cargo

Wszystko związane z wyścigami, driftem itd. (sprzęt, taktyka, imprezy...)

Moderatorzy: alski, alski

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-09-24, 10:40

Ja chyba wpadne - choc na moment . bo o 12 tej musze spadac



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-09-24, 16:32

dzięki, ja nie mogę - na kajakach Wisłą płynę.

Pawellos,

taaaaaak??, a to ciekawe - może się spróbujemy ponownie dzisiaj na Cargo??? (bo 3 mies. temu to się tłumaczyłeś "między 50 a 70km/h byłem lepszy" , hm, dzisiaj widzę nowa wersja wydarzeń ; )))))

PS
a idąc tym tropem rozwazań można powiedzieć że Mustang jest lepszy od Ferrari bo ma lepszy start (Ferrari nie łapie przyczepności), więc Ferrari jest do d..y! ; )
No właśnie , dlatego mam Mustanga !! :rotfl:



Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2009-09-24, 17:44

Olaf pisze: po drugie - dobrze jest wiedzieć jakie auta można ścignąć i każdy tutaj ma odniesienie do mojego Gt, więc jak ja scignę np. Chargera RT 370KM albo Mercedes 500 SEC V12 6.0 l. 408KM to inni też na luzie mogą startować (a nie każdy ma akurat ''pod ręką Chargera" lub Merca V12 do testowania ; )...
Sorry, nie do ko ńca zorzumiałem. Scignąłeś Mustangiem te ww. wózki?


Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-09-24, 18:23

Olaf, nie jeżdżę na cargo :> raz mi zabrali dowód, starczy :D
Możemy się jak będzie okazja po ścigać na niepublicznych drogach ;)

Poza tym, wciskasz gaz-jedziesz, tak jakbyś się ścigał sterowanym autkiem, a manualu przynajmniej musisz się doskonalić, żeby wiedzieć dokładnie w której chwili zmienić bieg, zrobić to jak najszybciej, takie tam ;)



Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-09-24, 18:58

Pawellos pisze:Poza tym, wciskasz gaz-jedziesz, tak jakbyś się ścigał sterowanym autkiem, a manualu przynajmniej musisz się doskonalić, żeby wiedzieć dokładnie w której chwili zmienić bieg, zrobić to jak najszybciej, takie tam ;)
Ty tyle się szkolisz, wciąż tego nie wiesz i każdy Cie robi ;) Aahah ;) PS. Oddaj mnie dżitecha :)



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-09-24, 22:52

Pawellos pisze: Stań z RedHornetem który ma short-shifter jak jesteś taki cwaniak :D
kiedyś pewnie staniemy - szkoda że tak daleko ta Warszawa :kwasny:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-09-25, 00:18

HedHornet,
pewnie, kiedyś się scigniemy, ja tam jak dostanę to się potrafię do tego przyznać - żadna sprawa.

Konrado,
tak, scignąłem je. Tu krótki spis aut jakie:

a) Ścignąłem:

- 2009 Mustang Gt manual (cabrio)
- 2006 Mustang manual V8
- Charger R/T 368KM?
- Fiat Coupe turbo (tego Pininfariny)
- BMW 2,8 l Kompressor
- Alfę 3.0 (2 długości, jakoś się skubany dobrze trzymał)
- Golfa 1,8 l Turbo (nawet 2 razy bo nie mógł się nadziwić, że go na 3 długości wziąłem : ))
- Audi S4 (2 długości)
- BMW 530 ? (3 długości)
- Jaguar 240 KM (4 długości)
- Hondę Type R z maską carbonową i cholera wie czym jeszcze (turbo?) : )), 2 długości
- Charger STR 420KM !! (gość ma problemy z ślizganiem się przy starcie, raz było równo (może minimalnie lepszy byłem, a raz odszedłem na 1 długość)
- Mercedes 500 SEC V12 6.0 l. 408KM ścignałem o 2 długości, (super wozik coupe, ale bydlę ciężkie)
- stare BMW M5 315KM (3,5l. V6 na 400m o długość auta, na 700m o maskę ),
- Camaro 5,7 l. 400KM (4-ta generacja ca. 1990r +20KM) o 1,5 długości auta
- Golfa 2,8 l. Turbo podobno 350KM, na 400 m Mustang wyraźnie szybszy ale na 800m 2 razy go spoko ścignałem o 2 dł.,
- Porsche Boxter 205KM z 2001r
- Audi TT 1.8T , 4 dlugosci
- Nissan 350Z 2006r 305KM ścignąłem go o 1 długość
- Astra OPC 2.0 Turbo (z modami z 240 na 270KM) - dziwnie wyraźnie, o 4 długości
- Audi 2,7 biTurbo 270KM? ścignąłem o 3 długości
- 2009 BMW 730 turbodiesel 250KM 4 długości
- Porsche Boxter 201KM z 1999r. - 3 długości
- Mustanga V8 300KM chyba z 1968r. wziąłem na 2 długości
- Hondę Civic Coupe wypatroszoną (wewnątrz) 170 KM (ale chyba ''+ coś''), 3 długości

b) Równo/do poprawy:
- stare Impreza STI 315KM na 400m o pół auta wziąłem ale na 700m był o pół auta szybszy on,
- 2009r. BMW 335i coupe 3.0l Biturbo 306KM, zapierwszym razem on świetnie wystartował i utrzymał przewagę 1 długości cały czas, za drugim razem poszliśmy równo,

c) Dostałem od:
- Subaru STI 2007 310 KM, jedna długość auta (może jest do nadrobienia - miałem filtr papierowy ; (.
- Audi S4 2,7litra biturbo (+nowe mapy silnika + przedmuchane katalizatory) mi odszedł na 1,5 długości auta,
- BMW 3 ale z silnikiem od M-ki 3,7l? (w standardzie było 340 KM, teraz + mapy + wydech zrobiony to spoko 370KM, 3 długości dostałem wyraźnie



Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2009-09-25, 16:47

ej ej 3,5 dlugosci! :D no ja bylem swiadkiem tych wyczynow od pozycji Audi TT na liscie ;)


http://www.iClinic.pl

Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2009-09-25, 16:50

Pawellos - szczerze, zgodzę się z Tobą - jednak tylko w połowie.

Też uważam, że ściaganie się polega glownie na sprawdzeniu umiejetnosci kierowcy a nie auta jednak nie mozna mowic "ooo gt automatyk feee" jak Cię pokonuje.

Wygrana to wygrana, proste.

Fakt, ze olaf nie wklada w sciganie nic poza startem to inna sprawa - jednak nie mozna powiedziec ze jest slaby, czy tez ulomny bo automat przerzuca za niego biegi - bo hmm 99% co jezdzi :papa:


http://www.iClinic.pl

Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2009-09-25, 16:51

hmm = wypierd***a


http://www.iClinic.pl

Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-09-25, 17:14

Olaf pisze: Konrado,
tak, scignąłem je. Tu krótki spis aut jakie:
Dzwonimy z Pawellosem wczoraj do Olafa.

- Hej Olaf, co robisz?
- Aaa mam małą powódź, dom mi zalało
- Uuuu to nie będziesz na Cargo? Bo zastanawiamy się czy jechać
- Pewnie że będe! O 21, a która jest? (a było po 20 ;))

:))

Szkoda tylko, że policji tyle. Potem byłem na spalarni - to samo.



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-09-25, 19:30

no, Olaf z zalanym domem doprowadził mnie prawie do czkawki ze śmiechu ;)

Maru, spoko, ja nie mówię że Mustang w automacie zły :D tylko żeby się tak nie chwalił :DD



Maru
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
Kolor: blue
Kontakt:

Post autor: Maru » 2009-09-26, 16:56

alfatech pisze:
Maru pisze:hmm = wypierd***a
to taky trik :P :rotfl:
powinien mi od razu dac warning :P

No ja podzielam entuzjazm olafa - trzeba sie bawic ;D po to sie ma takie auto zeby nim szybko jezdzic.

Pawellos - skromnosc a moc auta to totalnie inna bajka ;) A chwalic sie chyba moze jesli dobrze mu idzie? Sadze ze na bank by nie ukrywal porazki wiec jak wygrywa uczciwie, to chwalenie się jest Ok ;)

Bedzie ktos na cargo jutro?


http://www.iClinic.pl

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-09-26, 17:12

z ostatnich wiadomosci na Bemowo zapisalo sie juz :
ok. 50 w Drag
ok. 150 w Street
ok 30 w Moto
ok. 130 na Rozetę

oj, GRUBO będzie 8) :!:
zapisy oczywiście jeszcze trwają :D

Chyba sporo z Wa-wa bedzie sprawdzac sie ?



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-09-28, 17:55

nie no, pytanie "czy będę na Cargo?" jest niestosowne, należy się pytać "o której godzinie?" ; ))

trzeba jeżdzić, bo jesień szybko odchodzi... ; (
Z Misiakami dramat - jest ich za dużo. ; ((

wiecie, są różni ludzie, niektórzy mówią "eeee, automat wolny, nędza, beee" a oni to przecież "są mistrzami kierownicy w manualu" ... a tu nagle dostają wpierdziel od automata w serii :wstyd: Sa tacy, co jakbym ich ścignął na rowerze to też by powiedzieli "eeee. rower nędza, to się nie liczy bo ...." zamiast poprawić swoje umiejętności! ;)

A chwalę się bo:
a) lubię ; )))
b) mam czym w odróżnieniu od niektórych, ; ))
c) bo to jak notatnik - po pół roku już nie pamiętam o ile długości kogoś ścignąłem...
d) jest to fajny wzorzec dla innych (w sensie jakie egzotyczne wózki można scignąć/albo nie można - > np. ukrywa się przede mną 2 lamerów: jeden w Jaguarze coupe chyba 400KM za 420 tys zł i kolega z Forum w Camaro SS; (

a propos..
ścignąłem Dodge RAM'a 1500 5,7l 370KM o 4 długości (wielkie bydlę ale za ciężkie), i Mustanga V6
z turbiną Vortecha 1 długość (te niby 400KM a raczej 300KM, ale zamierza coś jeszcze wgrać- będzie lepiej! ; )
pierwszy wróci z BMW 500KM zeby się zemścić ; )), a inny z BMW M5 400KM - tu chyba niezły oklep się szykuje...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Tor”