[Pavulon_] - 65 Convertible 289

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-09-11, 15:01

Dezo pisze:No i złoty łańcuch na szyi.
oczywiscie ze zlotym golebiem :hyhy:

Obrazek


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-09-11, 15:19

dzięki za uwagi :) mimo że zeszły z auta na inwentarz żywy :wstyd:

a tak serio,
bedzie złoty 'headturner' :D mi tez mega sie podoba z białym dachem. Taki był w oryginale taki zostanie, tabliczki wprawdzie nie ma ale wszystkie elementy z niej już znam bo auto jest oryginalne.



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-09-11, 15:34

Pavulon_ pisze:oprócz przełożenia mostu
jak bedziesz mial szczescie pod syfem na dyfrze odkryjesz tabliczke znamionowa tylu i wszystko Ci sie wyjasni... najpewniej bedzie 3:00


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-09-28, 19:02

Autko przeszło oględziny i powstała pierwsza lista niezbędnych cześci do wykonania remontu blacharskiego. Trochę się tego nazbierało .... więc robimy zamówienie, czekamy aż przypłyną i roboty ruszają.

Lista potrzebnych czesci (ceny w USD):
+ Przednie blotniki pr i lewy - 245 pr
+ Tylne blotniki pr i lewy - 120pr
+ Podloga bagaznika kit - 67
+ Podloga - 117
+ Podluznice tyl - 60
+ Zestaw naprawczy zawiasow - 15
+ Zawias - 25
+ Nadkola tyl - 90
+ Torque boxy - 90
+ Mocowania blotnikowm przednich - 13
+ Oslony blotnikow przednich przod i tyl - 60
+ Gumy do tych oslon - 13
+ Progi zewnetrzne i wewnetrzne - 240 (sq2/szt)
+ Blachy wkolo akumulatora - 38
+ Blacha za mocowaniem amortyzatora lewa - 30
+ Sruby mocujace blotniki przednie (zlote) - 14
+ Sruby itp - 28
+ Odbojniki i inne elementy gumowe - 16
+ Uszczelki gumwe calego nadwozia - 350
+ Gumy podlogi - 16
+ Subframe connectors - 110
+ Parking lights - 55
+ Zamek drzwi - 55

razem około 1900 USD

parę fot:
1965 Ford Mustang conv 048.jpg
1965 Ford Mustang conv 006.jpg
1965 Ford Mustang conv 046.jpg
1965 Ford Mustang conv 034.jpg



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-09-28, 22:46

Cud, ze to sie kupy trzymalo....

patrzac na liste wyszlo mi, ze jedynymi zdrowymi blachami byly: drzwi, maska i bagaznik :hyhy:

Dawaj foty na biezaco choc pewnie nastepna aktualizacja bedzie jak dostaniesz czesci, czyli nie predko....


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-09-29, 07:33

Sprawdź dokładnie progi. Warto wstawić uzupełnienia i zostawić większość oryginalnego progu. Są cynkowane (przynajmniej u mnie tak jest :oczami: ) a repro to kiepska jakość i zwykła blacha pomalowana podkładem lub goła. Same przody progów (te schowane pod błotnikiem) można kupić bo reszta wyglada zdrowo.
Podobnie z przednimi błotnikami, lepiej zostawić oryginały i wstawić reperaturki dołów.
Przy kupowaniu blach zwracaj uwagę na wykonanie. Taiwany są z cienkiej blachy a np. podłoga z AmericanDesigners ma krawedź boczną wygiętą w odwrotą stronę i trzeba to przerobić.
Twoja podłoga na przetłoczeniach wygląda dobrze i może wystarczy dorobić wstawki płaskich części??
Ciekawe jak wyglada "cowl" ??
No i najważniejsze:
ZNAJDŹ DOBREGO BLACHARZA, KTÓRY NIE ZEPSUJE AUTA A NIE JAKIEGOŚ "ŁATAJDZIURY" WYUCZONEGO NA 126p I KLEPANIU ROZBITKÓW Z NIEMIEC !!
Twój conv. widać, że nie był wcześniej ruszany i naprawiany a to już połowa sukcesu ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-09-29, 08:01

Pluzz,
no niestety tak to jest jak się decyduje na project car kupowany w ciemno. Niemniej jednak jeśli miałbym kupić auto do remontu ale z 'w miarę' zdrową blacharką zapłaciłbym 7-9k USD a mnie to auto nawet wliczając koszt tych części powyżej kosztowało mniej niż dolny przedział który podałem :)

6t07t,
mam taki zamiar żeby jednak większość oryginalnych blach zostawić gdzie się da. To na razie wstępne oględziny. Ale dzięki za cenne uwagi, od wielu osób mam sygnały że części repro są średniej jakości i często lepiej wypiaskować i pospawać oryginał.

