Amorki v6 +2005 - za miękkie

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Amorki v6 +2005 - za miękkie

Post autor: Stachu_xjr » 2009-09-21, 21:13

Mysle nad zmianą amortyzatorów w moim V6 bo tył zachowuje sie zbyt miękko na zakretach , czy kotś sie bawił z tym ?? jest w Polsce dostępne jaikeś lepsze zawiechp do niego ?? same amorki wystarczą czy spręzyny też ??



jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-09-22, 16:59

usztywnienie na zakrętach można załatwić zmieniając stabilizatory przechyłu na sztywniejsze - można stosować z seryjnym zawieszeniem

http://www.jtng.pl/pokaz_produkty.php?i ... azwa&str=1

sprawdzone zestawy utwardzające nie tylko przechyły - sprężyny + amortyzatory:

http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=1008

Na polskich drogach zachowuje sie to przyzwoicie , na tyle twardo aby jezdzic jak autem europejskim i na tyle komfortowo by nie gubić plomb.

W zaleznosci od preferencji mozna zastosowac sam zestaw sprezyny+amortyzatory (a nawet same sprezyny usztywniające)

lub same stabilizatory - daje to wyłącznie mniejsze składnie sie auta w ciasnych zakrętach bez utwardzenia na dziurach i bez obniżania

albo jedno i drugie

WYMIANA SAMYCH AMORTYZATORÓW NIEWIELE WNIESIE BO AMORTYZATOR NIE ODPOWIADA ZA SZTYWNOŚĆ A JEDYNIE ZA TŁUMIMENIE


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-09-28, 10:52

chodzi o t ze w v6 nie ma drazkow stabilizacyjnych ani z przodu, ani z tylu, sa montowane tylko w wersji pony v6 (takie same sa w GT) i to one Ci usztywnia samochod, nie bedzie sie bujal jak kanapowiec.
w moim poprzednim ich nie bylo, w obecnym sa, roznica kolosalna, moze to Ci wystarczy,
mi do tej mocy co ma v6 wiecej nie potrzeba.


"WYMIANA SAMYCH AMORTYZATORÓW NIEWIELE WNIESIE BO AMORTYZATOR NIE ODPOWIADA ZA SZTYWNOŚĆ A JEDYNIE ZA TŁUMIMENIE"

Za sztwnosc tez odpowiada.

caniggia



jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-09-28, 10:58

caniggia pisze:chodzi o t ze w v6 nie ma drazkow stabilizacyjnych ani z przodu, ani z tylu...
caniggia
... oj czy oby na pewno? ja mam bardzo ubogie 4,0 i przod mam od nowosci
bez tego chyba nie daloby sie jechac


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-09-28, 11:00

z przodu masz tylko taki poprzeczny co jest w kazdym samochodzie, oprocz tego dodatkowo sa dwa pionowe po jednym z kazdej strony.

http://www.thefind.com/search?query=F42 ... USTANG+V6+

tam sa zdjecia, zobacz o co mi chodzi.



Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-28, 17:31

właśnie a propos pony package ktoś mi może powiedzieć co znajduje się w tym zestawie i za jaką cenę można kupić ??


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-09-28, 18:51

horse pisze:właśnie a propos pony package ktoś mi może powiedzieć co znajduje się w tym zestawie i za jaką cenę można kupić ??
no wlasnie w linku podanym powyzej masz na rysunku co jest w zestawie.

Komplet drazkow stabilizacyjnych, komplet kol w stylu bullit z oponami 235/55 r17,
tylny spoiler, przedni grill z nowym wlacznikiem, komplet znaczkow na przedni blotnik.

cena 1700$

Pozdro.



Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-28, 19:28

no właśnie tak się zastanawiałem czy komplet kół też wchodzi do zestawu bo jesli tak to ja w polsce za tą cene to felg nie kupię :) a jkie to są koła ??


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-09-28, 19:38

trzeba by bylo o szczegoly napisac w mustangunlimited:

http://mustangsunlimited.com/itemdy01.a ... y=Spoilers

tu jest napisane ze zestaw jest z oryginal parts.
Ostatnio zmieniony 2009-09-28, 19:44 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-28, 19:44

jak byś mógł zapytać będę wdzięczny

a felgi to wiem jaki wzór bardziej mnie interesuje rozmiar


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-09-28, 19:46

moje pony oryginalnie maja opony 235/55/r17, felga 17x8 et45



Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-28, 19:49

aha to jeszcze interesuje mnie czy jak bym dopłacił troche więcej czy mogły by to byc 18??


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-09-28, 20:13

jezeli sprzedaja to jako zestaw oryginalny to akurat nie wiem czy ford ma w ofercie tego typu felgi 18", na pewno sa aftermarketowe. napisz do nich maila, bo jak nie to pozostaje Ci kupowac wszystko osobno, a to pewnie wyjdzie drozej, jak dla mnie do codziennej jazdy 17" sa jak najbardziej OK, bo ani balon, ani nie calkiem nisko, bullit ma takie w std. i fabrycznie tez wyglada niezle. na 18 i wiekszych bedzie wygladal beznadziejnie dopoki nie zmodyfikujesz zawieszenia.

W zalaczniku zdjecia jak to wyglada bez obciazenia i z obciazeniem

Pozdro.
Załączniki
_MG_3441.JPG
SANY0219.JPG



Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-28, 21:05

dzieki za informacje i chyba jednak bede ze swojego robil pony bo GT50 juz za duzo bedzie w klubie :) niedlugo kolejne dwa dojda :)


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-09-28, 23:43

czesc

info z mustangsunlimited:

"
Hi,
All parts are original ford.
The wheels are 17x8's with 235/55/17r Pirelli P Zero Nero tires.

Let us know if you have any further question, or would like to place an order for the parts.

Thanks
Josh T.
Mustangs Unlimited
Sales Team
440 Adams St.
Manchester CT 06042
860-647-1965
888-398-9898
http://www.MustangsUnlimited.com
"

pozdro
caniggia



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”