cargo
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
dzięki, ja nie mogę - na kajakach Wisłą płynę.
Pawellos,
taaaaaak??, a to ciekawe - może się spróbujemy ponownie dzisiaj na Cargo??? (bo 3 mies. temu to się tłumaczyłeś "między 50 a 70km/h byłem lepszy" , hm, dzisiaj widzę nowa wersja wydarzeń ; )))))
PS
a idąc tym tropem rozwazań można powiedzieć że Mustang jest lepszy od Ferrari bo ma lepszy start (Ferrari nie łapie przyczepności), więc Ferrari jest do d..y! ; )
No właśnie , dlatego mam Mustanga !!
Pawellos,
taaaaaak??, a to ciekawe - może się spróbujemy ponownie dzisiaj na Cargo??? (bo 3 mies. temu to się tłumaczyłeś "między 50 a 70km/h byłem lepszy" , hm, dzisiaj widzę nowa wersja wydarzeń ; )))))
PS
a idąc tym tropem rozwazań można powiedzieć że Mustang jest lepszy od Ferrari bo ma lepszy start (Ferrari nie łapie przyczepności), więc Ferrari jest do d..y! ; )
No właśnie , dlatego mam Mustanga !!

-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
Sorry, nie do ko ńca zorzumiałem. Scignąłeś Mustangiem te ww. wózki?Olaf pisze: po drugie - dobrze jest wiedzieć jakie auta można ścignąć i każdy tutaj ma odniesienie do mojego Gt, więc jak ja scignę np. Chargera RT 370KM albo Mercedes 500 SEC V12 6.0 l. 408KM to inni też na luzie mogą startować (a nie każdy ma akurat ''pod ręką Chargera" lub Merca V12 do testowania ; )...
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
- Pawellos
- Forumowicz
- Posty: 299
- Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
- Model: 2009 Mustang GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Candy Apple Red
Olaf, nie jeżdżę na cargo
raz mi zabrali dowód, starczy 
Możemy się jak będzie okazja po ścigać na niepublicznych drogach
Poza tym, wciskasz gaz-jedziesz, tak jakbyś się ścigał sterowanym autkiem, a manualu przynajmniej musisz się doskonalić, żeby wiedzieć dokładnie w której chwili zmienić bieg, zrobić to jak najszybciej, takie tam


Możemy się jak będzie okazja po ścigać na niepublicznych drogach

Poza tym, wciskasz gaz-jedziesz, tak jakbyś się ścigał sterowanym autkiem, a manualu przynajmniej musisz się doskonalić, żeby wiedzieć dokładnie w której chwili zmienić bieg, zrobić to jak najszybciej, takie tam

- Little Pony
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
- Model: yhm.... :)
- Silnik: inny V6
Ty tyle się szkolisz, wciąż tego nie wiesz i każdy Cie robiPawellos pisze:Poza tym, wciskasz gaz-jedziesz, tak jakbyś się ścigał sterowanym autkiem, a manualu przynajmniej musisz się doskonalić, żeby wiedzieć dokładnie w której chwili zmienić bieg, zrobić to jak najszybciej, takie tam



- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
HedHornet,
pewnie, kiedyś się scigniemy, ja tam jak dostanę to się potrafię do tego przyznać - żadna sprawa.
Konrado,
tak, scignąłem je. Tu krótki spis aut jakie:
a) Ścignąłem:
- 2009 Mustang Gt manual (cabrio)
- 2006 Mustang manual V8
- Charger R/T 368KM?
- Fiat Coupe turbo (tego Pininfariny)
- BMW 2,8 l Kompressor
- Alfę 3.0 (2 długości, jakoś się skubany dobrze trzymał)
- Golfa 1,8 l Turbo (nawet 2 razy bo nie mógł się nadziwić, że go na 3 długości wziąłem : ))
- Audi S4 (2 długości)
- BMW 530 ? (3 długości)
- Jaguar 240 KM (4 długości)
- Hondę Type R z maską carbonową i cholera wie czym jeszcze (turbo?) : )), 2 długości
- Charger STR 420KM !! (gość ma problemy z ślizganiem się przy starcie, raz było równo (może minimalnie lepszy byłem, a raz odszedłem na 1 długość)
- Mercedes 500 SEC V12 6.0 l. 408KM ścignałem o 2 długości, (super wozik coupe, ale bydlę ciężkie)
- stare BMW M5 315KM (3,5l. V6 na 400m o długość auta, na 700m o maskę ),
- Camaro 5,7 l. 400KM (4-ta generacja ca. 1990r +20KM) o 1,5 długości auta
- Golfa 2,8 l. Turbo podobno 350KM, na 400 m Mustang wyraźnie szybszy ale na 800m 2 razy go spoko ścignałem o 2 dł.,
- Porsche Boxter 205KM z 2001r
- Audi TT 1.8T , 4 dlugosci
- Nissan 350Z 2006r 305KM ścignąłem go o 1 długość
- Astra OPC 2.0 Turbo (z modami z 240 na 270KM) - dziwnie wyraźnie, o 4 długości
- Audi 2,7 biTurbo 270KM? ścignąłem o 3 długości
- 2009 BMW 730 turbodiesel 250KM 4 długości
- Porsche Boxter 201KM z 1999r. - 3 długości
- Mustanga V8 300KM chyba z 1968r. wziąłem na 2 długości
- Hondę Civic Coupe wypatroszoną (wewnątrz) 170 KM (ale chyba ''+ coś''), 3 długości
b) Równo/do poprawy:
- stare Impreza STI 315KM na 400m o pół auta wziąłem ale na 700m był o pół auta szybszy on,
- 2009r. BMW 335i coupe 3.0l Biturbo 306KM, zapierwszym razem on świetnie wystartował i utrzymał przewagę 1 długości cały czas, za drugim razem poszliśmy równo,
c) Dostałem od:
- Subaru STI 2007 310 KM, jedna długość auta (może jest do nadrobienia - miałem filtr papierowy ; (.
- Audi S4 2,7litra biturbo (+nowe mapy silnika + przedmuchane katalizatory) mi odszedł na 1,5 długości auta,
- BMW 3 ale z silnikiem od M-ki 3,7l? (w standardzie było 340 KM, teraz + mapy + wydech zrobiony to spoko 370KM, 3 długości dostałem wyraźnie
pewnie, kiedyś się scigniemy, ja tam jak dostanę to się potrafię do tego przyznać - żadna sprawa.
Konrado,
tak, scignąłem je. Tu krótki spis aut jakie:
a) Ścignąłem:
- 2009 Mustang Gt manual (cabrio)
- 2006 Mustang manual V8
- Charger R/T 368KM?
- Fiat Coupe turbo (tego Pininfariny)
- BMW 2,8 l Kompressor
- Alfę 3.0 (2 długości, jakoś się skubany dobrze trzymał)
- Golfa 1,8 l Turbo (nawet 2 razy bo nie mógł się nadziwić, że go na 3 długości wziąłem : ))
- Audi S4 (2 długości)
- BMW 530 ? (3 długości)
- Jaguar 240 KM (4 długości)
- Hondę Type R z maską carbonową i cholera wie czym jeszcze (turbo?) : )), 2 długości
- Charger STR 420KM !! (gość ma problemy z ślizganiem się przy starcie, raz było równo (może minimalnie lepszy byłem, a raz odszedłem na 1 długość)
- Mercedes 500 SEC V12 6.0 l. 408KM ścignałem o 2 długości, (super wozik coupe, ale bydlę ciężkie)
- stare BMW M5 315KM (3,5l. V6 na 400m o długość auta, na 700m o maskę ),
- Camaro 5,7 l. 400KM (4-ta generacja ca. 1990r +20KM) o 1,5 długości auta
- Golfa 2,8 l. Turbo podobno 350KM, na 400 m Mustang wyraźnie szybszy ale na 800m 2 razy go spoko ścignałem o 2 dł.,
- Porsche Boxter 205KM z 2001r
- Audi TT 1.8T , 4 dlugosci
- Nissan 350Z 2006r 305KM ścignąłem go o 1 długość
- Astra OPC 2.0 Turbo (z modami z 240 na 270KM) - dziwnie wyraźnie, o 4 długości
- Audi 2,7 biTurbo 270KM? ścignąłem o 3 długości
- 2009 BMW 730 turbodiesel 250KM 4 długości
- Porsche Boxter 201KM z 1999r. - 3 długości
- Mustanga V8 300KM chyba z 1968r. wziąłem na 2 długości
- Hondę Civic Coupe wypatroszoną (wewnątrz) 170 KM (ale chyba ''+ coś''), 3 długości
b) Równo/do poprawy:
- stare Impreza STI 315KM na 400m o pół auta wziąłem ale na 700m był o pół auta szybszy on,
- 2009r. BMW 335i coupe 3.0l Biturbo 306KM, zapierwszym razem on świetnie wystartował i utrzymał przewagę 1 długości cały czas, za drugim razem poszliśmy równo,
c) Dostałem od:
- Subaru STI 2007 310 KM, jedna długość auta (może jest do nadrobienia - miałem filtr papierowy ; (.
- Audi S4 2,7litra biturbo (+nowe mapy silnika + przedmuchane katalizatory) mi odszedł na 1,5 długości auta,
- BMW 3 ale z silnikiem od M-ki 3,7l? (w standardzie było 340 KM, teraz + mapy + wydech zrobiony to spoko 370KM, 3 długości dostałem wyraźnie
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
- Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
- Kolor: blue
- Kontakt:
Pawellos - szczerze, zgodzę się z Tobą - jednak tylko w połowie.
Też uważam, że ściaganie się polega glownie na sprawdzeniu umiejetnosci kierowcy a nie auta jednak nie mozna mowic "ooo gt automatyk feee" jak Cię pokonuje.
Wygrana to wygrana, proste.
Fakt, ze olaf nie wklada w sciganie nic poza startem to inna sprawa - jednak nie mozna powiedziec ze jest slaby, czy tez ulomny bo automat przerzuca za niego biegi - bo hmm 99% co jezdzi
Też uważam, że ściaganie się polega glownie na sprawdzeniu umiejetnosci kierowcy a nie auta jednak nie mozna mowic "ooo gt automatyk feee" jak Cię pokonuje.
Wygrana to wygrana, proste.
Fakt, ze olaf nie wklada w sciganie nic poza startem to inna sprawa - jednak nie mozna powiedziec ze jest slaby, czy tez ulomny bo automat przerzuca za niego biegi - bo hmm 99% co jezdzi