Kolejny update raczej nieprędko fakt, ale jak dobrze pójdzie będzie również update video :)



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-09-29, 09:19

Pavulon_, zamontuj w nim 40" telewizor, sprzęt grający o mocy 10kW, grilla, konsolę do grania oraz basen! Pimp my Mustang! :) A tak poważnie, to przez Ciebie (i zły z Ciebie człowiek) znowu oglądałem stare Mustangi (wprawdzie z 73, 74 roku) i... ech... no ku własnemu rozczarowaniu muszę powiedzieć, że najpierw tego muszę odpicować, później się o następnym pomyśli, ale koniecznie musi to być rocznik 70. :) Jak znowu będę w Pyrlandii, koniecznie muszę z Tobą wywiad przeprowadzić na temat odświeżania starego Mustanga. :zdrowko:


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-09-29, 10:27

Hans pisze: (wprawdzie z 73, 74 roku) i... ech... no ku własnemu rozczarowaniu muszę powiedzieć, że najpierw tego muszę odpicować,
jakbyś zobaczył 74 rok to pewnie spasujesz :D :D to już Mustang II i wygląda tak sobie,

a powiedz co ty chcesz picować w swoim aucie ???

jeśli chodzi o browarek w Pyrlandii to zawsze chętnie :)



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-09-29, 10:45

No blacharkę chce zrobić na błysk, nowe pasy, przedni, tylny zderzak, spoiler oraz kurtyna boczna od ROUSH'a, do tego wymiana lamp przednich i tylnych na nowe (przednie są w kiepskim stanie, tylne - muszę mieć nowe w celach przeróbki), prawdopodobnie także trochę w zawieszeniu trzeba podłubać. Do tego przednie grille chcę wymienić na takie bez konika (boję się, że i tego konia na grillu prędzej czy później ktoś mi urwie), zmiana felg (18") i laczy (do 235), a razem z tym tarcze i klocki hamulcowe. Do tego wydech na dwie rury przechrzcić oraz porządny, ale adekwatny do V6 filtr powietrza. Koniec. :)

Z tym 1974 to faktycznie się zagalopowałem i uważam, że to pasztet. 1973, to mnie interesuje:
Obrazek



Co do browarka - jesień i zima, kiedy jest chlapa, to kiepska pogoda do jazdy, lepiej posiedziec przy piwku i pogadać o tym albo owym. :)
Ostatnio zmieniony 2009-09-29, 11:01 przez Hans, łącznie zmieniany 1 raz.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-09-29, 11:00

No, widzę że kolega Hans zaraził się chorobą nieuleczalną :D .
Ja również choruję na kolejną odmianę Mustangomani i myślę o 71-73... Chyba convertible...


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-09-29, 11:34

Takiego '73 z 351C ma tu w Gliwicach jeden znajomy. Bedę miał okazję się nim przejechać :hyhy:
Ale m się podobaja tylko modele do 1970, te '71-73 już tak jakoś "ciężko" wyglądają.... :znudzony:


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-09-29, 12:18

Dezo, convertible może i byłby fajny, ale nie chciałbym na stare lata ogłuchąć tylko i aż z powodu bakcyla, którego połknąłem. Swoje autko mam nadzieję skończyć picować w przyszłym roku (poza laczkami, felgami i hamulcami) i zacznę się poważniej rozglądać w tym temacie za 2 latka niestety, bo nie chcę się z młotyką na słońce porywać. Dodatkowo muszę garaż z kanałem i dźwigiem zrobić. Och... jeszcze tyle rzeczy do zrobienia. :zabawa:

6t07t, śmiem nie zgodzić się z Twoim zdaniem. :) Wręcz powiem, że nie masz racji. Zgiń, przepadnij, siło nieczysta! :) Ciężko wygląda S197 w porównaniu z np. takim z 1973. ;)


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-09-29, 12:43

Hans, po przemyśleniu przyznaję Ci rację (ale to się jeszcze może zmienić) - zdecyduję się jednak na coupe lub fast... :hyhy:
Tymczasem denerwuję się, bo mechanicy nie dzwonią... albo jest tak źle, że nie chcą dzwonić, albo tak dobrze, że za chwilę skończą i oddadzą mi kluczyki z uśmiechem na ustach :) . Ale się rozmarzyłem, ale to raczej nierealne...


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-10-01, 07:55

Nie testowali auta na A2, na A4 mają bliżej... Nie zlikwidowali klekotania, zdjęcie pokrywy zaworów nie wystarczyło. Jutro silnik zostanie wyciągnięty i rozłożony. Żarty się skończyły.


Samotny Wilk

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”