ma ktoś wydech Magnaflow 16674 lub Hooker AeroChamber ?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
ma ktoś wydech Magnaflow 16674 lub Hooker AeroChamber ?
poszukuję wydechu o niskim basowym brzmieniu jak muscle cary o dużej pojemności.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Pewnie i fajnie, chętnie bym posłuchał ...
Mnie interesuje bulgoczący wydech oczywiście z H-pipe .
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
Powinieneś znaleźć dobrze nagrany sound
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Re: ma ktoś wydech Magnaflow 16674 lub Hooker AeroChamber
Ten nazwijmy to 'staroświecki dźwięk V8' uzyskuje się w naszych konikach poprzez zmianę wałków rozrządu na specjalne dające ten charakterystyczny dźwięk. Ktoś tu gdzieś nawet wklejał filmik.Dark Red pisze:poszukuję wydechu o niskim basowym brzmieniu jak muscle cary o dużej pojemności.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Robert pisze:tak jak pisal RedHornet, diabel tkwi w rozrzadzie
[yt][/yt]
Pięknia muzyka !!

nie wiem czy są potrzebne narzędzia serwisowe do ustawienia rozrządu.
Nie wiem jaki wpływ na osiągi silnika ma taka modyfikacja.
Co do zmiany tłumika moim zdaniem Hooker Aerochamber ma basowe niskie brzmienie
takie jakie lubię, ale trzeba by tego posłuchać na żywo...
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
Dark Red pisze:Robert pisze:tak jak pisal RedHornet, diabel tkwi w rozrzadzie
[yt][/yt]
Pięknia muzyka !!niestety wymiana wałów rozrządud może być problemem w garażu,
nie wiem czy są potrzebne narzędzia serwisowe do ustawienia rozrządu.
Nie wiem jaki wpływ na osiągi silnika ma taka modyfikacja.
Co do zmiany tłumika moim zdaniem Hooker Aerochamber ma basowe niskie brzmienie
takie jakie lubię, ale trzeba by tego posłuchać na żywo...
Podobno oprócz dźwięku dodają 25RWHP
http://www.brenspeed.com/127020.html
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
na pewno znajdziesz kogoś kto Ci to założy - dźwięk naprawdę masakraDark Red pisze:niestety wymiana wałów rozrządud może być problemem w garażu,
nie wiem czy są potrzebne narzędzia serwisowe do ustawienia rozrządu.
Nie wiem jaki wpływ na osiągi silnika ma taka modyfikacja.

Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Okazało się że można wymienić wałki rozrządu w garażu trzeba tylko dokupić kołki ustalające położenie kół zębatych rozrządu.
Na kolejny zlot rocznicowy bendem miał take wałki
Na kolejny zlot rocznicowy bendem miał take wałki

1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Do wymiany rozrządu potrzebne są specjalistyczne narzędzia ściskacz do sprzężyn oraz przyrząd do blokady łańcucha, a jak to się robi mamy w tym linku.
http://mustangforums.com/forum/4-6l-v8- ... guide.html
http://mustangforums.com/forum/4-6l-v8- ... guide.html
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Dziekuje, kupie jednak mniejszy.
Takie silniki skladaja w fabryce Cegielskiego w Poznaniu,
Takie silniki skladaja w fabryce Cegielskiego w Poznaniu,
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears