak mniejszy.
Takie silniki skladaja w fabryce Cegielskiego w Poznaniu,


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”