http://www.iClinic.pl
- Little Pony
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
- Model: yhm.... :)
- Silnik: inny V6
Dzwonimy z Pawellosem wczoraj do Olafa.Olaf pisze: Konrado,
tak, scignąłem je. Tu krótki spis aut jakie:
- Hej Olaf, co robisz?
- Aaa mam małą powódź, dom mi zalało
- Uuuu to nie będziesz na Cargo? Bo zastanawiamy się czy jechać
- Pewnie że będe! O 21, a która jest? (a było po 20


Szkoda tylko, że policji tyle. Potem byłem na spalarni - to samo.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
- Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
- Kolor: blue
- Kontakt:
powinien mi od razu dac warningalfatech pisze:to taky trikMaru pisze:hmm = wypierd***a![]()

No ja podzielam entuzjazm olafa - trzeba sie bawic ;D po to sie ma takie auto zeby nim szybko jezdzic.
Pawellos - skromnosc a moc auta to totalnie inna bajka


Bedzie ktos na cargo jutro?
http://www.iClinic.pl
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
nie no, pytanie "czy będę na Cargo?" jest niestosowne, należy się pytać "o której godzinie?" ; ))
trzeba jeżdzić, bo jesień szybko odchodzi... ; (
Z Misiakami dramat - jest ich za dużo. ; ((
wiecie, są różni ludzie, niektórzy mówią "eeee, automat wolny, nędza, beee" a oni to przecież "są mistrzami kierownicy w manualu" ... a tu nagle dostają wpierdziel od automata w serii
Sa tacy, co jakbym ich ścignął na rowerze to też by powiedzieli "eeee. rower nędza, to się nie liczy bo ...." zamiast poprawić swoje umiejętności!
A chwalę się bo:
a) lubię ; )))
b) mam czym w odróżnieniu od niektórych, ; ))
c) bo to jak notatnik - po pół roku już nie pamiętam o ile długości kogoś ścignąłem...
d) jest to fajny wzorzec dla innych (w sensie jakie egzotyczne wózki można scignąć/albo nie można - > np. ukrywa się przede mną 2 lamerów: jeden w Jaguarze coupe chyba 400KM za 420 tys zł i kolega z Forum w Camaro SS; (
a propos..
ścignąłem Dodge RAM'a 1500 5,7l 370KM o 4 długości (wielkie bydlę ale za ciężkie), i Mustanga V6
z turbiną Vortecha 1 długość (te niby 400KM a raczej 300KM, ale zamierza coś jeszcze wgrać- będzie lepiej! ; )
pierwszy wróci z BMW 500KM zeby się zemścić ; )), a inny z BMW M5 400KM - tu chyba niezły oklep się szykuje...
trzeba jeżdzić, bo jesień szybko odchodzi... ; (
Z Misiakami dramat - jest ich za dużo. ; ((
wiecie, są różni ludzie, niektórzy mówią "eeee, automat wolny, nędza, beee" a oni to przecież "są mistrzami kierownicy w manualu" ... a tu nagle dostają wpierdziel od automata w serii


A chwalę się bo:
a) lubię ; )))
b) mam czym w odróżnieniu od niektórych, ; ))
c) bo to jak notatnik - po pół roku już nie pamiętam o ile długości kogoś ścignąłem...
d) jest to fajny wzorzec dla innych (w sensie jakie egzotyczne wózki można scignąć/albo nie można - > np. ukrywa się przede mną 2 lamerów: jeden w Jaguarze coupe chyba 400KM za 420 tys zł i kolega z Forum w Camaro SS; (
a propos..
ścignąłem Dodge RAM'a 1500 5,7l 370KM o 4 długości (wielkie bydlę ale za ciężkie), i Mustanga V6
z turbiną Vortecha 1 długość (te niby 400KM a raczej 300KM, ale zamierza coś jeszcze wgrać- będzie lepiej! ; )
pierwszy wróci z BMW 500KM zeby się zemścić ; )), a inny z BMW M5 400KM - tu chyba niezły oklep się szykuje...