Amorki v6 +2005 - za miękkie
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Amorki v6 +2005 - za miękkie
Mysle nad zmianą amortyzatorów w moim V6 bo tył zachowuje sie zbyt miękko na zakretach , czy kotś sie bawił z tym ?? jest w Polsce dostępne jaikeś lepsze zawiechp do niego ?? same amorki wystarczą czy spręzyny też ??
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 54
- Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
- Model: 2005
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: mineral grey
usztywnienie na zakrętach można załatwić zmieniając stabilizatory przechyłu na sztywniejsze - można stosować z seryjnym zawieszeniem
http://www.jtng.pl/pokaz_produkty.php?i ... azwa&str=1
sprawdzone zestawy utwardzające nie tylko przechyły - sprężyny + amortyzatory:
http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=1008
Na polskich drogach zachowuje sie to przyzwoicie , na tyle twardo aby jezdzic jak autem europejskim i na tyle komfortowo by nie gubić plomb.
W zaleznosci od preferencji mozna zastosowac sam zestaw sprezyny+amortyzatory (a nawet same sprezyny usztywniające)
lub same stabilizatory - daje to wyłącznie mniejsze składnie sie auta w ciasnych zakrętach bez utwardzenia na dziurach i bez obniżania
albo jedno i drugie
WYMIANA SAMYCH AMORTYZATORÓW NIEWIELE WNIESIE BO AMORTYZATOR NIE ODPOWIADA ZA SZTYWNOŚĆ A JEDYNIE ZA TŁUMIMENIE
http://www.jtng.pl/pokaz_produkty.php?i ... azwa&str=1
sprawdzone zestawy utwardzające nie tylko przechyły - sprężyny + amortyzatory:
http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=1008
Na polskich drogach zachowuje sie to przyzwoicie , na tyle twardo aby jezdzic jak autem europejskim i na tyle komfortowo by nie gubić plomb.
W zaleznosci od preferencji mozna zastosowac sam zestaw sprezyny+amortyzatory (a nawet same sprezyny usztywniające)
lub same stabilizatory - daje to wyłącznie mniejsze składnie sie auta w ciasnych zakrętach bez utwardzenia na dziurach i bez obniżania
albo jedno i drugie
WYMIANA SAMYCH AMORTYZATORÓW NIEWIELE WNIESIE BO AMORTYZATOR NIE ODPOWIADA ZA SZTYWNOŚĆ A JEDYNIE ZA TŁUMIMENIE
JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
chodzi o t ze w v6 nie ma drazkow stabilizacyjnych ani z przodu, ani z tylu, sa montowane tylko w wersji pony v6 (takie same sa w GT) i to one Ci usztywnia samochod, nie bedzie sie bujal jak kanapowiec.
w moim poprzednim ich nie bylo, w obecnym sa, roznica kolosalna, moze to Ci wystarczy,
mi do tej mocy co ma v6 wiecej nie potrzeba.
"WYMIANA SAMYCH AMORTYZATORÓW NIEWIELE WNIESIE BO AMORTYZATOR NIE ODPOWIADA ZA SZTYWNOŚĆ A JEDYNIE ZA TŁUMIMENIE"
Za sztwnosc tez odpowiada.
caniggia
w moim poprzednim ich nie bylo, w obecnym sa, roznica kolosalna, moze to Ci wystarczy,
mi do tej mocy co ma v6 wiecej nie potrzeba.
"WYMIANA SAMYCH AMORTYZATORÓW NIEWIELE WNIESIE BO AMORTYZATOR NIE ODPOWIADA ZA SZTYWNOŚĆ A JEDYNIE ZA TŁUMIMENIE"
Za sztwnosc tez odpowiada.
caniggia
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 54
- Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
- Model: 2005
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: mineral grey
... oj czy oby na pewno? ja mam bardzo ubogie 4,0 i przod mam od nowoscicaniggia pisze:chodzi o t ze w v6 nie ma drazkow stabilizacyjnych ani z przodu, ani z tylu...
caniggia
bez tego chyba nie daloby sie jechac
JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
z przodu masz tylko taki poprzeczny co jest w kazdym samochodzie, oprocz tego dodatkowo sa dwa pionowe po jednym z kazdej strony.
http://www.thefind.com/search?query=F42 ... USTANG+V6+
tam sa zdjecia, zobacz o co mi chodzi.
http://www.thefind.com/search?query=F42 ... USTANG+V6+
tam sa zdjecia, zobacz o co mi chodzi.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
no wlasnie w linku podanym powyzej masz na rysunku co jest w zestawie.horse pisze:właśnie a propos pony package ktoś mi może powiedzieć co znajduje się w tym zestawie i za jaką cenę można kupić ??
Komplet drazkow stabilizacyjnych, komplet kol w stylu bullit z oponami 235/55 r17,
tylny spoiler, przedni grill z nowym wlacznikiem, komplet znaczkow na przedni blotnik.
cena 1700$
Pozdro.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
trzeba by bylo o szczegoly napisac w mustangunlimited:
http://mustangsunlimited.com/itemdy01.a ... y=Spoilers
tu jest napisane ze zestaw jest z oryginal parts.
http://mustangsunlimited.com/itemdy01.a ... y=Spoilers
tu jest napisane ze zestaw jest z oryginal parts.
Ostatnio zmieniony 2009-09-28, 19:44 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
jezeli sprzedaja to jako zestaw oryginalny to akurat nie wiem czy ford ma w ofercie tego typu felgi 18", na pewno sa aftermarketowe. napisz do nich maila, bo jak nie to pozostaje Ci kupowac wszystko osobno, a to pewnie wyjdzie drozej, jak dla mnie do codziennej jazdy 17" sa jak najbardziej OK, bo ani balon, ani nie calkiem nisko, bullit ma takie w std. i fabrycznie tez wyglada niezle. na 18 i wiekszych bedzie wygladal beznadziejnie dopoki nie zmodyfikujesz zawieszenia.
W zalaczniku zdjecia jak to wyglada bez obciazenia i z obciazeniem
Pozdro.
W zalaczniku zdjecia jak to wyglada bez obciazenia i z obciazeniem
Pozdro.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
czesc
info z mustangsunlimited:
"
Hi,
All parts are original ford.
The wheels are 17x8's with 235/55/17r Pirelli P Zero Nero tires.
Let us know if you have any further question, or would like to place an order for the parts.
Thanks
Josh T.
Mustangs Unlimited
Sales Team
440 Adams St.
Manchester CT 06042
860-647-1965
888-398-9898
http://www.MustangsUnlimited.com
"
pozdro
caniggia
info z mustangsunlimited:
"
Hi,
All parts are original ford.
The wheels are 17x8's with 235/55/17r Pirelli P Zero Nero tires.
Let us know if you have any further question, or would like to place an order for the parts.
Thanks
Josh T.
Mustangs Unlimited
Sales Team
440 Adams St.
Manchester CT 06042
860-647-1965
888-398-9898
http://www.MustangsUnlimited.com
"
pozdro
caniggia